KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Zoooo ik hoor er nu ook bij!
Een zwarte 2018 met toch zeker 2000km.
Zwarte akra, zwarte duo seat cover, PP zitje en PP handles.
Heerlijke rit naar huis gehad, makkelijke fiets en nul gewenning.

Heb al wat vragen :
Betaal nu 70 euro per maand all risk, voor diefstal alleen een art slot. Veel/ weinig? 14 jaar schadevrij.
Geluid is voor mij perfect, lekkere brom en gemurmel zonder aso. Gaan we niks aan doen. Dikke kat blijft lekker zitten.
Denk dat ik toch performance pack erop wil. Weet niet waarom, gebruik weinig een Quickshifter enzo. Tips?
PP handels met beschermers vindt ik niet mooi , (ben geen Zarco) zal eens gaan zoeken naar alternatieven. Zal standaard worden schat ik.
R&G kenteken houder zit wel erg strak tegen het achterlicht aan. Hoort dat zo?
Die kentekenplaathouder...... dat hoort zo
 
Zoooo ik hoor er nu ook bij!
Een zwarte 2018 met toch zeker 2000km.
Zwarte akra, zwarte duo seat cover, PP zitje en PP handles.
Heerlijke rit naar huis gehad, makkelijke fiets en nul gewenning.

Heb al wat vragen :
Betaal nu 70 euro per maand all risk, voor diefstal alleen een art slot. Veel/ weinig? 14 jaar schadevrij.
Geluid is voor mij perfect, lekkere brom en gemurmel zonder aso. Gaan we niks aan doen. Dikke kat blijft lekker zitten.
Denk dat ik toch performance pack erop wil. Weet niet waarom, gebruik weinig een Quickshifter enzo. Tips?
PP handels met beschermers vindt ik niet mooi , (ben geen Zarco) zal eens gaan zoeken naar alternatieven. Zal standaard worden schat ik.
R&G kenteken houder zit wel erg strak tegen het achterlicht aan. Hoort dat zo?
En de quick shifter is gewoon leuk speelgoed en erg verslavend.
Belachelijk dat het niet standaard op een fiets van 19k zit
 
Zoooo ik hoor er nu ook bij!
Een zwarte 2018 met toch zeker 2000km.
Zwarte akra, zwarte duo seat cover, PP zitje en PP handles.
Heerlijke rit naar huis gehad, makkelijke fiets en nul gewenning.

Heb al wat vragen :
Betaal nu 70 euro per maand all risk, voor diefstal alleen een art slot. Veel/ weinig? 14 jaar schadevrij.
Geluid is voor mij perfect, lekkere brom en gemurmel zonder aso. Gaan we niks aan doen. Dikke kat blijft lekker zitten.
Denk dat ik toch performance pack erop wil. Weet niet waarom, gebruik weinig een Quickshifter enzo. Tips?
PP handels met beschermers vindt ik niet mooi , (ben geen Zarco) zal eens gaan zoeken naar alternatieven. Zal standaard worden schat ik.
R&G kenteken houder zit wel erg strak tegen het achterlicht aan. Hoort dat zo?
Beauty!
Quickshifter is erg leuk en verdomde snel de bochten in en uit...
 
was wr ff lekker in de ochtend 🏍💨🌬 knalle .
B0D7A8EB-754F-4EE0-9906-86F3F7014BBA.jpeg
 
Na de aanschaf in April heb ik ook eindelijk de eerste lange rit erop zitten. Op zondag met de nachttrein naar Innsbruck. Vervolgens een week door Italie, Zwitserland en Oostenrijk gereden. Passen die we gereden hebben (in omgedraaide volgorde); Silvretta pas , Susten pass , Grimsel pass , Furka pass , Oberalpas , Fluelapass , Neufnenpass, Umbreil , Stelvio, Sella ronde , Passa di giau , Gardena pass , Grossglockner, Joufenpas, Timmeltjoch en de Zillertaler hoghstrasse.
In totaal net geen 2400 km gereden en op zondag iedereen weer veilig onderweg naar huis!

Lange dagen zijn goed vol te houden op de SDR. Rijdt ook prima op al die mooie wegen en haarspeldbochten. Moest wel een beetje wennen aan het hard afremmen op de motor, dit is echt anders als op de 3 cylinders die ik hiervoor had ::]
 
Na de aanschaf in April heb ik ook eindelijk de eerste lange rit erop zitten. Op zondag met de nachttrein naar Innsbruck. Vervolgens een week door Italie, Zwitserland en Oostenrijk gereden. Passen die we gereden hebben (in omgedraaide volgorde); Silvretta pas , Susten pass , Grimsel pass , Furka pass , Oberalpas , Fluelapass , Neufnenpass, Umbreil , Stelvio, Sella ronde , Passa di giau , Gardena pass , Grossglockner, Joufenpas, Timmeltjoch en de Zillertaler hoghstrasse.
In totaal net geen 2400 km gereden en op zondag iedereen weer veilig onderweg naar huis!

Lange dagen zijn goed vol te houden op de SDR. Rijdt ook prima op al die mooie wegen en haarspeldbochten. Moest wel een beetje wennen aan het hard afremmen op de motor, dit is echt anders als op de 3 cylinders die ik hiervoor had ::]


moet zalig zijn geweest :]
 
Na de aanschaf in April heb ik ook eindelijk de eerste lange rit erop zitten. Op zondag met de nachttrein naar Innsbruck. Vervolgens een week door Italie, Zwitserland en Oostenrijk gereden. Passen die we gereden hebben (in omgedraaide volgorde); Silvretta pas , Susten pass , Grimsel pass , Furka pass , Oberalpas , Fluelapass , Neufnenpass, Umbreil , Stelvio, Sella ronde , Passa di giau , Gardena pass , Grossglockner, Joufenpas, Timmeltjoch en de Zillertaler hoghstrasse.
In totaal net geen 2400 km gereden en op zondag iedereen weer veilig onderweg naar huis!

Lange dagen zijn goed vol te houden op de SDR. Rijdt ook prima op al die mooie wegen en haarspeldbochten. Moest wel een beetje wennen aan het hard afremmen op de motor, dit is echt anders als op de 3 cylinders die ik hiervoor had ::]
Dan denk ik dat we elkaar getroffen hebben tijdens lunch bij dat schnitzel vrouwtje in Galtur op Zaterdag, net na de silvrettastrasse:o. Wij kwamen verregend binnen met een groepje en jullie vertrokken de regen in richting innsbruck. Mooie rit gehad zo te zien, kan niet missen daar!👍
 
Wij zitten 10 dagen in de Pyreneeën.
Hotel in Andorra.
Inmiddels een kleine 3.000 km er op zitten en alle 3 een nieuwe achterband gestoken.
2 met een vol Akra systeem en track pack.
Zat ik ook maar zou nooit meer in Andorra gaan zitten.
De mooie passen zijn slecht bereikbaar aan de linkerkant en het kost je altijd veel tijd in Andorra stad om erin en eruit te komen.
Rijden daar is fantastisch op de n260 etc
 
Zat ik ook maar zou nooit meer in Andorra gaan zitten.
De mooie passen zijn slecht bereikbaar aan de linkerkant en het kost je altijd veel tijd in Andorra stad om erin en eruit te komen.
Rijden daar is fantastisch op de n260 etc
Och........ Coll Ordino over en dan Pas de la Casa........ richting Prades...... via Coll de Puymerens terug...... da's 470 km......
 
Rijden jullie (ervaren rijders) zonder tractioncontrol? vind het echt een gaaf systeem voor als je uit de bocht komt... alleen als je af en toe een wheely wil maken krijg je zo vies hard op je kloten als het systeem ingrijpt :p ..... ik heb pas 1000 km met mijn duke gereden en weet niet of het verstandig is om de traction control uit te schakelen en dan in streetmode te rijden ipv sportmode?? graag jullie ervaringen :)
 
Rijden jullie (ervaren rijders) zonder tractioncontrol? vind het echt een gaaf systeem voor als je uit de bocht komt... alleen als je af en toe een wheely wil maken krijg je zo vies hard op je kloten als het systeem ingrijpt :p ..... ik heb pas 1000 km met mijn duke gereden en weet niet of het verstandig is om de traction control uit te schakelen en dan in streetmode te rijden ipv sportmode?? graag jullie ervaringen :)
Wil je een reisje in de ambulance dan moet je hem uitzetten .
Cker als hij uitstaat en je volle pot uit een bocht accelereert.
 
Rijden jullie (ervaren rijders) zonder tractioncontrol? vind het echt een gaaf systeem voor als je uit de bocht komt... alleen als je af en toe een wheely wil maken krijg je zo vies hard op je kloten als het systeem ingrijpt :p ..... ik heb pas 1000 km met mijn duke gereden en weet niet of het verstandig is om de traction control uit te schakelen en dan in streetmode te rijden ipv sportmode?? graag jullie ervaringen :)
In dat geval....... zou ik eerst eens een poosje de tractie control er op laten staan.
Bij goede omstandigheden gebruik ik het track pack....... hierbij kan je de slip instellen.
Vraag me af of je dit in Nederland op de openbare weg kan gebruiken
 
ik ben van plan een nieuwe Austin Racing rs22 te kopen rechtstreeks uit engeland.....iemand enig idee wat de bijkomende kosten zijn bij de douane?? en past dit gewoon op de originele headers??? katalysator/kvv vervalt zie ik
 
Nog iets : ik heb geen duo zitje maar alleen het kapje. (Kwaliteit is wel minimaal zeg)
Omdat ik het PP zadel heb , natuurlijk ook het PP duo zadel.
Nu kom ik op internet meerdere versies tegen : 2014-2016 en 2017-2018 en prijzen van 100 tot 150 euro.
Vele hebben beide types met 50 euro verschil.
Dacht dat ze allemaal hetzelfde waren?
 
Dan denk ik dat we elkaar getroffen hebben tijdens lunch bij dat schnitzel vrouwtje in Galtur op Zaterdag, net na de silvrettastrasse:o. Wij kwamen verregend binnen met een groepje en jullie vertrokken de regen in richting innsbruck. Mooie rit gehad zo te zien, kan niet missen daar!👍

Ja inderdaad, dat waren wij. Heel mooi weer gehad, alleen die laatste dag vanaf de lunch regen naar Innsbruck, we wilden nog een pas pakken maar die hebben we maar overgeslagen.

Hoe zag jullie reis er uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan