KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Zover ik weet, in se niet. De TC houdt rekening met verschil in snelheid van voor en achterwiel en grijpt in in functie daarvan.
Dus zolang het voorwiel niet te veel trager draait dan het achterwiel, leg je'm rustig op z'n rug met vol gas.
 
Dat had mijn oude Diavel ook, maar die kreeg je bijna niet op z'n achterwiel met tc op z'n hoogst.
 
Heb m’n KTM net opgehaald van de dealer vanwege een kapotte oliesensor + een update. Doet nu m’n quickshifter het niet meer. Instelling in de settings staat wel aan. Ben nou wel benieuwd of het door de update komt, of door de reparatie.
 
Ik ga woensdag naar Pajic om een rottweiler stage 4 te laten doen, in combinatie met katvervanger en demper. Ben benieuwd!!

Dat wordt herrie :Y
Vindt de akra slip-on al aardig luid, geen idee hoe ze die door de keuring hebben gekregen.
 
Heb m’n KTM net opgehaald van de dealer vanwege een kapotte oliesensor + een update. Doet nu m’n quickshifter het niet meer. Instelling in de settings staat wel aan. Ben nou wel benieuwd of het door de update komt, of door de reparatie.

Komt door de update, op het Duitse forum schrijven ze daar ook over, merk je dat hij mooier loopt (minder schokkerig bij lage toeren) en een betere gasaanname heeft, vering moet ook verbeterd zijn met parameters identiek aan het 2019 model.

Quickshifter, daar moet hij even voor aan de computer.
 
Laatst bewerkt:
Altijd wanneer ik ging tanken ging er 18-19 liter in. Dit keer wilde ik echt zien in hoeverre de Fuel Range klopte. Toen ik weg reed van werk ging hij meteen van 20km naar 0km range.
Even uitproberen tot de laatste druppel. Ging even een paar keer in de bochten fanatiek gas geven totdat hij in begon te houden. Met geknepen billetjes de benzinepomp in gerold.
Nu weet ik hoe ver ik op 1 tank kan rijden :P
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-02-28 at 20.52.59.jpeg
    WhatsApp Image 2019-02-28 at 20.52.59.jpeg
    202,8 KB · Weergaven: 28
Altijd wanneer ik ging tanken ging er 18-19 liter in. Dit keer wilde ik echt zien in hoeverre de Fuel Range klopte. Toen ik weg reed van werk ging hij meteen van 20km naar 0km range.
Even uitproberen tot de laatste druppel. Ging even een paar keer in de bochten fanatiek gas geven totdat hij in begon te houden. Met geknepen billetjes de benzinepomp in gerold.
Nu weet ik hoe ver ik op 1 tank kan rijden :P

Ik heb in Duitsland met geknepen billen al eens 23,1 Ltr. getankt en dat in een 23 Ltr tank, weet nu dus dat ik nog 0,2 Ltr. overhad 8)7

Bedankt.
 
Welke handelingen moet ik ook alweer uitvoeren om te checken welke software versie ik heb op mijn SDGT?
Dacht in setting en dat pijltje naar boven en onder beide te gelijk indrukken voor 3 seconden.
Of zie ik daar alleen de versie van de snelheidsmeter?
 
Laatst bewerkt:
Jammer wilde vandaag een sdgt huren, om dan zaterdag te kopen..pas ik niet met m'n motor broek op dat ding. Zitten die knieprotectoren strak tegen de tank, ben ik toch te lang met 187 cm.

Zo verheugd op die sdgt, maar dus balen, nu maar een sas 1290 gehuurd. Waarschijnlijk ook de betere keuze voor m'n vriendin, die achterop meegaat...
 
Jammer wilde vandaag een sdgt huren, om dan zaterdag te kopen..pas ik niet met m'n motor broek op dat ding. Zitten die knieprotectoren strak tegen de tank, ben ik toch te lang met 187 cm.

Zo verheugd op die sdgt, maar dus balen, nu maar een sas 1290 gehuurd. Waarschijnlijk ook de betere keuze voor m'n vriendin, die achterop meegaat...

Vreemd, ben net zo lang, nergens last van.
 
Zullen m'n benen wel net wat langer zijn, en of de protector wat dikker.

Met een normale spijkerbroek zat er ook maar 1 a 1,5 speling tussen m'n been en de tank.
 
Zullen m'n benen wel net wat langer zijn, en of de protector wat dikker.

Met een normale spijkerbroek zat er ook maar 1 a 1,5 speling tussen m'n been en de tank.

Ga er toch eens mee rijden. Kont iets naar achteren levert meer kniehoek en ruimte op.

Ben zelf 1m89 met 34 jeansmaat. Past prima.
 
Zullen m'n benen wel net wat langer zijn, en of de protector wat dikker.

Met een normale spijkerbroek zat er ook maar 1 a 1,5 speling tussen m'n been en de tank.
Ik ken dat, altijd dat 3e been dat in de weg zit :+

Maar serieus, met jouw lengte en de juiste broek moet het geen enkel probleem zijn zoals anderen ook al aangeven en die zijn nog langer.

En achterop zitten gaat ook prima :Y
 
Naja vandaag maar eerst ff met de sas rijden, misschien later op de middag toch ff switchen naar de sdgt. Eventueel een andere leren broek proberen.
 
Naja vandaag maar eerst ff met de sas rijden, misschien later op de middag toch ff switchen naar de sdgt. Eventueel een andere leren broek proberen.
Over een paar weken start KTM on Tour, dan kun je ook bij een KTM dealer naar keuze heel de dag verschillende modellen uitproberen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan