KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

heren, kun je de remvloeistof zo wisselen bij een sdr 1.0? dacht ooit eens wat op te hebben opgevangen dat er een bepaalde handeling met abs zal moeten gebeuren.
Mijn motor is inmiddels 4 jaar oud en nu buiten de fabrieksgarantie. nu zit ik er aan te denken vanaf nu zelf te beurten uit te voeren. de laatste beurt was in 2019 en wel geteld 4xxkm terug .
Zal het meerwaarde hebben de beurten bij de dealer te laten doen bij eventuele verkoop? of is de motor al ''oud'' dat men niet extra zal betalen voor een historie? het is geen zeldzaam iets een sdr.
Geen idee wat olie en vloeistof wissel eigenlijk kost maar 4 beurtjes is al snel 1000€ lijkt mij?
Volgens mij was ik de laatste keer €280 kwijt olie plus filters en remvloeistof er uit en nieuwe er in
Is volgens mij geen speciaal werk die remvloeistof hij zuigt het er uit en doet er nieuwe in
 
Laat die penningmeester maar niet weten dat er ook een GT versie is...

ik vind zelf de KTM 1290 erg mooi, deze vind ik mooier als de GT versie.

echter is op de normale 1290 ook fijn met een passagier achterop en dan voornamelijk de zithouding voor de passagier?
 
ik vind zelf de KTM 1290 erg mooi, deze vind ik mooier als de GT versie.

echter is op de normale 1290 ook fijn met een passagier achterop en dan voornamelijk de zithouding voor de passagier?
Mijn vriendin vind het prima achterop, een stuk beter dan achterop de 990 die ik hiervoor had. Maar die vergelijking heb je waarschijnlijk niks aan. Ze is 178cm, wellicht ook handig om te weten tov de lengte van jou penningmeester :)
Uurtje of 2 à 2,5 achtereen rijden geeft meestal geen problemen, daarna is het wel lekker om de billen van wat vers bloed te voorzien en de benen te strekken.

edit: Gaat hier om een 2018 model.
 
Volgens mij is de prijs vooralsnog niet bekend. Even wachten nog.. zal niet goedkoop zijn, maar mooie fiets. Ik hoop uiteindelijk zelf ook op dat niveau te komen. Vooral knappe velgen🔥
 
Gaan die opties dadelijk ook apart in de verkoop?
Dat mensen met een niet rr, er wel een RR van kunnen maken?
 
Die RR zal wel een ruggetje of 30-35 gaan kosten.
Mooie brommerd....maar op mijn leeftijd 8-) haal ik dat er toch niet meer uit. Bovendien, ik rij gemiddeld 1000km per jaar met de SDR, dus die 2014 van mij gaat nog wel een paar eeuwen mee. Vind hem persoonlijk, als echte oranjefan de mooiste;)

Ga denk ik dit jaar wel de 790 inruilen voor een 890R.
 
burgerking, nog steeds alive and kicking! heb je de r nine t ook nog?
 
Die RR zal wel een ruggetje of 30-35 gaan kosten.
Mooie brommerd....maar op mijn leeftijd 8-) haal ik dat er toch niet meer uit. Bovendien, ik rij gemiddeld 1000km per jaar met de SDR, dus die 2014 van mij gaat nog wel een paar eeuwen mee. Vind hem persoonlijk, als echte oranjefan de mooiste;)

Ga denk ik dit jaar wel de 790 inruilen voor een 890R.
Ik denk da je met 30-35 ruggen wel heel hoog zit,ik denk eerder aan 25 30
 
25 is te laag, met die velgen en carbon en uitlaat ? ik vermoed rond de 30...
 
Die uitlaat is wel weer spuug lelijk. Ik zou niet zo snel een volledig systeem op een motor stoppen (ivm geluid en overlast blablabla) maar op zo’n ding hoort gewoon het evo systeem.
Maar dat zal wel niet mogen ivm toelating op de openbare weg.
 
Die uitlaat is wel weer spuug lelijk. Ik zou niet zo snel een volledig systeem op een motor stoppen (ivm geluid en overlast blablabla) maar op zo’n ding hoort gewoon het evo systeem.
Maar dat zal wel niet mogen ivm toelating op de openbare weg.
In Oostenrijk mag je op bepaalde wegen niet rijden als je motor (volgens opgave fabrikant) meer produceert dan 95dB. Niet zo handig als een Oostenrijkse fabriek vervolgens een nieuwe motor neerzet die 100dB of meer produceert. 8-)
Maar goed binnenkort komen ze allemaal uit China dus wellicht is het probleem dan opgelost:P
 
Dan ben ik blij met mijn deal. Die velgen koop ik zelf wel en ben ik een stuk goedkoper uit!
 
In Oostenrijk mag je op bepaalde wegen niet rijden als je motor (volgens opgave fabrikant) meer produceert dan 95dB. Niet zo handig als een Oostenrijkse fabriek vervolgens een nieuwe motor neerzet die 100dB of meer produceert. 8-)
Maar goed binnenkort komen ze allemaal uit China dus wellicht is het probleem dan opgelost:P
Hun eigen 890 duke mag al op die bepaalde wegen niet meer rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan