KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Ja idd de looks, dat zou ook de enige reden zijn dat ik hem zou vervangen. Vind op zich de Arrow Race tech titanium ook wel mooi, maar voor het zelfde geld heb je een tweedehands Akra.
 
Ja idd.
Origineel is een net iets te grote kachelpijp.
En ehh...was het geen plaatjestijd ??
 

Bijlagen

  • 8067F72B-D4F1-42C2-8641-7824833A3E58.jpeg
    8067F72B-D4F1-42C2-8641-7824833A3E58.jpeg
    493,8 KB · Weergaven: 18
Ach ja,

Fabrikanten sluiten vaak ook weer deals met uitlatenfabrikanten.
Ducati-Termignoni
Triumph-Arrow

en Akrapovic ligt met iedereen in bed...😋

enz.
 
Ja idd de looks, dat zou ook de enige reden zijn dat ik hem zou vervangen. Vind op zich de Arrow Race tech titanium ook wel mooi, maar voor het zelfde geld heb je een tweedehands Akra.
Heb ik ook naar gekeken, maar ik weiger om 600 euro voor een gebruikte akra neer te leggen. Ik vond de prijs van de Austin wel meevallen en omdat deze ook eu-gehomologeerd is heb ik deze gekozen.
De Arrow was ook een serieuze optie, maar ik vind die model net iets mooier...
 
Heb ik ook naar gekeken, maar ik weiger om 600 euro voor een gebruikte akra neer te leggen. Ik vond de prijs van de Austin wel meevallen en omdat deze ook eu-gehomologeerd is heb ik deze gekozen.
De Arrow was ook een serieuze optie, maar ik vind die model net iets mooier...
Als ik niet al een Akra had, zou ik denk ik een SC Project eronder hebben geschroefd.
 
Ik wacht nog steeds op mn o2 dongles. Zou ergens een van deze dagen binnen moeten komen.

Vorig herfst had Ik de GT volgespoten met S100 korrosionsschutz..Afgelopen weekend met het mooie weer eventjes de boel gereinigd. Was wel hardnekkig spul wat moeilijk te verwijderen was.

De 2 winters daarvoor reed ik door de pekel en dat heeft het een en ander aan pekelschade achtergelaten. Vandaar dat ik hem dit keer helemaal volgespoten heb terwijl ik eigenlijk niet eens in de pekel gereden heb.
Vind het zo jammer dat ik er niet zo zuinig mee ben omgegaan waardoor sommige moertjes roest hebben. Maarja het blijft een gebruiksobject :)

Het viel me ook op dat de verf bij de radiator aan de linksonder een beetje aan het bladderen is. Ik zag dat daar ook wat water achter bleef.
Waarschijnlijk als hij op de standaard zit blijft dat gedeelte onder water.
 
Heb je verschil tussen standaard en deze gemeten met een billige app? 😂
Nee niet gedaan. Het geluid is mooi dus vind het wel best zo. Met de hemelvaart gaan we naar de Eifel, wanneer de corona het toelaat, dan monteer ik wel de originele demper.
 
Ik ben bezig die o2 sensoren te vervangen. Voorste ging makkelijk, maar bij de achterste zie ik dat de stekker ergens onder de tank zit.
Ik probeer de tank los te halen maar die zit muurvast.
Als het goed is zouden dat deze 2 bouten moeten zijn
Zijn er nog andere bouten die ik los moet maken?
 

Bijlagen

  • B0367EF8-AFCB-4B57-A1BA-334DB0A77114.jpeg
    B0367EF8-AFCB-4B57-A1BA-334DB0A77114.jpeg
    183,9 KB · Weergaven: 16
Bij mij heeft de dealer ze erin gezet.
Heb dus zelf de tank nooit los hoeven halen.
ik kan je ff niet helpen nu...

maar zometeen zal er wel iemand reageren wellicht
succes !
 
Ik ben bezig die o2 sensoren te vervangen. Voorste ging makkelijk, maar bij de achterste zie ik dat de stekker ergens onder de tank zit.
Ik probeer de tank los te halen maar die zit muurvast.
Als het goed is zouden dat deze 2 bouten moeten zijn
Zijn er nog andere bouten die ik los moet maken?

heb je de voorste zijkappen ook los gehaald ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan