KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Ik vermoed dat ze het per mei 2022 hebben gewijzigd want vanaf modeljaar MY2022 is de basisnavigatie gratis en voor modellen van MY2021 en ouder een eenmalig bedrag. Dit zie ik nl. in de KTM Connect app.:

Bekijk bijlage 1806235

Ik heb mijn telefoon nog niet proberen te verbinden met mijn motor met de nieuwe app. Op dit moment wordt mijn VIN-nummer niet herkend wanneer ik het in de app wil ingeven. Ik kan alleen maar hopen dat een volgende update van de app het probleem oplost...

Edit : met de oude KTM My Ride app heeft het altijd perfect gewerkt...
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of er interesse voor is, maar de originele montage van de Conti's bevalt mij niet, en die heb ik dus bij 2333 km. vervangen. De diepte van de profielen is ruim 4 mm op de achterband en ruim 3 op de voorband. Gratis af te halen in Almere want verzenden begin ik niet aan. Bij geen interesse gaan ze naar grofvuil.

Stuur maar een PM als je ze hebben wilt.
Ik las in de test van motoplus (alpenmasters) ook negatieve ervaringen over de conti’s. Nukkig en oprichtneiging….. Vreemd dat ze dat dan als standaardband hanteren in plaats van de pirelli’s. Daar heb ik nooit echt zulke klachten over gehoord.
 
Ff voor stellen

Bob uit Hoevelaken
Ik lees al ff mee omdat ik al een poosje opzoek was naar een GT .

Deze week heb ik er een gekocht .

Wat een fiets erg blij mee .
 

Bijlagen

  • IMG_20220922_205916_348.jpg
    IMG_20220922_205916_348.jpg
    343,5 KB · Weergaven: 77
Ff voor stellen

Bob uit Hoevelaken
Ik lees al ff mee omdat ik al een poosje opzoek was naar een GT .

Deze week heb ik er een gekocht .

Wat een fiets erg blij mee .
Welkom en gefeliciteerd met je mooie motor :)

Meteen een gekke vraag: is dat niet irritant, zo'n capuchon aan je jas?
 
Welkom en gefeliciteerd met je mooie motor :)

Meteen een gekke vraag: is dat niet irritant, zo'n capuchon aan je jas?

Bedankt man .
Nee geen gekke vraag want die vraag krijg ik bijna altijd als ik die jas aan doe 😁
Hij zit vast met een lipje aan me jas .
Dus hij klappert bijna niet .
Dus ik merk er eigelijk niks van .

Maar mocht ik er toch last van krijgen.
Bijna bij al die jassen kan je ze eraf ritsen
 
Bedankt man .
Nee geen gekke vraag want die vraag krijg ik bijna altijd als ik die jas aan doe 😁
Hij zit vast met een lipje aan me jas .
Dus hij klappert bijna niet .
Dus ik merk er eigelijk niks van .

Maar mocht ik er toch last van krijgen.
Bijna bij al die jassen kan je ze eraf ritsen
Pssst Bob... ik denk dat ie de luchtballon bedoeld. :+
 
Hoi Allemaal,

4 maanden geleden een superduke 1290 r evo gekocht en afgelopen woensdag bij de 1000km beurt hem omgeruild voor een nieuwe GT. Gisteren opgehaald en super blij dat ik de swap heb gemaakt. De GT is een perfecte balans tussen sport en tour ( comfort) en het iets rechtop zitten tov dan de standaard duke is perfect. Een betere machine om een dagje te touren ipv naar een uur al gebroken te zitten op de standaard duke r. :]
 
Hoi Allemaal,

4 maanden geleden een superduke 1290 r evo gekocht en afgelopen woensdag bij de 1000km beurt hem omgeruild voor een nieuwe GT. Gisteren opgehaald en super blij dat ik de swap heb gemaakt. De GT is een perfecte balans tussen sport en tour ( comfort) en het iets rechtop zitten tov dan de standaard duke is perfect. Een betere machine om een dagje te touren ipv naar een uur al gebroken te zitten op de standaard duke r. :]
Mooi man .
Ja dat wat voor mij ook de de reden om voor een GT te gaan
 
Ik las in de test van motoplus (alpenmasters) ook negatieve ervaringen over de conti’s. Nukkig en oprichtneiging….. Vreemd dat ze dat dan als standaardband hanteren in plaats van de pirelli’s. Daar heb ik nooit echt zulke klachten over gehoord.
Heb dat ook gelezen, vond dat ook raar, heb meerdere sets conti road attack opgereden, altijd content van geweest.
Je zou denken dat de conti sport attack het dan minstens evengoed zou doen , behalve de levenstijd.
 
Ik vind de GT wat lastig in zijn neutraal te krijgen zo ook bij de GT van mijn zoon .
Zijn er nog anderen die ook dat probleem ervaren en misschien een oplossing weten ?
 
Hoi Allemaal,

4 maanden geleden een superduke 1290 r evo gekocht en afgelopen woensdag bij de 1000km beurt hem omgeruild voor een nieuwe GT. Gisteren opgehaald en super blij dat ik de swap heb gemaakt. De GT is een perfecte balans tussen sport en tour ( comfort) en het iets rechtop zitten tov dan de standaard duke is perfect. Een betere machine om een dagje te touren ipv naar een uur al gebroken te zitten op de standaard duke r. :]
Hopelijk waren dat geen extreem dure 1.000 kms qua afschrijving dan :o

Ik vind de Super Duke R echtwel nog mooier en vetter dan de GT, maar na 5 jaar Speed Triple 1050 gereden te hebben, wist ik bij voorbaat al dat ik geen R wilde :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan