Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voeding ACC1 en ACC2 liggen opgerold onder jouw dashboard, de ene geschakeld (die moet je hebben en de ander continue 12V.Oké, bedankt. Ik had hier geleden dat het een kwartiertje werk was. Misschien een beetje grootspraak.
Ja, de voeding voor de Zumo XT komt uit de koplamp, hoorde ik? Waar komt het scherm met de officiële KTM navigatiesteun? Boven de toerenteller toch? Of eronder, boven het stuur? Veel ruimte is er niet. Ik heb nog geen foto kunnen vinden van een GT (analoge toerenteller) met een Garmin XT.
Kijk, hier heb ik wat aan! Bedankt!Voeding ACC1 en ACC2 liggen opgerold onder jouw dashboard, de ene geschakeld (die moet je hebben en de ander continue 12V.
Een maat van mij heeft de Gen1. ook met Garmin XT op de originele houder boven het dashboard, gaat prima.
Dongels plaatsen:
2x bochtenverlichtingunits eraf, 2x zwarte kap onder de tanka eraf, tank lossen en stukje liften van achteren, blokje hout ertussen.
2x Lambda draden volgen, stekker eruit wroeten en 2x dongle plaatsen. Ik kan het binnen 30 minuten maar heb later besloten toen ik de tank compleet verwijderd had om de Lambda kabels (dongles) zo te verleggen dat ik deze makkelijk zonder gereedschap kan bereiken mocht dat nodig zijn. (en dat was nodig, zie onder)
Tip: controleer bij je dongles voor het plaatsen of de 4 contacten goed gesoldeerd zijn, ik had één dongle waarbij één pootje soms los zat (niet gesoldeerd) met motormanagement storing/MTC failure tot gevolg....dussss.
Hoe is dat tasje van Qbag bevallen? Ik wilde eigenlijk het PowerParts zadeltasje kopen (zie foto) maar voor hetzelfde geld koop ik 5x zo’n Qbag…
Obag is wel hoog , je moet er met je been overheen , heb zelf de ktm tasHoe is dat tasje van Qbag bevallen? Ik wilde eigenlijk het PowerParts zadeltasje kopen (zie foto) maar voor hetzelfde geld koop ik 5x zo’n Qbag…
Been erover heen is voor mij het probleem niet. Iets groter is handig als je eens iets meer wilt meenemen. Tasje moet wel blijven zitten en er niet afwaaien met m’n telefoon, pasjes en portemonnee erin…Obag is wel hoog , je moet er met je been overheen , heb zelf de ktm tas
Denk dat het erg weinig scheelt hoor.Obag is wel hoog , je moet er met je been overheen , heb zelf de ktm tas
Gewoon kopen. Ding is superrelaxed. Kan precies genoeg spul in, kost geen drol en zit ramvastBeen erover heen is voor mij het probleem niet. Iets groter is handig als je eens iets meer wilt meenemen. Tasje moet wel blijven zitten en er niet afwaaien met m’n telefoon, pasjes en portemonnee erin…
Heb tot nu toe altijd met een kleine tanktas gereden, of een rugzak, maar zo’n tasje achter lijkt me handiger.
Gewoon met de motor uit stilstaand: Als je de koppeling meermaals achter elkaar inknijpt en dan meteen laat schieten, zie je dan luchtbelletjes in je koppelingreservoir omhoog komen en kun je daarna weer wel goed ontkoppelen?Vandaag weer lekker een tank leeg gereden op de GT
Alleen op driekwart van de rit kwam opeens de koppeling niet meer helemaal vrij….
Bij het terugschakelen was het duidelijk merkbaar. Staand voor het rode stoplicht wou hij er vandoor terwijl ik de koppeling volledig had ingeknepen en ik kreeg hem ook niet in z’n vrij op die manier.
Ik kon de koppelingshendel nog iets verder stellen en dat hielp gelukkig iets, maar hij zit er nog steeds tegenaan.
Heeft iemand dat wel eens gehad? Wat is hier aan de hand?
Het is een 2017 model en hij heeft nu 38.000 km gelopen.
Dat ga ik vanmiddag even proberen!Gewoon met de motor uit stilstaand: Als je de koppeling meermaals achter elkaar inknijpt en dan meteen laat schieten, zie je dan luchtbelletjes in je koppelingreservoir omhoog komen en kun je daarna weer wel goed ontkoppelen?
Zo ja, dan trekt ie valse lucht en moet de koppelingcilinder in de hendel vervangen worden.
Succes. Het is dus echt telkens 1 keer intrekken en dan meteen uit je vingers laten schieten. Echt met een pats zeg maar. En dat dan achter elkaar herhalen.Dat ga ik vanmiddag even proberen!
"Zo ja, dan trekt ie valse lucht en moet de koppelingcilinder in de hendel vervangen worden."Enig idee wat de de oorzaak van dit fenomeen is?
Dat zal alleen niet helpen als de koppelinghendelcilinder lek isInderdaad en daarna een nachtje met ingetrokken koppeling laten staan wil ook wel eens helpen.
In dit geval heb ik het over klevende koppelingsplaten, dus niet over remvloeistofRemvloeistof is geen olie!
Blijkbaar te weinigScorp, hoeveel pintjes had je al op?