KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Zo zal eens wat foto materiaal hier posten! Ben er nog niet echt uit of ik het. akra carbon voor spartbord nou echt een verbetering vind.. Denk dat ie dr weet af gaat. Wit maakt t meer 1 geheel .

Als je het voorspatbord niks vind houdt ik me aanbevolen đź‘Ť
 
  • Leuk
Waarderingen: zen

Bijlagen

  • 76C84D51-92CE-4AD7-9FAF-07DF8B7BA5B7.jpeg
    76C84D51-92CE-4AD7-9FAF-07DF8B7BA5B7.jpeg
    223,5 KB · Weergaven: 26
Vandaag mn KTM PP bar end spiegels binnengekregen (2e hands hoor! ;) ).
Nu eens kijken of ik ze naar boven of naar beneden gericht wil installeren.
 
Laatst bewerkt:

Iemand nog interesse in een schadevrije 1.0 Superduke met vol Akrapovic systeem en nagenoeg alle andere denkbare power parts erop?

KM-stand: 14.000
Bouwjaar: 2015

Vraagprijs €13.500,-

voor meer/betere foto's en informatie kun je me een berichtje sturen.
 
Iemand interesse in onderstaande?

Carbon mat - uitlaat hanger (2014 - 2016)
Carbon mat - hitte schild (bij katalysator) (2014 - 2016)
Akrapovic titanium slip-on (2014-2019+)
Bodis decat (2014-2016)

Ook heb ik nog het onderstaande originele onderdelen liggen van mijn 2015 SDR:

Zijkappen voor- Ă©n achter antraciet/zwart met oranje stickers
Katalysator
Standaard uitlaat
Koppelingscilinder
Achterspatbord
Tank-/sleutel kap
Achter- en voor rem-/koppelingsreservoir
 

Bijlagen

  • cat_carbon_20142016.jpg
    cat_carbon_20142016.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 5
  • uitlaat_bevestiging.jpg
    uitlaat_bevestiging.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Vanochtend bijgehouden vanaf stoplicht door een speed triple, had ik niet verwacht. Scheelt toch aardig wat in pk en koppel
 
Zijn krukas pk,s , die ze claimen bij ktm ; achterwiel zal stuk minder zijn .
maar het blijft een beest met veel koppel heerlijk toch !
 
Ach wat maakt het uit. De huidige motoren rond de 1000cc of meer ontdoen elkaar tot 100kmh niet zoveel. De 1 doet er 2,8sec. over de ander misschien 3.0sec. dat ga je met een stoplicht sprint niet merken.

Ik rijd ze beiden (maar niet tegelijk natuurlijk :+). Bij 180 op de teller gaat de Duke er bij goed gas geven met een schuddende kop vandoor. De Speed is dat al wel redelijk uitgekakt hoor, gaat nog steeds wel hard maar dan merk je wel dat het geen geweldenaar meer is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan