KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Net aangekomen in de Eifel en het blok loopt echt soepeler hoor. Echter remt ie volgens mij ook iets minder hard op de motor. Dat is even wennen.
 
QS probleem had ik ook na wegrijden van de dealer na update. Opnieuw aan de computer en daarmee was het vrij snel opgelost. Sindsdien 700 km gereden en alles ok. Ik heb nu ook wel het gevoel dat hij onderin soepeler is geworden. Merkte het niet direct, maar na de nodige km's wel.
 
Ze kennen de instructies wel, alleen het opnieuw inleren van een bepaalde sensor lukte niet.

Soms mislukt ook heel de update, dan moeten ze heel de computer opnieuw "installeren".
Klopt, daar klaagt mn ook in BE van. Recent viel een SAR halfweg de update spontaan uit, het ding was met geen mogelijkheid terug aan te krijgen...
 
Eerste KTM ei gevonden.. Nog 7 te gaan.. 💪🏻💪🏻
 

Bijlagen

  • 8444A5DB-98CA-4B74-880F-173864E46B9A.jpeg
    8444A5DB-98CA-4B74-880F-173864E46B9A.jpeg
    219,8 KB · Weergaven: 15
Was lekker in de Eifel, gisteravond teruggekomen. Perfect weertje en lekkere wegen gereden. Ook nog ff met m'n maat van fiets geruild, toen wist ik weer waarom ik geen supersport meer rijd :+ Hartstikke gave machine zo'n Panigale 1299 S, maar heel de dag zo zitten heb ik echt geen zin meer in :P Bovendien jakker je onze GT's veel harder over die kleine weggetjes dan zo'n ding.
 
Had trouwens wel weer één keer zo'n momentje dat ie in een redelijk krappe, langzame bocht uit ineens wel heel erg plat de bocht invalt. Heb ik al eens eerder gehad. Misschien gaf ik net iets te laat gas ofzo. :?
 
Best zware fiets die echt trekkend gehouden moet worden..
[/QUOTE]
...zware fiets..? SDGT rijklaar 205kg , daar tegenover de Multistrada 1260 S : 235kg en de BMW R1250GS 249kg
Maar inderdaad, hij vraagt wel om ' trekkend ' gehouden te worden , aard van beast zeker 😈
Moet ook eh om bandje mooi rond te rijden. :]
 
Iemand hier ervaring met de ktm binnentassen voor de koffers? Lijkt me wel handig voor vakantie, koffers laten zitten en de schoudertassen eruit halen.

Heb de originele, bevallen goed maar imitatie zijn in UK een stuk goedkoper. (Ebay)

 
Terug
Bovenaan Onderaan