KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Vrijwel nihil olieverbruik, heb 't nooit moeten bijvullen tussentijds. Zit nu op ruim 35.000 km. Ververs het elke 6.000 km.
 
ook nog niks gezakt van olie, maar heb nog niet lang geleden de eerste 1000 km beurt laten doen, en dan is de olie vervangen geweest, kan er dus nog niks zinnig over zeggen ;)
 
Kent iemand toevallig een plek in zuid holland waar ze een akra mapping in mn sdr kunnen laden?
Goedhart wel afspraak maken.

Andere vraag iemand hier al met de GoPro 7 gereden ?
Heb er 1 gekocht voor de motorvakantie over 3 weken en hoor dat de hypersmooth alle trillingen opvangt zodat je gewoon super beeld hebt met de motor.
Maar de Duke trilt met optrekken behoorlijk dus graag jullie bevindingen.
 
Goedhart wel afspraak maken.

Andere vraag iemand hier al met de GoPro 7 gereden ?
Heb er 1 gekocht voor de motorvakantie over 3 weken en hoor dat de hypersmooth alle trillingen opvangt zodat je gewoon super beeld hebt met de motor.
Maar de Duke trilt met optrekken behoorlijk dus graag jullie bevindingen.
Waar gaat de reis naar toe ?
 
Vanaf Maastricht binnendoor tot Basel dan ff door Zwitserland ploeteren en dan de RDGA en via route Soleil terug naar de Vogezen en vanaf daar Ri Katwijk aan Zee de thuisbasis.
Vanaf Maastricht binnendoor tot Basel dan ff door Zwitserland ploeteren en dan de RDGA en via route Soleil terug naar de Vogezen en vanaf daar Ri Katwijk aan Zee de thuisbasis.
Mooie tocht...... de RGDA heb ik al eens gereden... zeker de moeite waard.
 
Wou vorig jaar maar in de buurt van alp d huez was er al het 1 en ander afgesloten.
Dus nieuwe ronde dit jaar.
Wij zaten op een berg ernaast........ bij Frank Vols.
Als we een dagje hadden gereden........ knalden we smiddags nog een keertje naar boven op de Alp d Huez... dan ist ook niet zo druk.

Over 3 weken gaan we 11 dagen naar de Pyreneeen.... perfect asfalt en bochten tot je er draaierig van wordt.
 
Spaanse kant Pyreneeën is droom, perfect (Brussels) asfalt en weinig verkeer en politie.
Jammer dat Frankrijk zo groot en in de weg ligt.
 
Wij zaten op een berg ernaast........ bij Frank Vols.
Als we een dagje hadden gereden........ knalden we smiddags nog een keertje naar boven op de Alp d Huez... dan ist ook niet zo druk.

Over 3 weken gaan we 11 dagen naar de Pyreneeen.... perfect asfalt en bochten tot je er draaierig van wordt.


Alp du Huez vond ik geen ruk aan, niet echt spannend voor motorrijders.
 
Zijn veel mooiere bergen en uitdagende die je met veel meer tempo kunt berijden dan de huez, heb een paar jaar terug aan de voet een week lang overnacht, sochtens en savonds bij thuiskomst ff op en neer, maar nee, niet mijn favoriet.
 
Spaanse kant Pyreneeën is droom, perfect (Brussels) asfalt en weinig verkeer en politie.
Jammer dat Frankrijk zo groot en in de weg ligt.
Dan lijkt me de keuze....... Pyreneeën zo slecht nog niet
 

Bijlagen

  • IMG-20180626-WA0003.jpg
    IMG-20180626-WA0003.jpg
    226,8 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan