KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

rond de 80 voor allrisk. maar wat ik in al die jaren heb uitgespaard door wa+ te verzekeren ipv allrisk kan ik meer dan nieuwe motor kopen.
zelfs een ducati :+
Via mag betaal ik nog geen 50,- voor all risk en geen alarm ofzo nodig
Alleen een art 4 slot
 
Motor net opgehaald van een beurt. Alles was goed, wel de batterij van de sleutel laten vervangen want die was toch leeg.
Had bij aanschaf van de motor aan goedhart gevraagd of ze de originele mapping er op wilden zetten omdat de akra mapping er waarschijnlijk nog op stond... zouden ze doen. Niet dus. Goed dat ik hier nog maar even bij mijn eigen dealer naar heb gevraagd.
 
🔥
20210417_165134.jpg
 
Kan ik me goed voorstellen :Y ...net de H4 lamp van de SMT vervangen....wat een t*fus klus...als ding nog eens kapot gaat ruil ik em in voor zo'n nieuwe 1290SDR8-)
Als Martien Meiland een nieuwe auto kiest omdat de banden van zijn huidige aan vervanging toe zijn vind ik dat een andere motor kopen omdat de lamp kapot is een prima reden!
 
Vandaag nieuwe bar end spiegels geïnstalleerd en getest. Nu staan ze naar onder maar ik zal ze naar boven plaatsen. Ik merk op dat ik mijn ogen ‘langer’ van de weg hou omdat ik naar beneden moet kijken. Ook is er nu meer trilling in de spiegels dan bij mijn vorige bar ends waar het stuurgewicht kon blijven zitten.
7BD374A8-9909-4AAF-BF67-0E81BA66437F.jpeg
 
Vandaag nieuwe bar end spiegels geïnstalleerd en getest. Nu staan ze naar onder maar ik zal ze naar boven plaatsen. Ik merk op dat ik mijn ogen ‘langer’ van de weg hou omdat ik naar beneden moet kijken. Ook is er nu meer trilling in de spiegels dan bij mijn vorige bar ends waar het stuurgewicht kon blijven zitten. Bekijk bijlage 1621114
Zijn dat die highsiders of die van KTM? Vind het erg mooi staan maar ben idd bang dat ik er enkel op achterruit ga..
 
Afgelopen zaterdag toch maar eens de stickerset geplakt die al een jaar lag te verstoffen :P. Op deze foto niet te zien maar mn carbon uitlaathouder en buddyseat cover zitten er ook weer op. Er wilde iemand eens mee rijden.

Screenshot_20210419-142824_Video Editor.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: R0y.
Terug
Bovenaan Onderaan