FlowDesign
MF veteraan
- 11 sep 2008
- 18.701
- 1.404
Ik dacht dat het een stuk oranje frame wasBocht uitlaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat het een stuk oranje frame wasBocht uitlaat
De meeste motoren doen dit wel. Als je een motor lang stationair laat draaien wordt alles gewoon gloeiend heet.Moet nog ff kleppen controleren voor de zekerheid maar verwacht dat ze goed staan .
Heeft op foto 12 min gelopen stationair in garage zonder zuchtje wind in volledig orginele setting
Arm staat ze zeker met orginele map ,dat blijkt wel ,
Heb er al meerdere over gehoord ducati ,ktm ,honda ectr waar de headers staan te gloeien stationair alles voor emissie -eisen
Waar zijn de tijden dat je nog kon spelen met je gasnaald .......
Klopt, gebeurd al met gewoon stationair draaien ( tenzij je een akra mapping erin hebt), arme afstelling af fabriek, dit alleen om de cat eerder op temperatuur te krijgen, zodat het beter zijn werking, hebben tegenwoordig alle motoren en auto's last van.De meeste motoren doen dit wel. Als je een motor lang stationair laat draaien wordt alles gewoon gloeiend heet.
Kan zeker kloppen,Klopt, gebeurd al met gewoon stationair draaien ( tenzij je een akra mapping erin hebt), arme afstelling af fabriek, dit alleen om de cat eerder op temperatuur te krijgen, zodat het beter zijn werking, hebben tegenwoordig alle motoren en auto's last van.
Geen idee, ik laat mijn motor ook 1 keer in de tig maanden warm draaien, eerst een tijdje stationair en dab af en toe met een streepje meer gas, tot de ventilator een keer is aangeslagen en gestopt is.Kan zeker kloppen,
maar wat zou het nut zijn van de boel extra heet willen stoken ...?
Wat is het technische nut daarvan?Geen idee, ik laat mijn motor ook 1 keer in de tig maanden warm draaien, eerst een tijdje stationair en dab af en toe met een streepje meer gas, tot de ventilator een keer is aangeslagen en gestopt is.
Aangezien ik maar 1 keer per jaar tank, heb ik een substantie in de tank gegooid die veroudering van de brandstof tegen gaat en dat moest ff door alles heen gepompt worden.Wat is het technische nut daarvan?
Wel vreemd, aangezien hij er bij andere landen wel nog opstaat.Geen Superduke op KTM - READY TO RACE ?
Alleen de GT staat er op.
Dicht met koolafzetting/olie resten? Wat is de kilometerstand van jou motor ongeveer nu?En 3 oil jets op de cam bridge zaten dicht !
Je zou eens naar SW motech blaze kunnen kijken.Vakantieplannen,
Ik ga dit jaar een weekje weg op de SDR 2018. Nu wil ik mijna bagage op de motor meenemen. Ik heb de volledige Akra lijn er op zitten en KTM zelf geeft aan dat dit niet in combi met hun tassen werkt, ivm smelten van de tassen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ander tassen systeem? En zo ja, welk systeem. Ik sta open voor suggesties.
Als ik het opnieuw moest doen dan zou ik hiervoor gaan:Vakantieplannen,
Ik ga dit jaar een weekje weg op de SDR 2018. Nu wil ik mijna bagage op de motor meenemen. Ik heb de volledige Akra lijn er op zitten en KTM zelf geeft aan dat dit niet in combi met hun tassen werkt, ivm smelten van de tassen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ander tassen systeem? En zo ja, welk systeem. Ik sta open voor suggesties.