KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

450 ongeveer all in. 90 daarvan is dus import. Ik weet niet of die nog werkt maar thelikeablerider heeft een 10% kortingscode van YouTube. TLR10 geloof ik. Helaas is dat over aanschaf en leverkosten en niet over de btw😂
 
Er zijn altijd wel kortingscodes te vinden van 10%, en anders een mail sturen met de vraag of die er zijn schijnt te werken.
 
AR klinkt een stuk harder en dieper. Als het weer beter wordt weet ik pas hoe die echt klinkt uiteraard.
 

Bijlagen

  • VID_20210213_154300.mp4
    38,6 MB
  • VID_20210213_121429.mp4
    37 MB
Is het mogelijk om het Powerparts zadel aan te passen mbv. verwarming ?
Ik wil hem harder en vlak.
Dat zou je eens met een goeie zadelmaker dienen te overleggen.
Harder kan ik begrijpen maar vlakker ?
Dan krijg je dus een nòg groter raakoppervlak met je achterste....
En dat betekent dan doorgaans : eerder pijn en meer pijn...

(zelf heb ik het PP zadel ook, maar geen behoefte om aan te passen)
 
Hallo allemaal, Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is john. Ik rij al heel wat jaren motor en heb er ook al héél wat gehad. Ik kijk zo nu en dan hier even mee op dit forum nu ik een GT heb gekocht. Ik heb de laatste drie jaar een super duc R gereden en vond het nu de tijd om over te stappen. Nou heb ik een vraag over de Tail Tidy. Mijn dealer zegt dat bij gebruik van de kortere versie van KTM, de koffers er niet meer op kunnen. Omdat dan de knippers in de weg zitten.
 
Is het mogelijk om het Powerparts zadel aan te passen mbv. verwarming ?
Ik wil hem harder en vlak.
Het standaard zadel is harder en vlakker, maar uiteraard niet verwarmd.
Ik vind dat ook iets heel raars, ik heb nog nooit een kouwe kont gehad. Gebruiken jullie dat echt?
 
Zijn bij een ander Tail Tidyde koffer nog te gebruiken. Of moeten er misschien ander knippers op?

Zijn bij een ander Tail Tidyde koffer nog te gebruiken. Of moeten er misschien ander knippers op?
Heb zelf R&G.
Standaard knippers over gezet en past gewoon met de koffers.
Moet wel zeggen dat ze met de koffers er op niet heel goed zichtbaar zijn schuin van achter, omdat ze meer achter de koffers komen te zitten.
 
Heb ook een tail tidy met de originele knipperlichten en past gewoon perfect
Bij mij ook, van R&G.

Er zijn echt teveel dealers die maar wat roepen. Maar wellicht had hij het over een korte ktp houder van een ander merk dan R&G.
 
Het standaard zadel is harder en vlakker, maar uiteraard niet verwarmd.
Ik vind dat ook iets heel raars, ik heb nog nooit een kouwe kont gehad. Gebruiken jullie dat echt?
Nee verwarming is niet eens aangesloten/geactiveerd.

En idd. originele zadel past beter bij mij maar destijds voor de looks gegaan....

Niet als een fietszadel maar dunner tegen de tank tussen de benen.(niet het zitgedeelte.
 
nu de nieuwe uitlaat eronder zit en ik ook nog eens de passagiersvoetsteunen heb verwijderd, is er nog meer behoefte aan een tail tidy:+.

Ik heb gekozen voor de tail tidy van Puig, omdat deze een stuk goedkoper is en omdat hier ook nog de reflector onder zit.

Iemand al ervaring met deze?


Ik vraag me af, omdat deze de knippers buiten de plaat heeft zitten of de koffers erbij passen.
 
Laatst bewerkt:
nu de nieuwe uitlaat eronder zit en ik ook nog eens de passagiersvoetsteunen heb verwijderd, is er nog meer behoefte aan een tail tidy:+.

Ik heb gekozen voor de tail tidy van Puig, omdat deze een stuk goedkoper is en omdat hier ook nog de reflector onder zit.

Iemand al ervaring met deze?


Ik vraag me af, omdat deze de knippers buiten de plaat heeft zitten of de koffers erbij passen.
Zal krap worden...

Bij die van R&G houd je met de originele knippers al niet veel ruimte over.
 

Bijlagen

  • rg_racing_fender_eliminator_ktm1290_super_duke_gt20172018_750x750.jpg
    rg_racing_fender_eliminator_ktm1290_super_duke_gt20172018_750x750.jpg
    33,3 KB · Weergaven: 5
nu de nieuwe uitlaat eronder zit en ik ook nog eens de passagiersvoetsteunen heb verwijderd, is er nog meer behoefte aan een tail tidy:+.

Ik heb gekozen voor de tail tidy van Puig, omdat deze een stuk goedkoper is en omdat hier ook nog de reflector onder zit.

Iemand al ervaring met deze?


Ik vraag me af, omdat deze de knippers buiten de plaat heeft zitten of de koffers erbij passen.
Zonder passagiersvoetsteunen gaan koffers sowieso toch niet passen?
 
Ik dacht dat je het spatbord kon losvijzen van de taartschep. Dat ziet er al veel lichter uit.
Ik laat de hele zooi zitten, het houdt mn rug of koffer proper in de regen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan