Blackbeest
MF veteraan
Bij mij zit er nu een mivv demper onder, zou ook van de katalysator vanaf willen, zou het niet erg vinden dat ze mij in de file een beetje beter horen aankomen, is nu nog echt niet het geval
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Betekend dat je langzamer moet rijdenOrgineel box met akra zonder eater klinkt ie toch hard zat.. vindt ik dan .
Vrijdag rondje rursee gedaan killer erin . geluidspalen gingen aan met leiser !
Bekijk bijlage 1432403
Kan er toch een moertje (in laten ) punt lassen, boutje erin en klaar ....
En ze flitsen in Duitsland ook aan de achterkant van je brommertOrgineel box met akra zonder eater klinkt ie toch hard zat.. vindt ik dan .
Vrijdag rondje rursee gedaan killer erin . geluidspalen gingen aan met leiser !
Bekijk bijlage 1432403
Jaaahhhhh...... lekkere tering herrie maken met z'n allen.Vind het beetje zonde dat de decibel killer is vastgeklonken, zou hem moeten uitboren, maar dan krijg ik hem er niet meer is als het nodig zou zijn
adventure serie van KTM niet interessant? De rijhouding is denk ik al een groot verschil, al rij ik er zonder moeite 2k woon-werk per maand mee (en ik ben wat aan de lange kant dus extra gebogen)Hoi allemaal,
Ik ben na jaren GS te hebben gereden op zoek naar iets anders, meer sportief. Ik denk nu aan een 1290 Super Duke of 1290 Super Duke GT.
Heb beiden een dagje gehuurd, heb voor de GT aantal minpuntjes ervaren (en gelezen):
- Vrij extreme hitteontwikkeling motor
- Trillingen in footpegs
- Trillingen in handvaten
Gek genoeg lees ik deze punten over de Super Duke niet, terwijl dit hetzelfde blok is. Herkennen jullie deze punten?
Ik wil graag niet al teveel inleveren op comfort t.o.v. de GS en twijfel daarom nog tussen de Duke en Duke GT.
(Crosspost met GT topic, om zo wat meningen te verzamelen)
Jaaahhhhh...... lekkere tering herrie maken met z'n allen.
Gemeenten gaan vervolgens de mooie stuurwegen afsluiten.
Kijk es naar de Lekdijk....... en in Duitsland inmiddels op héél veel plekken.
Stond stil bij zo,n paal denk geef eens gas , kijken of die gaat , denk dat er niet veel db nodig is om . Bitte leiser! Danke te lezen.En ze flitsen in Duitsland ook aan de achterkant van je brommert
2 dikke joekels hoort gewoon zo
790 / 990 pegs zou ik ook aanbevelen , orginele zijn te glad .
heb ook een gt gehad en ook Duke gen1.Hoi allemaal,
Ik ben na jaren GS te hebben gereden op zoek naar iets anders, meer sportief. Ik denk nu aan een 1290 Super Duke of 1290 Super Duke GT.
Heb beiden een dagje gehuurd, heb voor de GT aantal minpuntjes ervaren (en gelezen):
- Vrij extreme hitteontwikkeling motor
- Trillingen in footpegs
- Trillingen in handvaten
Gek genoeg lees ik deze punten over de Super Duke niet, terwijl dit hetzelfde blok is. Herkennen jullie deze punten?
Ik wil graag niet al teveel inleveren op comfort t.o.v. de GS en twijfel daarom nog tussen de Duke en Duke GT.
(Crosspost met GT topic, om zo wat meningen te verzamelen)
heb ook een gt gehad en ook Duke gen1.
Heb op de superduke GT met vakantie meerdere dagen 5 a 600 km gereden en geen last van trillingen gehad .
Ook op de Duke niet BTW.
Maar superduke GT heeft ff meer comfort met zijn electroniche vering en hoge ruit.
Is ook een beetje net wat je wilt.
Snelheidsmeter van de GT week wel minder af als de gewone Duke.
Sturen doen ze beide goed.
Ja natuurlijkEn er zit wat meer "vuur " in, dan In de GS ?