Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok ik twijfel nog even over beide zadels (ivm uiterlijk) of alleen rijders zadel (ivm met kou zit nooit iemand achterop) Rekenen ze bij de dealer nog iets voor het activeren van het zadel?ja ik heb hem.
trouwens laten doen bij de motorzaak..
was wel erg prijzig btw.
Destijds hoefde ik er niet extra voor te betalen, maar ik moest dan ook lang genoeg op nalevering van de mee bestelde accessoires wachten. Kortom, het hangt van jouw dealer af, alleen die weet het antwoord op je vraag.Rekenen ze bij de dealer nog iets voor het activeren van het zadel?
Zolang het bij de dealer onder service valt zal het me een zorg zijn, dan ga ik zelf niet klooien.Ik hoop dat er binnenkort ook een programma(des noods een hack) uitkomt voor consumenten die dit gewoon met een laptopje thuis kunnen doen. net als VCDS voor VAG auto's. Slaat nergens op dat alles maar via de dealer moet.
Zoiets zou eigenlijk wettelijk verplicht moeten worden. Ook met auto's eigenlijk. Waar vroeger een foutcode zichtbaar was krijg je nu een melding dat je naar de dealer moet om hem uit te laten lezen om achter de foutcode te komen.
Gisteren weer terug van vakantie en meteen een rondje wezen rijden. De MTC is echt ruk. Al zet je hem uit dan grijpt hij alsnog in als je echt maximaal gas geeft tijdens het optrekken. Ontsteking valt even voor een seconde weg en komt daarna weer terug
Onder service versta ik dus gratis en voor bullshit betaal ik nietZo heb ik ook 3 tientjes betaald voor "service" voor het vastklikken van mijn kofferset
€2000 klinkt weinig.Beste mede KTM'ers,
Ik ben aan het kijken om van mijn 990 smt te upgraden naar een Superduke GT. Omdat dit seizoen bijna afgelopen is zal dit waarschijnlijk toch pas begin volgend jaar worden, maar oriëntatie is nooit slecht!
Mijn vraag is nu of iemand zijn KTM uit Duitsland heeft geimporteerd? Ik ben wel bekend met het proces en je moet geen 2018 model importeren, maar de 2016 modellen heb je daar al vanaf +/- € 10.000. Als je daar +/- € 2.000 aan kosten bijtelt (transport, BPM, kentekenplaat enz.) ben je ongeveer 3 tot 3.5k goedkoper uit dan in NL.
Ik vindt dit wel een groot prijsverschil en vraag me af of er een addertje onder het gras zit?
€2000 klinkt weinig.
BTW hoef je niet te betalen toch? Maar hoeveel BPM ben je kwijt voor eentje van bijvoorbeeld juni 2016 dan?
Ik heb begrepen dat de 2016 modellen wat kinderziektes had. Misschien dat iemand anders daar meer over kan vertellen.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Ik stelde de vraag of er BTW bij moet, vandaar dat mijn zin eindigde met een vraagtekenongeveer €1350 aan BPM (staat ergens BTW in mijn bericht? )en dan komen nog kosten voor keuren en een kentekenplaat enz. De €2.000 euro is ook wel ruim geschat. Maar dan heb je een motor uit Duitsland waar TUV is en koffers opzitten en verlengde garantie heeft tot 2020 (deze stond op autoscout24.de, maar de site is nu offline)
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Ik stelde de vraag of er BTW bij moet, vandaar dat mijn zin eindigde met een vraagteken
Is dit dezelfde als jij bedoelt?
https://m.mobile.de/motorrad-inserat/ktm-ktm-1290-super-duke-gt-münchen/267802563.html?ref=srp
Dat weet ik dus niet. Kan ook zijn dat er helemaal niets mis mee is.In de elektronica?
ik herken me hier ook niet in.Zolang het bij de dealer onder service valt zal het me een zorg zijn, dan ga ik zelf niet klooien.
Maar foutcode met een melding in begrijpelijke taal op het dashboard zou wel fijn zijn. Dat soort dingen zouden tegenwoordig ook prima via een app en een verbinding met je telefoon kunnen trouwens
Ik snap echt niet dat jullie zoveel moeite hebben met de MTC.
Als ik met warme banden maximaal gas geef, dan trek ik 'm gewoon op z'n achterwiel, maar geen last van een ingrijpende MTC. Bij mij geen gebrek aan grip. Overigens altijd met de drive mode in Sport.
Is een recall voor geweest, dus je jou bij de dealer een nieuwe standaard kunnen halen.Vrijdag is bij de mijne de voelspriet van de zijstandaard gesneuveld. Klein euvel, maar verdraaid vervelend.
Vandaag maar doorgeboord, draad getapt en een bout in gedraaid.
Niet alle 2016-exemplaren zijn slecht, maar de eerste serie was ook niet helemaal foutloos. Mijn ervaringen staan ergens aan het begin van dit topic, hiero: klikIn de elektronica?