KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

In de Biesbosch bij Werkendam ligt ook een mooi circuitje.. 🤪
 

Bijlagen

  • F9B99B1B-6C8E-4C5D-935C-5C70DB31B506.jpeg
    F9B99B1B-6C8E-4C5D-935C-5C70DB31B506.jpeg
    3,2 MB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Hij is nog lang niet af maar hij komt....


En hier onder vertaald:

Ik hoop dat ze een wat mooier geheel weten te maken van de koplamp en het ruitje, dat vind ik op het huidige model niet erg mooi.
 
Ja klopt ze spreken over presentatie op de Eicma 2022 maar dat is November 2022, zou dus betekenen dat hij pas 2023 komt.

Lijkt mij erg stug.... ach wij zien wel.
 
Ja klopt ze spreken over presentatie op de Eicma 2022 maar dat is November 2022, zou dus betekenen dat hij pas 2023 komt.

Lijkt mij erg stug.... ach wij zien wel.
Ze doen om de 3 jaar een nieuw model. Huidige was te koop vanaf 2019. Nieuwe te koop vanaf 2022, uiterlijk.

Deze is ook gebaseerd op de nieuwe R en ze willen het denk ik zsm gelijk trekken met de productielijn van de GT.

En aangezien het 2019 model eigenlijk alleen een facelift was, zou het me ook niet verbazen als dit nieuwe model vanaf 2021 al te koop zal zijn.
 
Ziet er strak uit! Kun je al iets vertellen over het geluid?
Nog niet, ik heb hem nog niet binnen
Je kunt niks veranderen aan het geluid dmv db killer ofzo
In de eerste modellen zat een stelschroef om een klep open te zetten maar dat mag vanaf euro 4 helaas niet meer
Maar bos heeft over het algemeen al een mooi zwaar geluid en meestal klinkt een carbon uitvoering zoals deze nog iets beter
 
Eerste rondje dit jaar met de GT gedaan *O* Beetje Ooijpolder bij Nijmegen en rond Groesbeek gereden, was erg druk hier en daar maar heb lekker gereden :)

Moest ook weer ff wennen, maar na een paar kilometer is het gevoel weer terug. Na een half uur rijden ook gewoon weer lekker plat door de bocht in z'n 3 en bocht uit meteen een dikke wheelie, dat blijft toch mooi met zo'n machine :9
 
Toch wel blij dat we hier geen volledige lockdown hebben :o

Trouwens toen ik de GT zaterdag voor het eerst dit jaar na maanden stilstand uit de schuur trok, was het starten en meteen aanslaan :) Met alarm erop en aan de Optimate gehad al die tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan