KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Hmm ok. Mijne zit op de helft van het peilglas. Alhoewel hij na de 1000km( op 2500km gebeurd) beurt tot 85% gevuld was.
Waarschijnlijk heb ik een iets hoger olieverbruik doordat ik na 30-60 seconden na starten de snelweg op ga.
Ik ga dit keer aangeven dat ze er geen stroop in moeten doen. Zit nu 15w50 in. Mag wel wat dunner aangezien in de winter olie niet eens vloeibaar is.

Heb er motorex 10w60 power synt in zitten..
Gister 780 km rondje eifel geknald en mijn olie bleef netjes 68 graden.. Welke temperatuur geeft hij bij jullie aan? Moet zeggen dat mijn fiets niet echt origineel meer is. Merkte dat bij een maatje van mij de olie temp van zijn gt een stuk hoger zat.
 
Heb er motorex 10w60 power synt in zitten..
Gister 780 km rondje eifel geknald en mijn olie bleef netjes 68 graden.. Welke temperatuur geeft hij bij jullie aan? Moet zeggen dat mijn fiets niet echt origineel meer is. Merkte dat bij een maatje van mij de olie temp van zijn gt een stuk hoger zat.

78 graden, vrijwel altijd
 
Dan rijden jullie denk ik nog met de cat eronder klopt dat. want ik heb het idee dat hij zonder cat minder warm word. Waarschijnlijk komt het ook door de afstelling van de ecu.. Wat is het toch een top fiets die GT. De hyperpro stuurdemper is echt een aanwinst. Maandag ff 780km gereden en dan kom je nog fit thuis.. 💪🏻💪🏻
 

Bijlagen

  • 2DC28DA8-1097-4DB9-89C6-646E55C9014F.jpeg
    2DC28DA8-1097-4DB9-89C6-646E55C9014F.jpeg
    338,1 KB · Weergaven: 22
ik was het dus wel....deze week een briefje naar Ovj.

Boefje. Was een kwestie van tijd natuurlijk getuige je YouTube filmpje ;)

Ik ken die bewuste N weg, schoonouders wonen in Berlicum. 2 baans, goed overzichtelijk en nodigt uit tot hard rijden.

Heb je nog mazzel dat ze je Duke niet hebben meegenomen, wat ik meen wel mag na dubbele overschrijding van de maximale snelheid.
Gokje; boete van €1500, EMG curcus en rijontzegging van een maand of 6?
 
Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?

Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.
 
Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?

Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.

Best bruut als je geen tomtom erop hebt zitten.. 😉
 

Bijlagen

  • 92988AC1-AB3A-4DF4-B935-86DC738729EA.jpeg
    92988AC1-AB3A-4DF4-B935-86DC738729EA.jpeg
    115,9 KB · Weergaven: 35
Iemand hier al eens geprobeerd hoe de gt er uitziet zonder windscherm en bijhorend bevestigingsframe?

Een meer naked bike gevoel lijkt me wel leuk voor de zomerritten zonder koffers.

Misschien is er ergens een klein windscherm te koop? Die net de tellerpartij bedekt ?
 
Dan rijden jullie denk ik nog met de cat eronder klopt dat. want ik heb het idee dat hij zonder cat minder warm word. Waarschijnlijk komt het ook door de afstelling van de ecu.. Wat is het toch een top fiets die GT. De hyperpro stuurdemper is echt een aanwinst. Maandag ff 780km gereden en dan kom je nog fit thuis.. 💪🏻💪🏻
Ik rij nu met een Mivv Suono achter de kat zonder db killer maar dit maakt al aardig wat kabaal.
Jij woont op een landhuis ver van de beschaving? 😂
 
fozzie78 zei

Iemand ervaring met de Powerbronze Adventure Sport Screen ?


Ja ik en msxx hier een paar posten terug ook zo te zien aan zijn 2 foto's.
Voor mij een verbetering qua turbulentie.
Montage had beter gekund (boutjes zitten schuin ten opzichte van ruitje)
Laagste stand is gelijk aan bovenkant originele navigatiehouder.
 
Laatst bewerkt:
Boefje. Was een kwestie van tijd natuurlijk getuige je YouTube filmpje ;)

Ik ken die bewuste N weg, schoonouders wonen in Berlicum. 2 baans, goed overzichtelijk en nodigt uit tot hard rijden.

Heb je nog mazzel dat ze je Duke niet hebben meegenomen, wat ik meen wel mag na dubbele overschrijding van de maximale snelheid.
Gokje; boete van €1500, EMG curcus en rijontzegging van een maand of 6?
dat gevoel van jou gokje heb ik ook vrees ik....emg pijp cursus kost ook 1300 piek ofzo....heb gister maar een extra kranten wijk aan gevraagd....
 
fozzie78 zei

Iemand ervaring met de Powerbronze Adventure Sport Screen ?


Ja ik en msxx hier een paar posten terug ook zo te zien aan zijn 2 foto's.
Voor mij een verbetering qua turbulentie.
Montage had beter gekund (boutjes zitten schuin ten opzichte van ruitje)
Laagste stand is gelijk aan bovenkant originele navigatiehouder.

Klopt, met dank aan jou voor de inspiratie!

Moet eerlijk bekennen dat ik de afwerkingskwaliteit niet geweldig vind, maar ik heb effectief minder last van turbulenties en daar ging het om.
 
Klopt, met dank aan jou voor de inspiratie!

Moet eerlijk bekennen dat ik de afwerkingskwaliteit niet geweldig vind, maar ik heb effectief minder last van turbulenties en daar ging het om.

De ktm ruit gelijk met bovenkant gps, met iedere lagere ruit steekt dat dus uit en ik vindt de plek eigenlijk wel ideaal zo voor de gps...
Helaas is een kleiner ruitje dan meteen niet echt een optie meer..
 
Voor langere ritten over snelweg zet ik meestal zo'n BMW opzet stuk op de ruit.
Gelijk op dat moment stuk beter.
Op locatie aangekomen gelijk eraf schroeven. Want ik vind het een foeilelijk ding.
Screenshot_20190808-201451_Google.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb er motorex 10w60 power synt in zitten..
Gister 780 km rondje eifel geknald en mijn olie bleef netjes 68 graden.. Welke temperatuur geeft hij bij jullie aan? Moet zeggen dat mijn fiets niet echt origineel meer is. Merkte dat bij een maatje van mij de olie temp van zijn gt een stuk hoger zat.

68 graden is vrij laag, moet eigenlijk wel boven de 70 zitten. Bij mij ook altijd 75-80 graden afhankelijk van snelheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan