KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

t viel me gewoon op :D Hoe bevalt je open koppeling? Ziet er wild uit, maar ben altijd bang dat dat zwart of oranje niet goed kleurt bij de rest van de fiets

Bevalt prima! Zeker een eye-catcher. Het oranje is inderdaad niet 1:1 hetzelfde, is ook niet mogelijk door het materiaal. Ik vind het er wel goed bijpassen. Het zwart overigens ook.

Staat netjes:)
Makkelijk te monteren?

De nieuwe kappen hebben 3 ophangpunten i.p.v. 2. Er zit er een extra aan de bovenkant van de radiator, deze zit nu los, maar als geheel zit het stevig vast. Montage is 5 min werk :)


Mooi schermpje.
Welke is dat?

Is 't touring schermpje van de 690, samen met deze bevestigingsset:

KTM SDR1290 Verkl.halter Verbau Oben by Varadero on Shapeways
TOURING WINDSCREEN 690 DUKE/DUKE R 12-17 | KTM shop.nl, de meest uitgebreide online shop voor KTM onderdelen
 
20180916_162703.jpg
 
Misschien had je hier al naar gekeken maar ik had hetzelfde probleem totdat ik op mn telefoon (iphone) bij Bluetooth > KTM Superduke op het info rondje te klikte en aanvinkte om contacts te syncen. Nu staat er netjes naam en nummer in beeld.

nog eens bedankt, was direct in orde, nu kan ik ook de namen zien :t, had ik nooit niet zelf gevonden _O-
 
nog eens bedankt, was direct in orde, nu kan ik ook de namen zien :t, had ik nooit niet zelf gevonden _O-
Ik ben er ook pas sinds een paar weken achter hoor, vooral doordat iemand hier vermeld had dat ie ook namen zag en ik alleen maar nummers.
Het moest dus gewoon kunnen, kwestie van uitzoeken hoe.

Nu blijft voor mij over hoe ik muziek via MyRide uit mn Freecom 4 krijg. Zowel telefoon als Freecom connecten met MyRide en ik krijg het audio menu te zien.
Telefoon gesprekken kan ik ook voeren maar muziek hoor ik niet. Via knop op stuur volgende nummer selecteren gaat ook, telefoon geeft dat ook aan maar geluid in mn helm, ho maar.
Heb al gemaild met Cardo en zij geven aan dat het een bekend probleem is. Hun advies: "Pair de telefoon met de MyRide, Pair de Freecom als GPS met de MyRide."
Kortom, mocht er iemand wel muziek uit zn Freecom 4 krijgen via MyRide dan hoor ik graag hoe. ;)

*Kleine edit uitgevoerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook pas sinds een paar weken achter hoor, vooral doordat iemand hier vermeld had dat ie ook namen zag en ik alleen maar nummers.
Het moest dus gewoon kunnen, kwestie van uitzoeken hoe.

Nu blijft voor mij over hoe ik muziek via MyRide uit mn Freecom 4 krijg. Zowel telefoon als Freecom connecten met MyRide en ik krijg het audio menu te zien.
Telefoon gesprekken kan ik ook ontvangen en horen maar muziek hoor ik niet. Via knop op stuur volgende nummer selecteren gaat ook, telefoon geeft dat ook aan maar geluid in mn helm, ho maar.
Heb al gemaild met Cardo en zij geven aan dat het een bekend probleem is. Hun advies: "Pair de telefoon met de MyRide, Pair de Freecom als GPS met de MyRide." MyRide geeft dan dat pairen gefailed is.
Kortom, mocht iemand zn Freecom 4 er wel werkend op hebben dan hoor ik graag hoe. ;)

met het n-com systeem ging dit vanzelf, kan ook doorspoelen, volume, etc via de knoppen op het stuur, maar audio informatie zie ik niet, naam, duurtijd of zoiets van de af te spelen track. vind het ook wel niet zo praktisch dat, om terug uit het audio menu te gaan, ik 3 keer of zo op de "terug" knop moet drukken om mijn gewoon dashboard te zien, misschien toch maar de handleiding eens lezen _O-_O-_O-
 
Na mijn FZ1n verkocht te hebben eindelijk op naar mijn droommotor :)

Deze staat gereserveerd klaar in Duitsland, enkel eerst moet even mijn vriendin bevallen van onze dochter en dan kan ik hem ophalen (beetje riskant om in duitsland te staan als ze bevalt).

Voorzien van performance pack, zwarte Akrapovic slip-on en PP zadel.
Laat bij aflevering de track pack + akra mapping activeren zodat ik zelf nog een Arrow decat eronder kan zetten en dan is het wel een gave complete Duke :9~

1385922
 
Kan iemand mij uitleggen wat DRL is?
Daytime running lights, maar volgens mij brandt hij gewoon op low beam als ik rij.
Kan je ook alleen met die buitenste ring aan rijden? Zoals op foto?
 

Bijlagen

  • IMG-20190330-WA0004.jpeg
    IMG-20190330-WA0004.jpeg
    86,6 KB · Weergaven: 13
Kan iemand mij uitleggen wat DRL is?
Daytime running lights, maar volgens mij brandt hij gewoon op low beam als ik rij.
Kan je ook alleen met die buitenste ring aan rijden? Zoals op foto?

Als je DRL aan heb staan dat schakelt hij bij daglicht automatisch naar de verlichting van je foto.
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Kan iemand eens een foto maken van : de afstand tussen hugger en achterveer , waarvoor alvast :}

die van mij heeft in de poot van schok , zitten schuren -O- Verklaart meteen af en toe raar geluid achter .
 
Klopt met name de remleiding en sensorkabel pff
Had de vijl er al ingezet .
Was langzaam de schok aan het op eten nu voldoende speling ......
1387493
 
Donderdag nieuwe waterdichte givi tas gekocht voor de vakantie.
Samen met mijn nieuwe rek van hepco& Becker.
Ideaal voor de week motorvakantie op de Duke.
Ook bij hoge snelheden vast als een ....
Dus als iemand nog wat zoekt is dit wel een aanrader.
 
Donderdag nieuwe waterdichte givi tas gekocht voor de vakantie.
Samen met mijn nieuwe rek van hepco& Becker.
Ideaal voor de week motorvakantie op de Duke.
Ook bij hoge snelheden vast als een ....
Dus als iemand nog wat zoekt is dit wel een aanrader.
 

Bijlagen

  • IMG_20190421_112858.jpg
    IMG_20190421_112858.jpg
    148,4 KB · Weergaven: 22
  • IMG_20190421_112847.jpg
    IMG_20190421_112847.jpg
    177,4 KB · Weergaven: 20
  • IMG-20190421-WA0006.jpeg
    IMG-20190421-WA0006.jpeg
    169,1 KB · Weergaven: 20
Terug
Bovenaan Onderaan