KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

foutmelding van de claxon komt puur en alleen doordat hij meer stroom verbruikt dan de originele blijkbaar, computer beveiligt dan dat circuit door het af te sluiten, eens naar de dealer gebeld en nog wat rondgekeken op andere forums maar nog geen oplossing uit de bus gekomen B|, slaagt wel tegen :r
 
foutmelding van de claxon komt puur en alleen doordat hij meer stroom verbruikt dan de originele blijkbaar, computer beveiligt dan dat circuit door het af te sluiten, eens naar de dealer gebeld en nog wat rondgekeken op andere forums maar nog geen oplossing uit de bus gekomen B|, slaagt wel tegen :r

Heb je het al geprobeerd te schakelen met een relais er tussen ?
 
Heb je het al geprobeerd te schakelen met een relais er tussen ?

nee, en eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om zelf aanpassingen te doen in het electrische systeem, hoe klein ook, buiten plug and play gerief, daar is hij nog wat te nieuw voor :Y , zou ook niet weten of dit de garantie kan aantasten, zal voorlopig terug met de zielige toeter rondrijden worden, en nog wat voort zoeken of er wel een simpele oplossing uitkomt ergens, weet ook niet of dit mogelijk is of niet, maar ik vrees dat er nu al iets met de ecu gebeurt is, sinds ik de verse claxon er op heb gezet start hij nu elke keer op met de low feul warning, was daarvoor niet, of moet stom toeval zijn
 
nee, en eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om zelf aanpassingen te doen in het electrische systeem, hoe klein ook, buiten plug and play gerief, daar is hij nog wat te nieuw voor :Y , zou ook niet weten of dit de garantie kan aantasten, zal voorlopig terug met de zielige toeter rondrijden worden, en nog wat voort zoeken of er wel een simpele oplossing uitkomt ergens, weet ook niet of dit mogelijk is of niet, maar ik vrees dat er nu al iets met de ecu gebeurt is, sinds ik de verse claxon er op heb gezet start hij nu elke keer op met de low feul warning, was daarvoor niet, of moet stom toeval zijn
Misschien wat benzine aan de brandstof tank toevoegen ?
 
had een gewone 990, min of meer 220-230 km, was wel juist het jaar dat hij met de grotere tank uit kwam, dacht ik, de 1290 is van dit jaar, als ik hem vol tank staat de feul range nogal optimistisch op 380 km _O- _O- _O- , maar met een beetje rustig rijden zit ik soms toch in de buurt van de 300 :t, maar dit gebeurt nu ook niet zoveel :]
 
is het verstandig titanium heat wrap te gebruiken op de akrapovic titanium?? ik lees veel tegenstrijdige berichten op een buitenlands superduke forum. wat zijn jullie ervaringen?? het zou slecht zijn voor het dempingswol waardoor de middendemper kan ontploffen..... lijkt me sterk maarja , hoor graag van jullie!
 
De eerste serie akra had een te dunnen tussendemper die kapot ging na een tijdje, zeker omdat titanium broos word na een aantal jaar.
Door heatwrap verhoog je de temperatuur in de demper waardoor de wol sneller wegbrand en daarna gaat dus de buitenmantel eraan als je pech hebt.
Ik zou me vooral afvragen waarom wil je heatwrap? ja, het is een trend maar heeft het nut?
 
Laatst bewerkt:
Pic van hoet er dan uit ziet dure hobby 8)7

1394836
 
heeft er hier iemand van die flow-pinkers op de 1290? Heb de mijne juist geinstalleerd, enkel de achterkant nog maar. nu functioneren ze wel, maar toch geeft hij van tijd tot tijd een melding van kapotte pinker, niet elke keer dat ik ze gebruik, dat vind ik ook raar. Iemand dat dit ook voor heeft, of waar dat ze wel werken zonder melding? *D
 
heeft er hier iemand van die flow-pinkers op de 1290? Heb de mijne juist geinstalleerd, enkel de achterkant nog maar. nu functioneren ze wel, maar toch geeft hij van tijd tot tijd een melding van kapotte pinker, niet elke keer dat ik ze gebruik, dat vind ik ook raar. Iemand dat dit ook voor heeft, of waar dat ze wel werken zonder melding? *D
Welke heb je?
 
wat is het olieverbruik bij jullie? moet hem bijvullen omdat ik nog maar 2 streepjes niveau zie... dat terwijl hij 1200km geleden een oliebeurt heeft gehad. heb geen idee tot welk niveau hij toen bijgevuld is maar lijkt me minimaal tot 5 streepjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan