KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

heb ik al 2 keer voorgehad, wel met vorige motos, maar in beide gevallen hebben de schroeven niet geholpen omdat heel de nummerplaathouder weg was _O- _O- _O- , weet niet hoe het daar zit, maar in de belgische platen zitten er al 4 gaatjes in de hoeken, voor vijsjes *D
 
Kleine praktijk tip: zet een schroef (of iets anders) door je nummerplaat als ie er alleen in geklemd zit.

Bekijk bijlage 1415162

Ik was de mijne vorige week ineens kwijt na slechts een kwartiertje rijden. :X
Zo ben ook ik een nummerplaat kwijtgeraakt. Daarna een paar gaten erin geboord en vastgeschroefd. Ook diefstal wordt lastiger. Begrijp niet dat dit niet door de dealers zelf wordt gedaan.
 
Toevallig monteer ik ook net m'n nieuwe plaat (nu met een 1-tje erbij). De mijne ligt ergens op circuit Zandvoort,maar ik ben er niet op gaan wachten tot hij een keer gevonden wordt..komt met de F1 verbouwing wel boven water....of ze gooien er asfalt bovenop :9

*Mijn advies is ook als je plaat alleen zit vastgeklikt in de kunststof houder om dan een extra vergrendeling toe te passen. Geeft alleen maar gezeik als ie kwijt is..
 
Goedenavond,

Zit met een klein dilemma op de maandagavond. Binnen nu en een aantal maanden wil ik een nieuwe sdr aanschaffen. Nu heb ik foto’s gezien van waarschijnlijk de 3.0 en nu begin ik licht te twijfelen. Wat zouden jullie doen? Wachten tot het nieuwe jaar op de waarschijnlijke 3.0 of de 2.0 nemen voor een mooie prijs (en de mooiste kleurstelling zwart/oranje in mijn optiek)?

Groeten Max
 
Eigenlijk een vraag die je alleen zelf kan beantwoorden. Hangt van je portemonnee en de specs af. Hij krijgt vast een aantal gave extra gimmicks zoals grotere tft met navi. Ook ander frame en uitlaatsysteem. Maar je gaat er ook significant meer voor betalen dan een overjarige '18.. als geld geen rol speelt, waarschijnlijk '20 de beste keuze
 
had de navigatie op het tft scherm ook wel interessant gevonden, maar achteraf gezien denk ik dat ik het veel te onduidelijk zou vinden, veel simpeler met de zumo er weer op
 
doe mij maar een tft zoals de adventure serie, koop ik wel los voor op de '18
 
Heb een oud model superduke en probeer een nieuw type headlight te installeren. Eigenlijk werkt alles wel zonder de CAN-bus, alleen als je de DRL actief wil hebben zonder de low beam, moet dit via de CAN-bus. Nu heb ik wel het ID gevonden om de DRL als enige te laten branden, maar hij brand dan niet feller en ik heb het idee dat dit normaal wel gebeurt. Dus een paar vragen:

Klopt het dat als je de motor start de DRL feller gaat branden?
Heeft iemand de mogelijkheden om de can bus te loggen? Zoja dan zou ik graag een log willen hebben van het starten en het moment dat de DRL van intensiteit verandert.
 
Heb een oud model superduke en probeer een nieuw type headlight te installeren. Eigenlijk werkt alles wel zonder de CAN-bus, alleen als je de DRL actief wil hebben zonder de low beam, moet dit via de CAN-bus. Nu heb ik wel het ID gevonden om de DRL als enige te laten branden, maar hij brand dan niet feller en ik heb het idee dat dit normaal wel gebeurt. Dus een paar vragen:

Klopt het dat als je de motor start de DRL feller gaat branden?
Heeft iemand de mogelijkheden om de can bus te loggen? Zoja dan zou ik graag een log willen hebben van het starten en het moment dat de DRL van intensiteit verandert.
Wellicht dat @Daantjuh je kan helpen, hij heeft een 2.0 koplamp op z'n 1.0 sdr. KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!
 
is er iemand in noord of zuid holland die motohooligan en akra heeft? Zou heel graag in actie horen. In principe mag het best luider dan mijn huidige setup, maar niet als ik lage toeren door de woonwijk rijdt. Vol gas op snelweg of dijkjes is herrie dikke prima.
 
Wellicht dat @Daantjuh je kan helpen, hij heeft een 2.0 koplamp op z'n 1.0 sdr. KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!
Thx, ja ik heb het idee van Daantjuh's ombouw en had hem al een pm gedropped, nog geen reactie. Als ik zijn video bekijk lijkt het erop dat hij de headlight zonder can bus aansluit, omdat DRL tegelijk met low beam brandt (doet ie nl zonder can bus connected).

Weet iemand of er inderdaad verschil zit in intensiteit in de DRL als je de motor alleen op contact hebt ten opzicht van dat hij loopt?
 
ja daar zit verschil in. Als je op contact staat is hij significant zwakker dan als je met DRL rijdt (dus als alleen die 2 leds zoals mijn avatar branden)
 
Edit : nog vergeten , de handvatverwarming. Patronen inzet stuur lijmen.

Heb je ervaring met Coolride, ik zit zelf te twijfelen om dit op mijn SDGT in te bouwen (kan op de originele aansluiting en dan te bedienen via het menu), geen zichtbare kabels en vrije keus in handvatten ( b.v. Progrip), de originele met verwarming slijten ontzettend snel.

Twijfel namelijk nog over de warmte opbrengst en eventueel warmte verschil links/rechts ivm. isolator gashuls.
 
Laatst bewerkt:
Zo zal eens wat foto materiaal hier posten! Ben er nog niet echt uit of ik het. akra carbon voor spartbord nou echt een verbetering vind.. Denk dat ie dr weet af gaat. Wit maakt t meer 1 geheel .
 

Bijlagen

  • 20190804_151314.jpg
    20190804_151314.jpg
    292,8 KB · Weergaven: 27
  • 20190811_142630.jpg
    20190811_142630.jpg
    289,2 KB · Weergaven: 24
Heeft iemand de powerparts spiegels (die van de 790) al gemonteerd op zijn 1290? Zou een one fit moeten zijn.. Ik heb ze in bestelling, ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan