KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

De verbreder werd er ook bij geleverd? Kan deze namelijk niet los vinden bij MDI.
Nee deze moet je los erbij kopen.
Volgens mij is deze voor iedere motor hetzelfde.
Anders ff naar je dealer toe.bij mij heb ik het allemaal via Goedhart motoren geregeld.
 
ik wil mijn duke met full akra pakket terugbouwen naar origineel i.v.m. verkoop. moet ik nu ook de mapping weer terug laten zetten of kan ik de motor met de akra mapping rijden en originele uitlaat?
 
Zo ik ben eindelijk voorzien van de Duke *O*

1388310


Donderdag naar de RDW om te schouwen dag erna de Arrow link pipe eronder en K&N filter erin.
 
Laatst bewerkt:
ik wil mijn duke met full akra pakket terugbouwen naar origineel i.v.m. verkoop. moet ik nu ook de mapping weer terug laten zetten of kan ik de motor met de akra mapping rijden en originele uitlaat?
Moet niet maar ik zou het wel doen.
Motor loopt zeker niet lekker en word te heet.
 
die titanium bocht wil maar niet blauw kleuren :( waarschijnlijk omdat ik als beginner niet genoeg het gas opentrek :p is er een andere manier? bij stilstand flink toeren maken????
 
Welke tail tidys zitten er bij jullie op? Juist uitlaat besteld bij bolski, en wou ineens de achterkant ook aanpakken, maar wist niet goed welke er juist pasten, pinkers moeten er niet op, die heb ik nog nieuw liggen
 
die titanium bocht wil maar niet blauw kleuren :( waarschijnlijk omdat ik als beginner niet genoeg het gas opentrek :p is er een andere manier? bij stilstand flink toeren maken????

Gewoon de tijd geven joh, komt vanzelf. Hoe klinkt ie zonder DB? Ik laat de mijne er mooi inzitten, vind m eigenlijk wel perfect klinken zo, niet te luid, mooi laag.
 
die titanium bocht wil maar niet blauw kleuren :( waarschijnlijk omdat ik als beginner niet genoeg het gas opentrek :p is er een andere manier? bij stilstand flink toeren maken????


Eerste 10/15 cm van de akra evo kleurt niet, is van niet van titanium denk ik.
Standaard bochten worden al rood gloeiend als je de motor stationair laat draaien.
 
Gewoon de tijd geven joh, komt vanzelf. Hoe klinkt ie zonder DB? Ik laat de mijne er mooi inzitten, vind m eigenlijk wel perfect klinken zo, niet te luid, mooi laag.

zonder de db killer gaat hij maar iets harder.... wel heb je een andere klank die ik ook heb met de akra van mijn smc r 690. een soort 'trompet' wat ik met db killer niet heb. probeer het eens! ik was al tevereden met db killer erin, toch was ik nieuwsgierig. Heb nu wel oordoppen nodig :p
 
wat is jullie gemiddelde verbruik? ik rijd 1 op 11 op regenmode.... schrik hier wel van. Ik rijd erg rustig omdat ik de motor nog moet leren kennen en dan 1 op 11 rijden :P

volgens de computer rijd ik 1 op 16... dit klopt echter niet
 
Morgen eindelijk de 1000km beurt. Poeh wat een lange zit. 3 kinderen en een bedrijf, is me toch tegengevallen hoe lang het heeft geduurd.
Al weken in de rain modus :(
 
Morgen eindelijk de 1000km beurt. Poeh wat een lange zit. 3 kinderen en een bedrijf, is me toch tegengevallen hoe lang het heeft geduurd.
Al weken in de rain modus :(

Waarom in de regen modus? Heb de mijne gewoon in sport ingereden :P
 
Omdat ik langzaam optrek en lage toeren wil rijden. Heb ik geen 200pk voor nodig..
Straks full power en quickshifter aan, opeens een andere fiets
 
mijne kan volgende donderdag binnen, voor de eerste keer, zit op 1400 km, maar de garage kon niet eerder, ook heel de tijd in street mode ingereden, dan verschilt hij niet zo heel veel van de 990, ben wel eens benieuwd naar wat het gaat zijn als hij is "vrijgelaten". Ben nog aan het twijfelen om 1 van de 2 packs erop te laten zetten, maar denk enkel dat de qs een merkbaar voordeel gaat zijn, voor mij dan toch
 
weet er iemand of de linkpijp van de uitlaat simpel vervangen kan worden? Bij de 990 was dit geen probleem, maar bij de 1290 zit er blijkbaar nog een klep of zoiets in, gelet op de 2 kabels/stangen die er op aangesloten zijn, maar heb geen idee waar deze juist voor zijn of naar waar dat ze lopen
 
weet er iemand of de linkpijp van de uitlaat simpel vervangen kan worden? Bij de 990 was dit geen probleem, maar bij de 1290 zit er blijkbaar nog een klep of zoiets in, gelet op de 2 kabels/stangen die er op aangesloten zijn, maar heb geen idee waar deze juist voor zijn of naar waar dat ze lopen
Kan eenvoudig.
Alle meuk eraf, linkpijp vv en daarna naar de dealer om voor 30 Euro de akra map te laden.
fuel staat dan goed en de waarschuwingslampjes zijn uit.
Doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan