KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Is dat de jouwe? Lijkt wel dezelfde als die van mij, maar als ik op 2016 model zocht kreeg ik toch iets anders
Sorry...... ik vergis me.
Kheb een witte 2017...... dus met oranje frame.
Heb er dus een zwarte van gemaakt.
Kga hem nu terug bouwen naar een witte, omdat hij in de verkoop gaat.
 
Sorry...... ik vergis me.
Kheb een witte 2017...... dus met oranje frame.
Heb er dus een zwarte van gemaakt.
Kga hem nu terug bouwen naar een witte, omdat hij in de verkoop gaat.
Waarom gaat hij weg? 😞 de zwarte zou je eventueel willen ruilen tegen mijn oranje? Als ze nog in goede staat zijn (aan de foto te zien precies wel 😁), zou ik daar wreed blij met zijn 🤗🥳
 
Hmm bijbetalen voor een nieuwe kost ook een aardige duit. Als je tzt met 40k je superduke voor wat minder geld aanbiedt raak je hem ook wel kwijt.
Anyway, nieuwe fiets altijd gaaf.. ben benieuwd naar de '20. Scherm update is sowieso gaaf
 
Ben erg benieuwd naar welke “must have” dingen op de 2020 zitten zodat we massaal gaan inruilen.
Kan we zo weinig voorstellen, groter scherm met meer info en natuurlijk 1pk meer en 1 kg minder ofzo.
Het buizen achter frame vindt ik nu een erg mooie oplossing, die gaan we zoiezo verliezen.
 
Ben erg benieuwd naar welke “must have” dingen op de 2020 zitten zodat we massaal gaan inruilen.
Kan we zo weinig voorstellen, groter scherm met meer info en natuurlijk 1pk meer en 1 kg minder ofzo.
Het buizen achter frame vindt ik nu een erg mooie oplossing, die gaan we zoiezo verliezen.
Ik overweeg daarom ook serieus een 2019.
Kheb tenslotte voor een klein vermogen aan PP's in bezit.
Wellicht een zwarte met een setje PVM wielen.
Op nog meer electronic zit ik niet te wachten.
Tenslotte was de 2016 een stuk ruiger dan de 2017......
 
Ik weet nog niet wat ik van de 2020 SDR moet denken. Ik heb foto's gezien en tot nu toe spreekt het mij nog helemaal niet aan :N en vind ik de witte 2017-2018 tot nu toe de mooiste SDR die er te koop is.

Wel zag de Ducati 1200S voor 2020. Ik ben totaal geen Ducati fan (niet eens een beetje) maar die vind ik toch wel heeuull erg mooi met de rode accenten in de wielen.

Het plaatje is vloeken in deze topic (maar zet ik em er ff op).

Ducati 1200S 2020.png
 
Ik weet nog niet wat ik van de 2020 SDR moet denken. Ik heb foto's gezien en tot nu toe spreekt het mij nog helemaal niet aan :N en vind ik de witte 2017-2018 tot nu toe de mooiste SDR die er te koop is.

Wel zag de Ducati 1200S voor 2020. Ik ben totaal geen Ducati fan (niet eens een beetje) maar die vind ik toch wel heeuull erg mooi met de rode accenten in de wielen.

Het plaatje is vloeken in deze topic (maar zet ik em er ff op).

Bekijk bijlage 1437108

Ik ben zelf in de markt voor een supernaked en heb de Monster 1200S proef gereden, aantal dagen daarna de SD1290.
Bloedmooi ding zo'n Duc maar vond hem voor geen meter rijden. Niet half zo soepel onderin de toeren als de SD. Ook snel buiten adem. Vond hem instabiel in de bochten maar kon zijn dat de vering slecht afgesteld stond. Ding viel me smerig tegen..
De SD daarentegen vond ik fantastisch!
 
Mooie fietsen hoor ducati. De panigale is imho de mooiste racer.. monster daarentegen heb ik helemaal niets mee. Veel te gewoon ofzo. Saai
 
Ik ben zelf in de markt voor een supernaked en heb de Monster 1200S proef gereden, aantal dagen daarna de SD1290.
Bloedmooi ding zo'n Duc maar vond hem voor geen meter rijden. Niet half zo soepel onderin de toeren als de SD. Ook snel buiten adem. Vond hem instabiel in de bochten maar kon zijn dat de vering slecht afgesteld stond. Ding viel me smerig tegen..
De SD daarentegen vond ik fantastisch!

Blijkt ook uit verschillende tests, dat de SDR in alles de meerdere is en de betere :+ , maar de Monster 2020 is wel een mooie motor om te zien. Het moet natuurlijk ook goed rijden, dus blijf ik voorlopig nog wel ff bij de SDR
 
Blijkt ook uit verschillende tests, dat de SDR in alles de meerdere is en de betere :+ , maar de Monster 2020 is wel een mooie motor om te zien. Het moet natuurlijk ook goed rijden, dus blijf ik voorlopig nog wel ff bij de SDR

Dat is jouw mening.. ;)
Ik heb bijna alle super nakeds (op de Tuono V4 1100 na) gereden. Ze hebben allemaal hun sterke en hun zwakke kanten.
Maar idd, de SD is een hele fijne motor om te rijden met strakke looks.
 
Blijkt ook uit verschillende tests, dat de SDR in alles de meerdere is en de betere :+ , maar de Monster 2020 is wel een mooie motor om te zien. Het moet natuurlijk ook goed rijden, dus blijf ik voorlopig nog wel ff bij de SDR
Wat ik aan de vorige Monster een flink nadeel vondt was de zit houding.
Een soort " cruiser " houding en zeker niet sportief.
 
Wat ik aan de vorige Monster een flink nadeel vondt was de zit houding.
Een soort " cruiser " houding en zeker niet sportief.

Je zit wel wat recht op ja, de SD zit iets sportiever maar zeker niet oncomfortabel. Een Tuono schijnt echt de race houding te hebben maar dan met een breed stuur.
 
Je zit wel wat recht op ja, de SD zit iets sportiever maar zeker niet oncomfortabel. Een Tuono schijnt echt de race houding te hebben maar dan met een breed stuur.
Ik heb tussendoor een Tuono V4 gehad.
Met risers onder het stuur en fors aangepaste steps...... was het redelijk te doen op lange ritten.
Wel een erg gaaf blok met perfecte electronica voor die tijd
 
Tuono lijkt me ook erg gaaf, maar waarom nemen ze niet iemand aan die iets aan design doet! Gadallejezus wat een oerlelijke fiets dat
 
Tuono lijkt me ook erg gaaf, maar waarom nemen ze niet iemand aan die iets aan design doet! Gadallejezus wat een oerlelijke fiets dat

Ik vind hem juist bloedmooi en dat geluid is zooooo geil!
Maar heb 2 Appies gehad en ik durf het niet zo snel meer aan..

Alhoewel de 1100 qua betrouwbaarheid wel beter schijnt te zijn dan de 1000.
 
Ik vind hem juist bloedmooi en dat geluid is zooooo geil!
Maar heb 2 Appies gehad en ik durf het niet zo snel meer aan..

Alhoewel de 1100 qua betrouwbaarheid wel beter schijnt te zijn dan de 1000.
Hij is cker beter alleen de zitpositie is te extreem.
Blok is fantastisch en kwam betrouwbaarheid een stuk beter als de 1000.
 
Terug
Bovenaan Onderaan