KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Motor update (en eindelijk een paar fotoos), we zijn nog steeds aan het bouwen, wacht nog op achterspatbord carbon, en bij de benzine ingang. akra mapping zit erop. kastje van onze griek zit er op (zodat ik met de akra mapping kan rijden). Motor heeft nog niet gelopen, eerst wachten totdat alles erop zit. Rempotje/koppeling potje is van Rizoma. Rem en koppeling zijn van de Brembo afdeling.

Deze banden gaan er af, gaan met 0 km straks in de verkoop, wordt denk ik een setje supercorsa's ofzo. En dan is het wachten op mooi weer.
Echt prachtig, wat een gave fiets met perfect uitlaatsysteem zo. Ik wil je setup heel graag eens horen, want eigenlijk wil ik dit ook, maar vrees de dBs. Kan ik eens langskomen als je bij gertjan staat? Kom daar al 20 jaar over de vloer voor al mijn KTMs
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
Motor update (en eindelijk een paar fotoos), we zijn nog steeds aan het bouwen, wacht nog op achterspatbord carbon, en bij de benzine ingang. akra mapping zit erop. kastje van onze griek zit er op (zodat ik met de akra mapping kan rijden). Motor heeft nog niet gelopen, eerst wachten totdat alles erop zit. Rempotje/koppeling potje is van Rizoma. Rem en koppeling zijn van de Brembo afdeling.

Deze banden gaan er af, gaan met 0 km straks in de verkoop, wordt denk ik een setje supercorsa's ofzo. En dan is het wachten op mooi weer.
Hele dikke fiets :9

Welke banden zitten erop? Bridgestone toch? Vind je die niet fijn?
 
Zit ook al erg lang te wachten.
Morgen maar weer eens klagen

Napo wanneer heb jij dat carbon besteld dan?
Fiets en carbon in oktober ofzo.. Ik zit nog op 't achter spatbord en de inleg bij de tank en brake ducts en koppelingsdeksel motor deksel te wachten. Staat allemaal voor februari... Maar ik heb geduld. Ga toch niet rijden met klote weer en voor 't kenteken aanvraag is 't alleen maar gunstiger.
 
Echt prachtig, wat een gave fiets met perfect uitlaatsysteem zo. Ik wil je setup heel graag eens horen, want eigenlijk wil ik dit ook, maar vrees de dBs. Kan ik eens langskomen als je bij gertjan staat? Kom daar al 20 jaar over de vloer voor al mijn KTMs
Motor heeft nog niet gelopen, hij moet de hele inloop procedure (van ktm) aan de computer nog doen. Doen we als ie af is. Maar als ie klaar is kunnen ze 'm zeker ff een keer starten voor je. 👌🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Motor heeft nog niet gelopen, hij moet de hele inloop procedure (van ktm) aan de computer nog doen. Doen we als ie af is. Maar als ie klaar is kunnen ze 'm zeker ff een keer starten voor je. 👌🏼
Tof, sympathiek!
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
Fiets en carbon in oktober ofzo.. Ik zit nog op 't achter spatbord en de inleg bij de tank en brake ducts en koppelingsdeksel motor deksel te wachten. Staat allemaal voor februari... Maar ik heb geduld. Ga toch niet rijden met klote weer en voor 't kenteken aanvraag is 't alleen maar gunstiger.
Dan klopt het aardig.
Mijne is van september maar ik moet ook wachten waar jij ook op wacht .
Alleen mijn carbon afdekkapje is er ook nog niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
batterij vervangen, was niet zo gezellig om dit buiten te moeten doen '(, toch even aan het prutsen geweest, hoopte eerst dat ik ze eruit kon halen zonder de computer af te moeten koppelen, helaas niet, zag in mijn gedachten al weer een hoop foutmeldingen verschijnen |(. uiteindelijk met vrij koude handen de boutjes toch terug goed vast gekregen, en na wat tegenspartelen startte hij toch terug _O-. nu hoop ik dat hij er morgenvroeg ook nog zin in heeft zodat ik op mijn werk de batterij eens helemaal kan volladen...
 
is toch ook een beetje voor te ouwhoeren hier toch ? :+


zijn er tracks waar je geen geluidsrestricties hebt?
Alle banen in spanje en italie hebben geen geluidsrestricties. Meeste GP banen (magny cours, Le mans). 1 van de mooiste banen ever gereden is Mugello en Barcelona (montmelo) (waar ook de formule 1 verreden wordt). (ik heb ook 2x op qatar gereden voor een pers introductie, maar dat is een beetje te ingewikkeld om daar te komen).
 
Vraagje mannen, past er een 200/60 achterband op de 1290 2020? of alleen 200/55 ivm de breedte van de achterbrug?
 
ff 10 min laten draaien dat wordt goed heet zonder rijwind 👀
 

Bijlagen

  • AABE6806-4C20-4F2C-927A-E4379372160E.jpeg
    AABE6806-4C20-4F2C-927A-E4379372160E.jpeg
    101,2 KB · Weergaven: 24
Nee echt geen geintje voor ook , roodgloeiend zag het pas met licht uit in garage ,
zal het toch iets met die ethanol zijn .... nooit eerder gezien
 
Terug
Bovenaan Onderaan