KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Nee dat klopt, maar daar heb ik nog nooit last van gehad. Daar kies ik mijn systeem niet op uit. Ieder zijn eigen keuze!
 
je moet eens vragen over de modificatie van de schakelstang in het blok, ik heb hem bij Kobo motoren gekocht en hij vertelde dat de versnelling kan blokkeren. komt nu een andere stang in met een nokje op de schakelstang..
We zijn nog steeds in afwachting of het nu een fout van KTM is (terugroep actie) of .....
Wat roepen en vervolgens niet (duidelijk) reageren op de specifieke vraag van anderen is wat betreft wat jammer.
 
We zijn nog steeds in afwachting of het nu een fout van KTM is (terugroep actie) of .....
Wat roepen en vervolgens niet (duidelijk) reageren op de specifieke vraag van anderen is wat betreft wat jammer.
Moet ik het uittekenen dan, duidelijker als dit kan ik het niet maken.
Je kan ook zelf ff naar een dealer bellen
 
ik had al gemeld dat mijn motor geheel nieuw is, moet hem zelfs nog ophalen) de verkoper zei dat hij gemodificeerd moet worden en dat het onderdeel op framenummer besteld moest worden.
zal dus wel voor alle gen 3 gelden. belletje naar je dealer en je weet het :W
 
Vandaag weer naar de Eifel geweest weer 600 km erbij, nu bijna 4000km alweer. Blijft genieten met de KTM
IMG_3368.jpg
 
Herkenbaar .......???

Soms ben ik te lomp ......of slaat hij net af bij stoplicht of zo. Dan probeer ik opnieuw te starten en doet ie bijna niks .. :? wacht ik even opnieuw cycles met sleutel start ie gewoon

Heb nog de eerste accu en meestal aan druppellader als er geen tijd is voor een ritje
Spanning is ongeveer 12,7 onbelast , laadcircuit netjes 14 nog wat
 
Als het mij gebeurd trek ik de koppeling in en start,dan loopt hij gelijk,ik hoef dus niet die cycles te doen.
Omdat ik zomers genoeg rijd,gebruik ik geen lader
s,Winters rijd ik minder en dan staat hij altijd aan de optimate.
Voor ik start 12 volt plus,als hij loopt 14.1 volt
 
Zojuist de radiator protector van evotech besteld. Ben benieuwd wanneer het binnen is, op de website stond dat het postbedrijf wat vertraging heeft momenteel.
 
Zojuist de radiator protector van evotech besteld. Ben benieuwd wanneer het binnen is, op de website stond dat het postbedrijf wat vertraging heeft momenteel.
Dat is al maanden standaard de melding bij alle webshops, maar heb de afgelopen weken helemaal geen vertraging gemerkt bij Postnl, DHL, DPD, etc.
 
Dat is al maanden standaard de melding bij alle webshops, maar heb de afgelopen weken helemaal geen vertraging gemerkt bij Postnl, DHL, DPD, etc.

AliExpress is hier nog nooit zo snel geweest (1 1/2 week vanuit China).

Ik ken iemand die zo’ 2 a 3 weken terug er 1 voor een ktm adventure heeft besteld maar die heeft hem nog niet binnen.

Denk gewoon pech of geluk hebben op het moment.
 
Heb ik ook gemonteerd, was ik nog wel even met bezig - reden: uitzoeken met passen en meten of de protector nou tussen de radiator en de beugel moest of over de beugel heen. Uit de handleiding is dat niet op te maken, de eerste optie was het hij moet er tussen worden geplaatst. Wel een gepiel met die kleine moertje en de beperkte ruimte door de uitlaat-header. Tip van mij draai de moertje net zover uit zodat de protector er tussen past en zet daarna pas de bovenkant vast. De plakstrookjes zie je deels zitten aan de zijkant na montage. Dus check vooraf waar je gaat plaatsen er waar ze nut hebben en aansluiten op radiator.
 
Herkenbaar .......???

Soms ben ik te lomp ......of slaat hij net af bij stoplicht of zo. Dan probeer ik opnieuw te starten en doet ie bijna niks .. :? wacht ik even opnieuw cycles met sleutel start ie gewoon

Heb nog de eerste accu en meestal aan druppellader als er geen tijd is voor een ritje
Spanning is ongeveer 12,7 onbelast , laadcircuit netjes 14 nog wat


Heeeeeel soms, als ik vertrek, start, rijd direct door en moet dan na 50 meter een scherpe bocht nemen, dus koppeling in, heb ik het ook al meegemaakt dat hij afslaat. Direct terug op startknop drukken en doorrijden...
 
Heb het soms als ik behoorlijk heb geremd en tot stilstand kom en dan weer weg wil rijden, echt heel af en toe.
Start daarna wel weer meteen.
 
1 keer gehad, wou daarna niet meteen starten maar dat zal wel door mijn geklungel zijn geweest, was midden op een boulevard voor een vol terras _O-
 
Heb het soms als ik behoorlijk heb geremd en tot stilstand kom en dan weer weg wil rijden, echt heel af en toe.
Start daarna wel weer meteen.


Echt heeeel af en toe, gebruik hem elke dag voor woon/werk, en dat het 1 keer om de 3 weken gebeurt is het veel, ook enkel en alleen maar in de eerste bocht, als hij koud staat dus
 
net even doo alle boekjes folders keykart etc gebladerd, maar gees onderhoudsboekje klopt dat of zijn ze die vergeten mee te geven
 
net even doo alle boekjes folders keykart etc gebladerd, maar gees onderhoudsboekje klopt dat of zijn ze die vergeten mee te geven
Volgens mij doen ze daar niet meer aan omdat ze alles digitaal in het centrale systeem van KTM zetten.
 
Weer een boekje minder, maar je kan zelf waarschijnlijk niet in het onderhoud historie van je motor kijken?
Ik heb het nooit geprobeerd, maar volgens mij niet nee. Ik bewaar wel alle facturen en ik vermoed dat de dealer op verzoek wel een uitdraai kan printen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan