KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Vind beeld kwaliteit best goed Dawid, ook de nachtbeelden .
Voor een dashcam vooral goede nachtbeelden idd, maar dat mag ook wel voor > €300 ;) Voor vakantiefilmpjes e.d. vind ik het beeld te veel golven en niet scherp genoeg.
 
Moet ik bij de aanschaf van een andere einddemper voor de sdgt 2017 nog ergens op letten? Past een demper voor een superduke (r) ook op de gt..? Zit er verschil in de demper wat betreft modeljaren..?
 
Iemand interesse in een nieuw ktm superduke t-shirt
Maat xl
Mag weg voor 15,- excl verzendkosten
 

Bijlagen

  • 20181125_181548.jpg
    20181125_181548.jpg
    685,5 KB · Weergaven: 19
  • 20181125_181530.jpg
    20181125_181530.jpg
    901,9 KB · Weergaven: 18
53515D60-1FC9-49EA-AFBA-B1BEA44633C8.jpeg
Dit lijkt me toch wel een een mooie optie..
Niemand hier ervaring met de Remus..?
Heb nog gekeken naar de Wings maar die heeft geen e keur en het geluid van de Akrapovic vind ik wat tegenvallen in originele toestand..
 
Bekijk bijlage 1340222Dit lijkt me toch wel een een mooie optie..
Niemand hier ervaring met de Remus..?
Heb nog gekeken naar de Wings maar die heeft geen e keur en het geluid van de Akrapovic vind ik wat tegenvallen in originele toestand..
serieus verschil in afmetingen, en gewicht waarschijnlijk, vind zelf de originele demper niet bepaald stil maar ben toch
nieuwsgierig eigenlijk hoe die kleine Remus klinkt
 
Gisteren zijn de prijzen voor 2019 door KTM bekend gemaakt. De SDGT wordt 21.699,-.

Bron
Toch weer €699 duurder dan 2018.

De motorprijzen stijgen volgens mij al heel wat jaartjes net iets harder dan de inflatie. Op zich wel gunstig voor de restwaarde van tweedehandse.
 
Heeft iemand hier al een after market toeter geïnstalleerd? Vind deze nogal zielig klinken. Was al eerder behandeld hier, maar volgens mij werd daar geen concrete toeter besproken.
 
BMW (K16GT) heeft wel een aardige toeter: een druk op de knop levert een uitzicht op dat Mozes moet hebben gezien toen-ie de Rode Zee splitste, maar dan met auto's i.p.v. water ... weet niet wat er gebeurd als die claxon op een KTM gezet wordt. Als ik ergens richting de kerstdagen tijd heb, dan valt dat natuurlijk uit te proberen })
 
Heeft iemand hier al een after market toeter geïnstalleerd? Vind deze nogal zielig klinken. Was al eerder behandeld hier, maar volgens mij werd daar geen concrete toeter besproken.
Ik heb op de KTM van een klant de Stebel Nautilus Compact geplaatst. Daarmee toeter je LETTERLIJK een fietser van zijn fiets af..... (ik gebruik hem zelf ook)
 
Vanochtend even een nieuwe accu in laten prikken onder garantie. Ben benieuwd of hij nu wel soepel zal starten in de vrieskou.
 
Vanochtend even een nieuwe accu in laten prikken onder garantie. Ben benieuwd of hij nu wel soepel zal starten in de vrieskou.
Ik ben ook erg benieuwd! Die van mij heeft namelijk ook al twee keer geweigerd na 2 dagen stilstaan.

Hebben ze je accu wel getest waaruit bleek dat ie niet goed was?
 
Ik ben ook erg benieuwd! Die van mij heeft namelijk ook al twee keer geweigerd na 2 dagen stilstaan.

Hebben ze je accu wel getest waaruit bleek dat ie niet goed was?
Ik heb dus 1 keer gehad waarvan ik dacht dat ik hem die dag moest laten staan. Ging toch maar doorstarten en langzamerhand hoord ik hem vonken.

Wetende dat het slecht is om zo lang door te gaan ging hij pas na een seconde of 30 op een gegeven moment lopen.
Het was die dag 2 graden in de ochtend terwijl ik iedere dag rij.
De dagen erna toen het weer net zo koud was ging hij ook moeizaam maar na 5-8 seconden pas starten. Voor een nieuwe motor verwacht je wel anders.

Overdag zit hij binnen een verwarmde garage dus daar kwam het probleem niet voor.
Ik had de dealer gebeld en precies aangegeven wanneer dit wel en niet voorkwam. Had soms 11.5 volt in de ochtenden. Ik moest een foto en een filmpje maken.

Na het meten is gebleken dat de accu in orde was, maar aan de hand van mijn foto en filmpje van de accuspanning en het starten hebben ze helemaal niet moeilijk gedaan. Ze gingen ook een pas opgeladen accu meten aangezien ze een uur rijden van mij vandaan zijn.
Ze vroegen of ik het kon mailen zodat zij het weer bij KTM konden claimen.

Hier viel het zelfs nog mee. Filmpje:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan