KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ieder draagt op zijn/haar manier een steentje bij. Je hoort mij nergens zeggen dat ik geen respect heb voor het werk dat jij doet dat ook zeker belangrijk is. Andersom heb jij geen goed woord over voor het werk dat ik doe en wordt dat met kroegpraat bullshit een beetje belachelijk gemaakt. Respect moet wederzijds zijn en ik denk dat iemand die jouw werk doet dat in de basis ook prima begrijpt.

Als het gaat om dreigingen van buitenaf via Russische en Chinese hackers enzo, is een Nederlandse wizzkid die daar tegen strijdt dan ook niet goed bezig, ook al doet hij/zij dat vanuit Nederland/huis?

Er zijn zoveel aspecten aan vanalles, ga na niet doen alsof alleen wat jij doet belangrijk is. Het gaat om de juiste taakverdeling. Een vis in een boom leren klimmen heeft ook geen zin.
Beetje vroeg voor bier en chips maar even mijn bescheiden mening : verbeteren moeten we allemaal maar het moet wel realistisch blijven en in mijn ogen worden we nu onrealistische maatregelen opgelegd door meneer Timmermans en zijn gevolg . Voor de mensen met genoeg geld is dit niet zo een probleem maarvoor de normale arbeider wel - vandaar dat ze niet bepaald geliefd zijn !
Zo en nu weer over motoren !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
sinds gisteren blijft het motormanagement lampje branden, maar krijg geen foutmelding :? Dit nadat hij weer eens wat problemen had met te starten 's morgens, vrees dat de batterij ook bijna sjaak is. zou dit te verhelpen zijn met de batterij eens los te maken, of zou dit niets kunnen uithalen? iemand ervaring mee? anders hopelijk nog garantie :P
Het is het proberen waard.
 
Beetje vroeg voor bier en chips maar even mijn bescheiden mening : verbeteren moeten we allemaal maar het moet wel realistisch blijven en in mijn ogen worden we nu onrealistische maatregelen opgelegd door meneer Timmermans en zijn gevolg . Voor de mensen met genoeg geld is dit niet zo een probleem maarvoor de normale arbeider wel - vandaar dat ze niet bepaald geliefd zijn !
Zo en nu weer over motoren !!!
Dat ben ik wel met je eens, gelukkig worden ze vanzelf snel goedkoper in de aanschaf. Daarnaast moet je niet vergeten dat elke gereden kilometer ook een stuk goedkoper is, dus over 4 à 5 jaar alle kosten berekend ben je nu al goedkoper uit.

Motoren... Ja. Verheug me nu alweer op zomervakantie in de Alpen. Beter dan deze storm buiten 😂
 
Helaas zijn de nieuwe motoren niet meer zelf uit te lezen, mijn oude RC8R kon nog met Tune ECU, de SD tot 2019 nog wel met een betaald programma met licentie code. Voor de 2020 nog niets ..... of weet iemand of er een software programma is voor de sd 2020
 
En de Tesla, laden we op met elektriciteit, welke wordt opgewekt in een kolencentrale............. wie houdt wie voor de gek.
Klopt, maar dat zal ook een kwestie van tijd zijn. Maar, evengoed heb heb ik groene gedachte, ik heb 26 zonnepanelen, een warmtepomp en een Zappi autolader. die ziet hoeveel stroom er door de zon wordt opgewekt en stopt dit in je auto. Zappi Elektrische Auto Lader - gebruik uw eigen energie om groener op te laden Ik kan kiezen of opladen uit de grid (zeg de nuon) of laden uit de zon....

1 probleem, je stroomverbruik van je auto is meer als 26 zonnepanelen maar ik probeeer toch een beetje mee te denken. als iedereen een paar procent doet komen we een eind met zn allen.
 
Hoe doen de mannen met een gen 3 en vol Akra evo de buitenland ritjes? Want geloof dat hier helemaal geen db killer in kan toch? Iets custom maken? Of wagen jullie het er op?
als ik in het buitenland ga rijden dan is het alleen maar op t circuit. in spanje, italie en gp banen van frankrijk mag je zoveel herrie maken als je wil.
 
Klopt, maar dat zal ook een kwestie van tijd zijn. Maar, evengoed heb heb ik groene gedachte, ik heb 26 zonnepanelen, een warmtepomp en een Zappi autolader. die ziet hoeveel stroom er door de zon wordt opgewekt en stopt dit in je auto. Zappi Elektrische Auto Lader - gebruik uw eigen energie om groener op te laden Ik kan kiezen of opladen uit de grid (zeg de nuon) of laden uit de zon....

1 probleem, je stroomverbruik van je auto is meer als 26 zonnepanelen maar ik probeeer toch een beetje mee te denken. als iedereen een paar procent doet komen we een eind met zn allen.
Noem me een nerd, maar ik vind het gewoon kicken als je bedenkt dat je letterlijk autorijdt op de kracht van de zon :)

Voor motoren hoeft het van mij eerlijk gezegd nog lang niet voor die 5.000 à 7.500 km per jaar die ik rijd. Misschien dat synthetische brandstoffen ooit nog betaalbaar worden, zal nog wel ff duren.
 
  • Geweldig
Waarderingen: NapO
Motor update (en eindelijk een paar fotoos), we zijn nog steeds aan het bouwen, wacht nog op achterspatbord carbon, en bij de benzine ingang. akra mapping zit erop. kastje van onze griek zit er op (zodat ik met de akra mapping kan rijden). Motor heeft nog niet gelopen, eerst wachten totdat alles erop zit. Rempotje/koppeling potje is van Rizoma. Rem en koppeling zijn van de Brembo afdeling.

Deze banden gaan er af, gaan met 0 km straks in de verkoop, wordt denk ik een setje supercorsa's ofzo. En dan is het wachten op mooi weer.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    524,2 KB · Weergaven: 46
  • 2.jpg
    2.jpg
    288,8 KB · Weergaven: 38
  • 3.jpg
    3.jpg
    211,7 KB · Weergaven: 33
  • 4.jpg
    4.jpg
    172,6 KB · Weergaven: 33
  • 5.jpg
    5.jpg
    241,8 KB · Weergaven: 33
  • 6.jpg
    6.jpg
    220,7 KB · Weergaven: 33
  • 7.jpg
    7.jpg
    127,5 KB · Weergaven: 32
  • 8.jpg
    8.jpg
    293,8 KB · Weergaven: 41
  • 9.jpg
    9.jpg
    296,8 KB · Weergaven: 51
Motor update (en eindelijk een paar fotoos), we zijn nog steeds aan het bouwen, wacht nog op achterspatbord carbon, en bij de benzine ingang. akra mapping zit erop. kastje van onze griek zit er op (zodat ik met de akra mapping kan rijden). Motor heeft nog niet gelopen, eerst wachten totdat alles erop zit. Rempotje/koppeling potje is van Rizoma. Rem en koppeling zijn van de Brembo afdeling.

Deze banden gaan er af, gaan met 0 km straks in de verkoop, wordt denk ik een setje supercorsa's ofzo. En dan is het wachten op mooi weer.
mooi dempertje... ik heb hem eraf gehaald, heb een politiebureau om de hoek en dat gaat op zeker niet goed:N
 
Motor update (en eindelijk een paar fotoos), we zijn nog steeds aan het bouwen, wacht nog op achterspatbord carbon, en bij de benzine ingang. akra mapping zit erop. kastje van onze griek zit er op (zodat ik met de akra mapping kan rijden). Motor heeft nog niet gelopen, eerst wachten totdat alles erop zit. Rempotje/koppeling potje is van Rizoma. Rem en koppeling zijn van de Brembo afdeling.

Deze banden gaan er af, gaan met 0 km straks in de verkoop, wordt denk ik een setje supercorsa's ofzo. En dan is het wachten op mooi weer.
heb ook nog een berg carbon in bestelling staan, duurt ff voordat het allemaal geleverd wordt
 
  • Wow
Waarderingen: NapO
Terug
Bovenaan Onderaan