KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Koffers gekocht, zal nog langs de dealer moeten om ze aan te laten passen dus :)

En gisteren nog een rondje Ardennen gereden, foto bij ochtendgloren met de nieuwe goodies.

IMG_3516.JPG
IMG_3517.JPG
 

dus dat.... :) verkeerde plek, verkeerde tijd,.... even aan de kraan hangen,....en doei pasje...
Het was niet jouw rijbewijs hoop ik voor je :o

Ik had onlangs ook ff een politiewagen achter me aan op de Zevenheuvelenweg. Blijkbaar zaten ze erg ver achter me en hadden ze niet echt gezien wat ik allemaal had gedaan wat niet is niet toegestaan, want een stukje verder keerde ik om en toen kwamen ze heel hard aangereden, maar toen ze mij zagen staan draaiden ze ook dezelfde parkeerplaats op. Toen ben ik maar gewoon rustig weggereden alsof m'n neus bloedde O-) Tot op heden geen bezoek thuis of post ontvangen, dus ik denk dat het goed is gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik laatst een andere claxon had gemonteerd kreeg ik telkens een failure
Nu wil ik er een relais tussen zetten, kan ik dan gewoon elk willekeurig auto relais gebruiken of moet je met een bepaalde weerstand hebben
 
Het was niet jouw rijbewijs hoop ik voor je :o

Ik had onlangs ook ff een politiewagen achter me aan op de Zevenheuvelenweg. Blijkbaar zaten ze erg ver achter me en hadden ze niet echt gezien wat ik allemaal had gedaan wat niet is niet toegestaan, want een stukje verder keerde ik om en toen kwamen ze heel hard aangereden, maar toen ze mij zagen staan draaiden ze ook dezelfde parkeerplaats op. Toen ben ik maar gewoon rustig weggereden alsof m'n neus bloedde O-) Tot op heden geen bezoek thuis of post ontvangen, dus ik denk dat het goed is gegaan.
ik was het dus wel....deze week een briefje naar Ovj.
 
En is het trillen opgelost, wel benieuwd wat het dan was ?
Ik heb sindsdien nog niet echt een lange afstand gereden, maar de trilling in het stuur lijkt nu iig veel minder doordat ze het voorwiel opnieuw gebalanceerd hebben.
De rest van de motor lijkt ook goed nu, hoewel ik toch nog wel een vergelijking wil doen met en zonder dB-killer. Ik zou eigenlijk nog eens op eenzelfde motor moeten rijden ter vergelijking.
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
ik was het dus wel....deze week een briefje naar Ovj.

Hopelijk geen vergelijkbare voorvallen de afgelopen drie jaar.

Vier jaar geleden had ik er 1 van 35 te hard (gelaserd in zone 60) welke administratief afgehandeld werd. En daarna een invordering (54 te hard op de snelweg) en kreeg ik hem initieel pas terug na 4 maanden. Terwijl het fysiek de eerste invordering betrof... :-(
 
  • Wow
Waarderingen: NapO
Ik heb sindsdien nog niet echt een lange afstand gereden, maar de trilling in het stuur lijkt nu iig veel minder doordat ze het voorwiel opnieuw gebalanceerd hebben.
De rest van de motor lijkt ook goed nu, hoewel ik toch nog wel een vergelijking wil doen met en zonder dB-killer. Ik zou eigenlijk nog eens op eenzelfde motor moeten rijden ter vergelijking.

Wat hebben zij gedaan aan de motorloop, ik vraag dat omdat een maat van mij bij heftig doortrekken in toeren ook meer trillingen heeft als bij mij ?

Synchroon afstellen, zou dat wat kunnen zijn ?
 
Wat hebben zij gedaan aan de motorloop, ik vraag dat omdat een maat van mij bij heftig doortrekken in toeren ook meer trillingen heeft als bij mij ?

Synchroon afstellen, zou dat wat kunnen zijn ?
De computer volledig resetten en dan opnieuw inleren inclusief tot 10 minuten stationair laten lopen.

Heeft die maat van jou ook iets veranderd aan de motor of uitlaat? Sinds wanneer zijn de trillingen ontstaan?
 
De computer volledig resetten en dan opnieuw inleren inclusief tot 10 minuten stationair laten lopen.

Heeft die maat van jou ook iets veranderd aan de motor of uitlaat? Sinds wanneer zijn de trillingen ontstaan?

De motor heeft dit al vanaf nieuw en gaat deze week voor 15K beurt waar hij dit aan zal geven.

Ik wist ook niet dat hij dit had maar het kwam onlangs ten sprake omdat hij zei dat hij hem nooit doortrok ivm. trillen....
 
Hopelijk geen vergelijkbare voorvallen de afgelopen drie jaar.

Vier jaar geleden had ik er 1 van 35 te hard (gelaserd in zone 60) welke administratief afgehandeld werd. En daarna een invordering (54 te hard op de snelweg) en kreeg ik hem initieel pas terug na 4 maanden. Terwijl het fysiek de eerste invordering betrof... :-(
oei....nou dan kan ik wel wat verwachten. ik 3 maanden geleden 41 te hard gelaserd met de auto op een 70 weg. dus dat wordt wat....vrees ik....
 
De motor heeft dit al vanaf nieuw en gaat deze week voor 15K beurt waar hij dit aan zal geven.

Ik wist ook niet dat hij dit had maar het kwam onlangs ten sprake omdat hij zei dat hij hem nooit doortrok ivm. trillen....
Dan heeft de dealer misschien niet helemaal juist de procedure gevolgd nadat ze de motor uit het krat hebben gehaald om 'm rijklaar te maken. Ook dan moet de motor namelijk de computer inleren en 10 minuten stationair draaien.
 
Hopelijk geen vergelijkbare voorvallen de afgelopen drie jaar.

Vier jaar geleden had ik er 1 van 35 te hard (gelaserd in zone 60) welke administratief afgehandeld werd. En daarna een invordering (54 te hard op de snelweg) en kreeg ik hem initieel pas terug na 4 maanden. Terwijl het fysiek de eerste invordering betrof... :-(
En? Iets geleerd nu? 🤡
 
Hmm ok. Mijne zit op de helft van het peilglas. Alhoewel hij na de 1000km( op 2500km gebeurd) beurt tot 85% gevuld was.
Waarschijnlijk heb ik een iets hoger olieverbruik doordat ik na 30-60 seconden na starten de snelweg op ga.
Ik ga dit keer aangeven dat ze er geen stroop in moeten doen. Zit nu 15w50 in. Mag wel wat dunner aangezien in de winter olie niet eens vloeibaar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan