KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Verzendkosten zijn 12 euro en totaal dus overmaken 41 euro.
Vorige keer moest ik 28 euro betalen inclusief verzenden, bij K...
 
Vandaag binnen gekomen :)

20200704_130916.jpg
 
Daar ga je heel veel plezier van hebben, hoe heb heb ze nou besteld via Ebay als ik vragen mag (ik zie geen bestelknop )?

Ik heb namelijk nog geen reactie gehad van Thomas op het Duitse forum maar ik zal mij vraag daar intrekken.
 
Daar ga je heel veel plezier van hebben, hoe heb heb ze nou besteld via Ebay als ik vragen mag (ik zie geen bestelknop )?
Dat zat ik me eerst dus ook al af te vragen, de enige mogelijkheid is een berichtje sturen en dan reageert hij wel snel.
Ik heb via Paypal betaald met Geld aan vrienden sturen. Heb gegokt op goed vertrouwen en dat ging goed.

Overigens 12 Euro voor verzenden met DHL gaat wel snel, maar dat moet ook goedkoper kunnen.
Hij verstuurt het vanuit 71093 Weil im Schönbuch (vlakbij Stuttgart).
 
Denk je dat gewoon vastdraaien voldoende is of zou er nog een drupje locktite bij aan moeten. Draad is iets minder ver erin nu.

Rij er al een tijdje mee rond zonder locktite en ze zitten er nog op ;)
Is locktite niet meer voor rondom het blok, die trillingen krijgt het spatbord niet echt toch.
 
Denk je dat gewoon vastdraaien voldoende is of zou er nog een drupje locktite bij aan moeten. Draad is iets minder ver erin nu.

Zo vastgezet! Even met momentsleutel nagelopen..Sowieso loop ik eens in de zoveel tijd even wat bouten na..Kan nooit geen kwaad..
 
Voor diegenen die soms moeite hebben bij het monteren van de zijkoffers, wanneer de hendel niet naar beneden gaat of de sleutel blokkeert bij het linksom op slot draaien.
Duw de koffer goed aan naar beneden, trek de voetsteun even naar buiten bij het naar beneden drukken van de hendel en sleutel draaien, voetsteunen zitten iets te ver naar binnen dan waardoor er spanning ontstaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: msxx
Bij sommige koffers zit er ook een kleine interferentie tussen grendel en greep. Die kan je wegvijlen.
 
Was vandaag wat gaan toeren in haven van Antwerpen, toen ik een hongerke voelde effe gas erop naar Yerseke. Ik moet zeggen dat ik me daar enorm ongemakkelijk voelde, leek wel of ik een pre-corona tijdstip zat. Werkelijk niemand die enige notie had van afstand houden, maskertje dragen....
Ook de andere Belgische motorrijders die daar aanwezig waren zaten met gemengde gevoelens. Zijn wij Belgen nu te bang, of zijn de mensen in Nederland te los? Ik wil geen discussie laten losbarsten hierover, pen gewoon effe mijn indruk. Heb er trouwens heerlijk gereden. Maar heb er toch niet gegeten :')
20200712_155257 (2).jpg
 
Laatst bewerkt:
Was vandaag wat gaan toeren in haven van Antwerpen, toen ik een hongerke voelde effe gas erop naar Yerseke. Ik moet zeggen dat ik me daar enorm ongemakkelijk voelde, leek wel of ik een pre-corona tijdstip zat. Werkelijk niemand die enige notie had van afstand houden, maskertje dragen....
Ook de andere Belgische motorrijders die daar aanwezig waren zaten met gemengde gevoelens. Zijn wij Belgen nu te bang, of zijn de mensen in Nederland te los? Ik wil geen discussie laten losbarsten hierover, pen gewoon effe mijn indruk. Heb er trouwens heerlijk gereden. Maar heb er toch niet gegeten :')Bekijk bijlage 1522434
Niet alleen Nederlanders die zich nauwelijks nog aan de regels houden, in Oostenrijk was het net zo.
 
Was vandaag wat gaan toeren in haven van Antwerpen, toen ik een hongerke voelde effe gas erop naar Yerseke. Ik moet zeggen dat ik me daar enorm ongemakkelijk voelde, leek wel of ik een pre-corona tijdstip zat. Werkelijk niemand die enige notie had van afstand houden, maskertje dragen....
Ook de andere Belgische motorrijders die daar aanwezig waren zaten met gemengde gevoelens. Zijn wij Belgen nu te bang, of zijn de mensen in Nederland te los? Ik wil geen discussie laten losbarsten hierover, pen gewoon effe mijn indruk. Heb er trouwens heerlijk gereden. Maar heb er toch niet gegeten :')
Gezien de cijfers doen de Nederlanders het beter dan de Belgen.
Maar waarom dat is kan ik ook niet verklaren. Aan het gedrag lijkt het niet te liggen....
 
Gezien de cijfers doen de Nederlanders het beter dan de Belgen.
Maar waarom dat is kan ik ook niet verklaren. Aan het gedrag lijkt het niet te liggen....
Hier in België tellen we anders. Iedere dode die mogelijks corona-gerelateerd is, wordt als corona-dode geteld, ook als een en ander niet bevestigd is.
In andere landen worden als ik't goed begrepen heb enkel bevestigde gevallen geteld, of soms zelfs enkel bevestigde gevallen die niet sowieso binnen het jaar het bijltje zouden leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan