denuff
MF veteraan
Die klemmen van ktm zijn niet de beste , lekken graag .vervangen met draaiklemmen beter . Tip je krijg ze ook bij (horn bach) en geen idiote ktm prijzen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand een nette manier om een TT navigatie op de SDR 3.0 te monteren?Die klemmen van ktm zijn niet de beste , lekken graag .vervangen met draaiklemmen beter . Tip je krijg ze ook bij (horn bach) en geen idiote ktm prijzen .
Ik heb zelf geen SDR 3.0, toen ik dit topic aan het doorlezen was heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van leden die hem met een bracket bij de tankdop hebben gemonteerd, hieronder een link naar zo'n bracket (helaas staat daar geen foto bij hoe het eruit ziet als je gemonteerd is):Heeft iemand een nette manier om een TT navigatie op de SDR 3.0 te monteren?
Oke.... dankjewelIk heb zelf geen SDR 3.0, toen ik dit topic aan het doorlezen was heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van leden die hem met een bracket bij de tankdop hebben gemonteerd, hieronder een link naar zo'n bracket (helaas staat daar geen foto bij hoe het eruit ziet als je gemonteerd is):
GeGShop.nl | Tom Tom Navigatiesteun (tankmontage) KTM 1290 Super Duke 2022+
Upgrade de look en de bescherming van je KTM 1290 Super Duke met onze producten van Evotech Performancegegshop.nl
Daarnaast, toen ik aan het zoeken was naar bovenstaand bracket, kwam ik onderstaande oplossing ook nog tegen:
KTM-R-1 KTM 1290 Superduke Elevated GPS Mount
Your specialist for integrated motorcycle GPS solutions including Garmin GPS navigators, Sena bluetooth headsets and RAM Mounts. Our custom GPS mounts are designed to work with the most popular GPS devices from Garmin, TomTom and Spot.motogps.com.au
M.i. behoorlijk aan de prijs. Misschien kan je zoiets zelf knutselen.
Mijn persoonlijke voorkeur zou uit gaan van de eerste optie.
Wellicht brengt dit je op ideeën.
Heb deze steun icm een Garmin XT, ik vind het prima je moet allen een klein beetje naar beneden kijken maar dat went snel. En ik heb mijn display van de motor iet smeer horizontaal gezet zodat ik ze beide kan aflezen. Ook met een klein tanktasje kan ik alles nog zien.Oke.... dankjewel
Slim, een hele mooie oplossingNetjes boven elkaar, route perfect in blikveld, zonder naar beneden te hoeven kijken
@Padde1290 , je kan t altijd x komen bekijken. woon in Reeuwijk, daz op weg naar Goedhart
Heb deze nu ook gekocht wil het ook proberen maar ik neem aan dat je daar een dunnere bout in gezet hebt, aangezien de bout die er bij zit niet in het schroefgat past dat achter het kapje zit. En heb je dit opgevuld met een busje of gewoon aangedraaid ?Ik heb een gaatje geboord in het afdekkapje (geloof iets van 12 euro) daar een ram bal in. er zit nog een derde draadeind, die niet gebruikt wordt voor het afdekkapje. daar de ram bal op gedraaid. de zumo gemonteerd met de andere ram accesoires die bij de zumo zaten. Perfect zicht voor boven de teller
De zit is een heel stuk " sportiever " ?Vandaag ook een iets breeder "supermotard" geplaatst, op eerste gevoel zit het erg goed.
Bekijk bijlage 1846285Bekijk bijlage 1846286Bekijk bijlage 1846287
Ik kan me niet herinneren dat ie slecht in zijn 1 gaat. Bij de eerst volgende rit binnenkort even in de gaten houden.Als je toch bezig bent, maak gelijk even de oiljet schoon, gaat hij makkelijker in z'n 1 en schakelt hij weer soepel.
Sorry, ik bedoelde eigenlijk in zijn neutraal.Ik kan me niet herinneren dat ie slecht in zijn 1 gaat. Bij de eerst volgende rit binnenkort even in de gaten houden.
En waarschijnlijk daarna schoonmaken, is blijkbaar een klusje dat zo gepiept is.
Gaat wel bevallen denk .....Vandaag ook een iets breeder "supermotard" geplaatst, op eerste gevoel zit het erg goed.
Bekijk bijlage 1846285Bekijk bijlage 1846286Bekijk bijlage 1846287
Op de foto (de twee sturen naast elkaar) vertekent het iets. Maar de nieuwe is breder (1.5cm) en net iets andere hoek. Origineel KTM powerpart. Natuurlijk kan je hem zelf positioneren wat je fijn vindt, maar hij zit iets meer 'relaxed' heb ik het idee. Maar daar kom ik wel achter als de winter voorbij is!De zit is een heel stuk " sportiever " ?
En het nieuwe stuur past ook, neem ik aan, zonder kabels/slangen e verlengen/verplaatsen?Op de foto (de twee sturen naast elkaar) vertekent het iets. Maar de nieuwe is breder (1.5cm) en net iets andere hoek. Origineel KTM powerpart. Natuurlijk kan je hem zelf positioneren wat je fijn vindt, maar hij zit iets meer 'relaxed' heb ik het idee. Maar daar kom ik wel achter als de winter voorbij is!
Kwam deze zo tegen omdat mijn andere stuur (heel iets) krom stond naar een kleine glij partij.
Per jaar een x aantal circuitdagen en bochtentrainingen en motorweekendjes in Harz en Dolomieten. Ben dus benieuwd! :D
Jazeker, die 0.75cm aan beide kanten had ik wel speling.En het nieuwe stuur past ook, neem ik aan, zonder kabels/slangen e verlengen/verplaatsen?