Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dichtingen is normaal, er blijft heel lang vet van de originele montage uit komen. Dat gaat over na enkele 1000en kms...Ben ook benieuwd, op 21/5 krijgt mijn 2018SDGT 'n software update en nieuwe keerringen in de vork, deze lekken heel zachtjes maar toch......dealer deed gelukkig niet moeilijker erover en was het volledig met me eens dat deze dicht horen te zijn.
Ik had de vering 1 klik lichter laten zetten, daardoor volgde de demping wel. Update voelt behoorlijk zoals mijn vering stond (staat weer standaard nu), maar beter gecontroleerd.Zo gisteren de 15k beurt gehad. Daarbij ook meteen de software update uitgevoerd en zowaar verse dempingsalgoritmes ontvangen Moet zeggen een wereld van verschil! M'n enige punt van kritiek op de GT was het gedrag van het onderstel, in mijn beleving kon de demping de vering niet volgen en waren vering en demping constant met elkaar in gevecht. Nu voelt e.e.a. correct gedempt; goed volgen van het wegdek en gecontroleerde gewichtsverplaatsingen.
Daarbij is ook de mapping aangepast. Een nog vlakkere koppelkromme en beduidend betere initiële gas aanname. Bijna te lief voor een KTM, ik mis het agressieve wel een beetje, maar het 'ruckeln' onderin is verdwenen.
Heb jij je koplamp donker gespoten?Wouter van Rally-Motor is Rottweiler dealer..
Ik wou eerst ook een Rottweiler airbox aanschaffen maar als ik de resultaten zie denk ik dat de combi van akra en de arrow decat in combi met k&n filter en de rottweiler sas en canister stage 2 verwijderingset hele mooie resultaten geeft.Bekijk bijlage 1393296Bekijk bijlage 1393297
Heb je een alarm? Zo niet dan is 3 weken wel erg kort idd. Misschien een Li-ion accu erin zetten?Wilde vandaag weer eens een ritje gaan doen, dacht doe de koffers er weer eens op krijg ik een koffer niet ontgrendeld
Binnenwerk ingespoten, maar hielp ook niks
Dan maar zonder koffers
Pak aan getrokken sleutel in contact klik meer niet terwijl ik 3 weken terug nog gereden heb
Dit valt me toch wel tegen van zo'n dure motor en dure koffers
Hangt nu aan de druppellader maar toch ook maar een andere accu besteld, ik moet er wel op kunnen vertrouwen dat het allemaal werkt als ik weg wil
Wouter van Rally-Motor is Rottweiler dealer..
Ik wou eerst ook een Rottweiler airbox aanschaffen maar als ik de resultaten zie denk ik dat de combi van akra en de arrow decat in combi met k&n filter en de rottweiler sas en canister stage 2 verwijderingset hele mooie resultaten geeft.
Dichtingen is normaal, er blijft heel lang vet van de originele montage uit komen. Dat gaat over na enkele 1000en kms...
Nee, is een cover van powerbronze..Heb jij je koplamp donker gespoten?
Nee, is een cover van powerbronze..
Mijne heeft langer dan 5000 geduurd, zijn gewoon dicht nu hoor.Nee hoor is niet normaal, alle Dukes hebben dit niet, ook de dealer vindt het niet ok, heb trouwens al 5000km gereden, zoveel
montage vet wordt hier niet gebruikt dat nu na elke 200km de vorkpoten aan beide zijden 'nat' staan. Is ook echt olie dat lekt.
En uit ervaring weet ik dat dichtingen die lekken vuil naar binnen trekken en dat wil je al helemaal niet.
Ik heb al meer geweld gebruikt dan nodig zou moeten zijn en er was vanaf een bepaald punt echt geen beweging meer in te krijgen.op youtube staan ook wat 'removal' videos, lijkt inderdaad met (meer) geweld te moeten.
ps, vindt je de akra met killer niet luid genoeg ? ik zie zelf de behoefte van killer eruit of link-pijp niet echt.