Maegrim
MF veteraan
Was die niet discontinued ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze gewoon op voorraad.Was die niet discontinued ofzo?
Klopt.Vindt nogal een bak licht .....eeh geld voor un lampie
stuur je wel effe een pmIk heb ze gewoon op voorraad.
Mij beviel het uiteindelijk helemaal niet. Weliswaar komt het stuur op een prettiger hoogte voor het betere trial-werk in hele krappe ruimtes, maar zodra je ermee up-tempo gaat rijden dan zorgen die stuurverhogers - of beter gezegd de erdoor resulterende zithouding - ervoor dat er wat druk op het voorwiel mist, wat het stuurgedrag imho niet ten goede komt. Ik heb ze uiteindelijk weer gedemonteerd, dus mocht je interesse hebben…Hoi zijn er mensen hier mensen die ervaring hebben met stuurverhogers en of dit dan ook bevalt ?
Ik denk dat er wat opgevallen is,als het door trilling komt zou hij vanaf de rand barstenVandaag dagje in de Eifel gereden. Eind van de dag zie ik dat er een barst in het glas/kunststof van de toerenteller zit. Herkent iemand dit? Hoe zou dit komen?
Dit is ook gebeurd bij mijn Aprilia ,motor stond in de tuin na een ritje en ik hoorde het plexiglas breken na een tijdje in de volle zon te hebben gestaan. Ik vermoed zelf dat het is gebeurd door druk opbouw in de unit. Condensvorming door koudere periode voorafgaand aan erg warm weer. 100% zeker is de barst niet ontstaan doordat er iets op terecht is gekomen .Vandaag dagje in de Eifel gereden. Eind van de dag zie ik dat er een barst in het glas/kunststof van de toerenteller zit. Herkent iemand dit? Hoe zou dit komen?
Daar kom je achter door het te proberenHeb wat permanente spikkels/vlekken op het plexiglas van mn display/toerenteller. Dit komt door een benzine ongelukje. Gesmeerd met tanken. Zou dit eruit te poetsen zijn met een plexiglas polish?
Op een ander stukje plexiglas... PS: Koperpoets met eenz achte doek werkt ook.Daar kom je achter door het te proberen
Oke bedankt voor de reactie welke heb je nog liggen dan en heb er evt wel belang bijMij beviel het uiteindelijk helemaal niet. Weliswaar komt het stuur op een prettiger hoogte voor het betere trial-werk in hele krappe ruimtes, maar zodra je ermee up-tempo gaat rijden dan zorgen die stuurverhogers - of beter gezegd de erdoor resulterende zithouding - ervoor dat er wat druk op het voorwiel mist, wat het stuurgedrag imho niet ten goede komt. Ik heb ze uiteindelijk weer gedemonteerd, dus mocht je interesse hebben…
Ondertussen ben ik sinds een week of 4 ook de trotse eigenaar van een GT! Vanaf dag 1 heb ik deze houder gemonteerd (op aanraden vanuit dit forum). Tot nu toe bevalt hij erg goed en behoud je de optie om de koffers te monteren. Nog korter en je komt in de knoei met de knippers en je koffers. Op nat wegdek heb ik (gelukkig) nog niet hoeven rijden dus daar kan ik je weinig over vertellen.Vraagjes aan de Beastenbende... :
1. Zijn die stickers ter bescherming van de brandstof tank echt nodig?
2. Ik overweeg een korte kentekenplaat houder maar ik heb ook gelezen dat door het korte kontje van de GT er makkelijk spetters van het achterwiel op de berijder terecht kunnen komen. Iemand ervaring met deze?
Bekijk bijlage 1761812
Ik zou niet voor de korte gaan. Heb een korte gehad van R&G, die bezorgd je een natte nek.Vraagjes aan de Beastenbende... :
1. Zijn die stickers ter bescherming van de brandstof tank echt nodig?
2. Ik overweeg een korte kentekenplaat houder maar ik heb ook gelezen dat door het korte kontje van de GT er makkelijk spetters van het achterwiel op de berijder terecht kunnen komen. Iemand ervaring met deze?
Bekijk bijlage 1761812