Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dit dan weer een andere dan de 901 Jack..?Donderdagavond krijg ik mijn motor- en veringupdate, ik kijk vooral uit naar de veringupdate.
Ik ben benieuwd....
Nice, met wat voor banden rijd je op Zandvoort?Heeft even geduurd, maar hier een stukje 360 op Zandvoort. Kijk vooral ook even achterom naar die Panigale! Braaaap!!!
Stukje Picos nu ook in 360
Seriously? Die veringupdate was vorige week zaterdag nog niet beschikbaar.Geen idee, veringupdate is net uit (3x sneller rekenen/aanpassen, gelijk aan de SDGT 2.0)
Nice, met wat voor banden rijd je op Zandvoort?
Die Panigale komt telkens veel wijder de bocht uit.
Op feesboek gaat dat 360 filmpje bij mij niet helemaal goed trouwens, op YouTube wel.
Dat met het opzij zetten van de kont herken ik ook, en ik rijd met dezelfde bandenspanning, maar heb het gevoel dat het wel gecontroleerd gaat. Toch voelt het anders aan dan "smeren" zoals ik vroeger merkte met een flink warme MPP2CT band.Angel GT. Maar ik merk hier met koffers dat de wangen van de Angels het wel zwaar hebben, of anderszins de band het zwaar heeft. Al menig bocht gehad waar die de kont toch net ff opzij zet (ziet er wel weer cool uit op de video). Bandenspanning achter is overigens 3.0 wanneer ze warm zijn.
Heb ook een tijdje terug andere remblokken genomen van Brembo, dat is ook echt een aanrader! Merk wel dat hij weer gaat trillen met hard remmen, dus daarvoor maar weer even terug naar Hannamax.
Dat met het opzij zetten van de kont herken ik ook, en ik rijd met dezelfde bandenspanning, maar heb het gevoel dat het wel gecontroleerd gaat. Toch voelt het anders aan dan "smeren" zoals ik vroeger merkte met een flink warme MPP2CT band.
Het is denk ik toch dat wanneer je 'm goed warm hebt en flink belast, dat ie er dan toch wat moeite mee krijgt en je merkt dat het geen echte sportband is.
Wat is precies het verschil van andere remblokken? Eerder aangrijpen en harder kunnen remmen? Op die Panigale van die maat van me kun je supermakkelijk met één vingertje keihard remmen, dat is toch een ander gevoel dan op de SDGT.
Welke blokjes heb je erin gezet dan?Zoals jij het omschrijft met de band herken ik het ook.
Qua remmen, met 1 vinger stilzetten. Op een postzegel als je met 150 aan komt zeilen is geen probleem. Ook geen fading bij lange bergpassen en hard naar beneden (natuurlijk weet ik niet in hoeverre iedereen hier trailbraked, dat scheelt ook veel).
Welke blokjes heb je erin gezet dan?
Zijn geweldig, enorm verschil met standaard compound!Brembo LA compound.
Wat zit er origineel op gemonteerd dan?Brembo LA compound.
Volgens mij hebben we deze discussie al eens eerder gevoerd, volgens de handleiding zou supermoto stand alleen de ABS op het achterwiel aan moeten passen.Zet het abs in supermoto, plots heeft die gt blijkbaar toch echt remmen.
Zet het abs in supermoto, plots heeft die gt blijkbaar toch echt remmen.
Ik gebruik m'n achterrem eigenlijk vrijwel nooit, dus ik denk dat ik die gewoon zou laten voor wat het is, of remt de GT altijd automatisch bij achter?Ja dat zijn de goede en voor achter zou ik de 07BB2065 pakken..
Ik gebruik m'n achterrem eigenlijk vrijwel nooit, dus ik denk dat ik die gewoon zou laten voor wat het is, of remt de GT altijd automatisch bij achter?
Ben ook nog steeds benieuwd welk type blokjes er origineel opzit, iemand een idee?
Ik gebruik de achterrem best vaak. Met name om te stabiliseren bij langzaam manoeuvreren en stapvoets rijden. Heb de superduke 1290 r. Die remt naar mijn weten niet automatisch achter bij. Ik volg dit topic altijd vanwege de overeenkomsten met de GT.
Heb deze LA zojuist besteld bij Carpimoto.