KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Zo kind eruit gehaald en maar ff blokje om.
Met maatje zo richting Goedhart om te kijken dat een andere maat zijn tuono V4 1100 inruilt voor een streetfighter V4 S
Maatje van me rijdt óók een SF.
Telkens na 160 km tanken.
Het ding heeft maar 16 liter aan boord..... da's nog niet zo erg ..... maar het zuipe, zeker bij een beetje serieus gas geven , als een Maleiër.
 
Maatje van me rijdt óók een SF.
Telkens na 160 km tanken.
Het ding heeft maar 16 liter aan boord..... da's nog niet zo erg ..... maar het zuipe, zeker bij een beetje serieus gas geven , als een Maleiër.
Is ie al gewend met de tuono.
Bij stevig door knallen kwam ie niet veel verder.
 
Is ie al gewend met de tuono.
Bij stevig door knallen kwam ie niet veel verder.
Yep..... heb in 2012 een nieuwe Tuono aangeschaft.
Verschillende keren met een lege tank gestaan.
Later een grotere tank erop gezet.
Wel een hele gave brommert... met dat V4 blok.
Toch kon ik m'n maatje niet vóór blijven op z'n SDR 1290
 
Hier nog mensen die een weekje Alpen passen doen?
Wij hebben ons weekje verzet van half juni naar eind augustus.
Wordt dit jaar weer eens de RDGA en via midden Frankrijk terug
 
Hier nog mensen die een weekje Alpen passen doen?
Wij hebben ons weekje verzet van half juni naar eind augustus.
Wordt dit jaar weer eens de RDGA en via midden Frankrijk terug
Jep. Week van 5 juni naar Oostenrijk staat nog op de planning. Effe afwachten wat ze komende woensdag in Oostenrijk bekend gaan maken qua nieuwe corona regels. Ookal blijft het oranje, maar we mogen als Nederlanders wel het land in met een vaccinatiebewijs of negatieve test en we niet daar in quarantaine hoeven, dan gaan we gewoon.
 
Hier nog mensen die een weekje Alpen passen doen?
Wij hebben ons weekje verzet van half juni naar eind augustus.
Wordt dit jaar weer eens de RDGA en via midden Frankrijk terug
yes, begin september als het goed is. ongeveer 2 weken oostenrijk italie en zwitserland. Heb daar nog wat 'unfinished business' aangezien mn sdr er na 4 dagen mee op hield vorig jaar.......
 
yes, begin september als het goed is. ongeveer 2 weken oostenrijk italie en zwitserland. Heb daar nog wat 'unfinished business' aangezien mn sdr er na 4 dagen mee op hield vorig jaar.......
Das een lekker vooruitzicht.
Wij hebben onze plannen ,maar niets besproken.
Bij slecht weer idd kans op oos,slov en Italië.das makkelijk als alleen de datum vaststaat.
 
Wie van jullie heeft er een transparante koppelingscover gemonteerd en wat zijn de ervaringen hiervan?

vind het er wel gaaf uitzien en wil het ook aanschaffen😎
 
Wie van jullie heeft er een transparante koppelingscover gemonteerd en wat zijn de ervaringen hiervan?

vind het er wel gaaf uitzien en wil het ook aanschaffen😎
Ik zojuist, zie vorige pagina!

 
Goedemorgen Heren/Dames,

Sinds enig tijd trotse eigenaar van de 1290 Superduke R SE uit 2018.

Heb er een ander uitlaatsysteem onder gemaakt en ben er erg tevreden over :]

Heb vanaf het begin af aan al een beetje het probleem gehad dat ik hem niet lekker in zn Neutraal kreeg, dit word nu wel steeds lastiger.
Wanneer ik de motor uitzet, gaat hij gemakkelijk in Neutraal.

Af en toe blijft hij ook in zn versnelling hangen als ik de QuickShift gebruik.

Iemand een idee waar het aan kan liggen? (motor heeft 17k gelopen)
gewoon ff een rondje verse blok olie erin motul 300v of castrol...en je koppelingsolie ook ff vervangen.
 
Ik zojuist, zie vorige pagina!

Jij vind het dus niet echt een toegevoegde waarde😅

kost toch weer bijna 300,- dus nog even over nadenken.

denk dat ik er eerst voor kies om m’n mapping opnieuw af te laten stellen en een vermogenstest te laten doen. Dit omdat de cat verwijderd is en er een ander pijpie onder zit
 
Jij vind het dus niet echt een toegevoegde waarde😅

kost toch weer bijna 300,- dus nog even over nadenken.

denk dat ik er eerst voor kies om m’n mapping opnieuw af te laten stellen en een vermogenstest te laten doen. Dit omdat de cat verwijderd is en er een ander pijpie onder zit
300 Euro?! Doe normaal man 🤣😅

Dan weet ik wel leukere dingen om te kopen ipv een doorzichtig dekseltje. Een 360 graden action cam ofzo, om maar wat te noemen.
 
200, en ieder zijn ding. veel mensen hier hebben voor 1000+ carbon, dat snap ik nou weer niet
en gelukkig hoef ik niet te kiezen tussen accessoires en benzine :+
 
Tof om te zien maar ik zou er geen €50,- voor over hebben, smaken verschillen. Carbon hitteschild voor de uitlaat vind ik dan wel weer netjes..

Maar heel veel hobby's en beperkt centen dus het stopt ergens :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan