KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Als je van de gt afstapt en op een andere fiets spring blijft er niet veel over wat je het wauw effect geeft. 😉 Ben benieuwd wat de 15k beurt kost. Die van mij moet er dit jaar ook aan geloven.
450 euro incl btw heeft het gekost. 250 euro is hiervan arbeid en 12.50 de leenmotor.
Ze hebben ook de remmen gereinigd en opnieuw ingevet.
Tevens stond er ook 25 euro op voor diagnose apparatuur.
Wel vervelend dat we die kant op gaan met de hedendaagse motoren. Er valt amper thuis te sleutelen als je geen KTM apparatuur hebt.
Hopelijk komen onze chinese vriendjes met een betaalbare oplossing.
 
Eh?

De post was dubbel.

En mijn voorbanden hebben meestal nog een beetje vlees in het midden, maar geen flanken meer.

Als je een GT kan kopen, ga je toch niet bezuinigen op banden? Road 5 of Roadtec 01 halen met normaal gebruik 10 000 km, wat is € 300 banden dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: msxx
Eh?

De post was dubbel.

En mijn voorbanden hebben meestal nog een beetje vlees in het midden, maar geen flanken meer.

Als je een GT kan kopen, ga je toch niet bezuinigen op banden? Road 5 of Roadtec 01 halen met normaal gebruik 10 000 km, wat is € 300 banden dan?

Ik denk dat we hier elkaar verkeerd begrijpen... Ik wil geen 2e hands banden, maar ik maakte een grap richting de uitschakeling voor onbepaalde tijd van @NapO ...
 
nee ben ik in 2013 mee gestopt. Prachtige tijd gehad, maar voelde me meer niet meer op me gemak op t circuit...begon angst te zien. dan moet je stoppen...

Herken dit wel. Dit jaar ook alles verkocht. Zag de tijden steeds langzamer worden. Nu maar lekker gassen op de GT (niet te hard natuurlijk 😉).

Met 2 week heerlijk de Pyreneeën.
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
Wat een drama om er een andere claxon op te zetten zeg
Zelfs met een relais ertussen krijg ik nog een general failure
 
Merk weet ik zo niet
Had hem op een leeg montage punt gezet links op het blok
Ik ben bang dat je dan ook een andere weerstandsmeting krijgt en dus weer failure
 
Terug
Bovenaan Onderaan