KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Same here. Ik vind het hoesje van de quad lock wel minimaal qua bescherming (ik laat mijn telefoon best vaak vallen), dus ik wissel hoes als ik de telefoon op de motor klik. Meestal gebruik ik toch alleen spotify en dat doe ik vanaf de dash.
Ik heb de "bumper" van quadlock zelf voor m'n Samsung S21 die je met een kwartslag op de houder vastklikt, die is juist hartstikke dik en biedt nog meer bescherming dan de bumper van Spigen die ik normaliter op m'n telefoon heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Voor de Gen3 had ik eerst een Quadlock op het stuur maar door de beperkte ruimte kreeg ik de telefoon niet in een mooie hoek. Uiteindelijk een Evotech beugel gekocht, zeer tevreden over de kwaliteit en zit netjes recht onder het tft scherm.
Bekijk bijlage 1713186
Voordeel van een SD GT is dat het scherm niet zo midden op je stuur zit. Daardoor heb ik voldoende ruimte voor m'n telefoon op het stuur onder het scherm :)
 
Ik heb de "bumper" van quadlock zelf voor m'n Samsung S21 die je met een kwartslag op de houder vastklikt, die is juist hartstikke dik en biedt nog meer bescherming dan de bumper van Spigen die ik normaliter op m'n telefoon heb.
Komt nog steeds niet in de buurt van mijn otterbox defender op de s21 ultra. Die kan ik nu tegen de muur gooien en hij blijft intact.
Best handig voor mijn werk
 
Komt nog steeds niet in de buurt van mijn otterbox defender op de s21 ultra. Die kan ik nu tegen de muur gooien en hij blijft intact.
Best handig voor mijn werk
Het is maar net hoe lomp je met je spullen omgaat hè ;)

Ik ga echt niet elke dag met zo'n baksteen in m'n broekzak rondlopen :P
 
Ik heb hetzelfde probleem. je kunt niet echt een goede positie vinden op je stuur...
Zou je wat meer foto's van de mount kunnen maken? vind het wel een nette oplossing!
Hierbij nog wat foto's, foto #3 is genomen vanaf de zitpositie (afhankelijk van je lengte uiteraard):
DSC_0070.JPG
DSC_0071.JPG
DSC_0073.JPG
DSC_0074.JPG
DSC_0075.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ben vanmorgen samen met een vriend bezig geweest met een beurtje uitvoeren aan zijn 2016 gen 1 SDR. Nu wouden we de bougies wisselen en het leek niet te kloppen.
Meerdere websites gaven (soms automatisch) aan dat voor zijn type motor deze bougies nodig waren:
- ngk lmar7a9

Nu kwamen er NGK lkar9bi9 bougies uit, welke dikker schroefdraad hebben. Hij is dus hoogstwaarschijnlijk verkeerd voorgelicht door de webshop. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Vind het nogal apart dat meerdere webshops aangeven dat het eerste type op zijn motor zou moeten passen..

Alvast bedankt! 🤙🏻
 
Ik probeer Engeland te ontwijken sinds de brexit
gegshop levert EvoTech spullen. Als je iets wilt hebben wat per ongeluk niet op de website staat even contact met ze opnemen en dan regelen ze het voor je. Erg goede ervaringen met deze zaak.
 
Toen ik vorig seizoen mij SD kocht wilde ik er graag een set nieuwe banden bij. Desbetreffende motorzaak bood me een set aan tegen inkoopprijs waarop ik vervolgens de deal rond heb gemaakt en de motor heb gekocht. De banden waren niet voorradig en mij werd beloofd dat ik het seizoen erop een set kon komen ophalen tegen inkoopprijs (het huidige seizoen was immers toch bijna afgelopen).

Nu vind ik het moeilijk om in te schatten wat de inkoopprijs van een set Bridgestone S22 is. Op de eerste de beste website kom ik een set tegen voor €272. Nu krijg ik van de motorzaak in eerste instantie een prijs van €375. Daarop heb ik aangegeven dat men vermoedelijk een fout heeft gemaakt en niet de inkoopprijs heeft gebruikt. Daarop kreeg ik een nieuwe prijs van €320 met daarbij de opmerkingen dat ze niet lager kunnen en niet mee kunnen met online shops die hun banden mogelijk uit het buitenland halen.

Ik heb nog steeds sterk de indruk dat €320 niet hun inkoopprijs is (zeker niet omdat ik online dezelfde set eenvoudig goedkoper kan vinden). Het gaat me niet zozeer om die paar tientjes, maar om het principe. Ik heb een afspraak met ze gemaakt en op basis daarvan de motor gekocht. Heb ik het mis, en zou €320 hun inkoopprijs kunnen zijn? Of wordt ik hier gewoon gepiepeld?

Iemand enig idee?
 
Toen ik vorig seizoen mij SD kocht wilde ik er graag een set nieuwe banden bij. Desbetreffende motorzaak bood me een set aan tegen inkoopprijs waarop ik vervolgens de deal rond heb gemaakt en de motor heb gekocht. De banden waren niet voorradig en mij werd beloofd dat ik het seizoen erop een set kon komen ophalen tegen inkoopprijs (het huidige seizoen was immers toch bijna afgelopen).

Nu vind ik het moeilijk om in te schatten wat de inkoopprijs van een set Bridgestone S22 is. Op de eerste de beste website kom ik een set tegen voor €272. Nu krijg ik van de motorzaak in eerste instantie een prijs van €375. Daarop heb ik aangegeven dat men vermoedelijk een fout heeft gemaakt en niet de inkoopprijs heeft gebruikt. Daarop kreeg ik een nieuwe prijs van €320 met daarbij de opmerkingen dat ze niet lager kunnen en niet mee kunnen met online shops die hun banden mogelijk uit het buitenland halen.

Ik heb nog steeds sterk de indruk dat €320 niet hun inkoopprijs is (zeker niet omdat ik online dezelfde set eenvoudig goedkoper kan vinden). Het gaat me niet zozeer om die paar tientjes, maar om het principe. Ik heb een afspraak met ze gemaakt en op basis daarvan de motor gekocht. Heb ik het mis, en zou €320 hun inkoopprijs kunnen zijn? Of wordt ik hier gewoon gepiepeld?

Iemand enig idee?
Misschien ter vergelijking, ik heb vorig jaar bij een officiële KTM dealer in Oostenrijk €350 betaald voor zo'n set inclusief montage.

Ze hadden de banden van hun lokale bandenboer gehaald en zeiden erbij dat als ik het iets eerder had laten weten, ze de banden goedkoper van verder weg hadden kunnen laten komen.

Als die dealer van jou niet goedkoper kan of wil, dan zeg je toch gewoon dat ze de banden ook zelf online kunnen bestellen voor minder?
Ik denk eerlijk gezegd dat zij die banden voor €275 à €300 in moeten kunnen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
voor een setje pirelli betaal ik via int: ongeveer 298 en dan balanceer en leg ik ze zelf erop .

dus de prijs van hun is nog niet zo slecht met montage, zoveel marge hebben ze denk ik ook niet ,en die schoorsteen moet ook roken daar.......
 
voor een setje pirelli betaal ik via int: ongeveer 298 en dan balanceer en leg ik ze zelf erop .

dus de prijs van hun is nog niet zo slecht met montage, zoveel marge hebben ze denk ik ook niet ,en die schoorsteen moet ook roken daar.......

Dit is een prijs voor enkel de banden (dus zonder montage, ze sturen namelijk op).

Ik besef mee ook zeker dat de schoorsteen er moet roken. Ik zou een nieuwe achterband bij de motor krijgen (gratis), als onderdeel van de koop. Deze was niet op voorraad en dus kon ik later als alternatief een set banden tegen inkoopprijs krijgen (dit staat zelfs beschreven in de koopovereenkomst). Dan wil ik uit principe ook daadwerkelijk de inkoopprijs betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan