KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ik durf niets meer te plaatsen..... heb weer een aantal leuke dingen gescoord
juist wel, inspirerend! Heb je carbon velgen ? Erg benieuwd naar foto's en je ervaringen, staat bij mij nu ook als volgende op het lijstje!
 
Wat is er nu lekkerder dan in het zonnetje poetsen aan zo’n bruut apparaat 🤤
 

Bijlagen

  • 5ABE1775-0A65-4121-A2D7-7551CA68B624.jpeg
    5ABE1775-0A65-4121-A2D7-7551CA68B624.jpeg
    476,7 KB · Weergaven: 65
juist wel, inspirerend! Heb je carbon velgen ? Erg benieuwd naar foto's en je ervaringen, staat bij mij nu ook als volgende op het lijstje!
De velgen zijn besteld, 8 tot 10 weken levertijd, als het goed is gaan ze vrijdag bij Rotobox op de post
 
Gisteren ook een onderhoudsvrije Regina gouden ketting gemonteerd, hoeft geen smering meer en blijf de carbon velg schoonO-)
Schijven inmiddels ook binnen, en als laatste een berg bouten vervangen voor titanium geboorde hex kop bouten.

en ja is niet nodig maar het kan
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook een onderhoudsvrije Regina gouden ketting gemonteerd, hoeft geen smering meer en blijf de carbon velg schoonO-)
Schijven inmiddels ook binnen, en als laatste een berg bouten vervangen voor titanium geboorde hex kop bouten.

en ja is niet nodig maar het kan
Wat is de verwachting qua levensduur van de ketting?
 
Hoe werkt die ketting dan?
Bij de Regina *HPE* is dat anders. Bij deze buitengewone ketting zijn de oppervlakken van de bussen en rollen gecoat met waterstofvrije Tetrahedral Amorphous Carbon (ta-C) - ook wel bekend onder de naam "industriediamant". Door deze coating wordt het prestatieverlies verminderd en de effectiviteit verhoogd. Bovendien vervalt bij de Regina *HPE* de kettingreiniging en -smering. Dat is niet alleen minder arbeidsintensief, maar ook milieuvriendelijker. Maar het beste aan dit soort aandrijfkettingen is dat de houdbaarheid van de onderhoudsvrije *HPE* overeenkomt met die van een goed onderhouden reguliere gesloten ketting. Ook goed: er zijn geen extra gecoate rondsels vereist.
 
denkt niet , een goede set kost gewoon geld en is ook nodig op het tork monster.

niet meer smeren en vuilafstotend is dan wel weer handig .........maar de x ringen kunnen ook bij regina gewoon stuk.
 
En dat het milieuvriendelijker is maakt het voor Greta dan ook weer fijn. Ik zie er wel wat in zodra mijn set vervangen moet worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan