KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
large! Betekend dat dat je een geslaagde date hebt gehad ouwe snoeperd haha. Altijd leuk een nieuwe liefde :p.

Knie aan de grond met sd is wel stuk meer moeite als een supersport... moet er aardig je best voor doen wil je het doen.


Wanneer is er een sd meeting dan?

Dat betekend het idd. ;)
Sinds ik SD rij heb ik dat nog niet gedaan, kneedown, moet ik zeggen dat ik daar niet mee bezig ben geweest.
Supersport stelt dat niet veel voor, lager, SD is een heel stuk hoger dan eigenlijk elke motor en aangezien ik ook niet de grootste ben,, moet je er wel meer moeite voor doen. :P
 
Vraagje:
Mn Duke wil niet starten, reageert niet op startknop, ook mis ik het normale geluid van inschakelen systemen bij omdraaien contactsleutel.
Accu is prima. Krijg ik t scherm: fail mtc (tractioncontroll).
Iemand ervaring met deze storing? En ideeen hoe te verhelpen voordat ik m naar de dealer moet brengen?

Het enige wat ik me kan bedenken wat ‘fout’ is gegaan is dat mn zoontje de duke wilde starten terwijl de kill switch ingedrukt stond en dat bij omzetten hiervan een storing oid is opgetreden..
Tnx...
 
Vraagje:
Mn Duke wil niet starten, reageert niet op startknop, ook mis ik het normale geluid van inschakelen systemen bij omdraaien contactsleutel.
Accu is prima. Krijg ik t scherm: fail mtc (tractioncontroll).
Iemand ervaring met deze storing? En ideeen hoe te verhelpen voordat ik m naar de dealer moet brengen?

Het enige wat ik me kan bedenken wat ‘fout’ is gegaan is dat mn zoontje de duke wilde starten terwijl de kill switch ingedrukt stond en dat bij omzetten hiervan een storing oid is opgetreden..
Tnx...
Accu kabels wel goed vast? Stond 3 uur te wachten op de wegenwacht in Oostenrijk daarvoor 8-)
 
Vraagje:
Mn Duke wil niet starten, reageert niet op startknop, ook mis ik het normale geluid van inschakelen systemen bij omdraaien contactsleutel.
Accu is prima. Krijg ik t scherm: fail mtc (tractioncontroll).
Iemand ervaring met deze storing? En ideeen hoe te verhelpen voordat ik m naar de KoenWitjesmoet brengen?

Het enige wat ik me kan bedenken wat ‘fout’ is gegaan is dat mn zoontje de duke wilde starten terwijl de kill switch ingedrukt stond en dat bij omzetten hiervan een storing oid is opgetreden..
Tnx...
Hoef je niet te brengen, ophalen is géén enkel probleem
 
Ik ben binnenkort eigenaar van een sdk1290. Helaas ontbreekt de buddyseat. Heeft iemand toevallig nog een buddyseat liggen? Of weet iemand waar ik er één voor een leuk bedrag kan kopen? BVD !
 
Zo heb m,n db killer laten afdraaien op 53 mm was 53,7 euro 4 vandaar dat ie er zo uitgeramd moest worden .
Gaat nu perfect in /out :t
 
heeft ie toch zwaarder,mooier geluid .
verschil is wel hoorbaar met broodbox eronder (zonder kat)

maar een panigale wordt het niet die maken standaard al een behoorlijk geluid .

ps: iemand op zolder as donderdag ?
 
heeft ie toch zwaarder,mooier geluid .
verschil is wel hoorbaar met broodbox eronder (zonder kat)

maar een panigale wordt het niet die maken standaard al een behoorlijk geluid .

ps: iemand op zolder as donderdag ?

Yep..... zal d boel eens flink gaan opjagen.
Slicks eronder :}
 
Weet iemand of het een groot gedoe is ineen full Akra van een sd1.0 naar een 2.0 te zetten. Ik heb al wat ingelezen en er was iets met een klep of sensor die de sd2.0 had en uit geprogrammeerd diende te worden?

Tevens een vraag mbt de kroonplaten, is alleen de bovenste anders of beide ivm ophangpunten teller en koplamp.

Ik vraag dit omdat ik van plan ben een gepimpte versie 1.0 te kopen. En als ik het wat vind hem volgend jaar te upgraden naar 2.0. Maar dan wil ik natuurlijk wel zo veel mogelijk overzetten. Dat spul kost goud geld
 
Weet iemand of het een groot gedoe is ineen full Akra van een sd1.0 naar een 2.0 te zetten. Ik heb al wat ingelezen en er was iets met een klep of sensor die de sd2.0 had en uit geprogrammeerd diende te worden?

Tevens een vraag mbt de kroonplaten, is alleen de bovenste anders of beide ivm ophangpunten teller en koplamp.

Ik vraag dit omdat ik van plan ben een gepimpte versie 1.0 te kopen. En als ik het wat vind hem volgend jaar te upgraden naar 2.0. Maar dan wil ik natuurlijk wel zo veel mogelijk overzetten. Dat spul kost goud geld

gaat probleemloos net als een decat pipe.
Akra map laden ivm open uitlaat en het servoklep probleem is ook gelijk opgelost.
 
nogal rustig hier, begrijpelijk, iedereen aan het rijden!
nog ffe vlug testje gedaan.
had namelijk de vering een beurt gegeven bij Hyperpro!

Na montage van de mupo kit begon de rechterpoot te zweten, toen maar naar hyperpro geweest want BRS heeft ook een druk agenda.

Hyperpro heeft top werk geleverd, blijkt dat de geleidbus van de WP vork nogal veel speling heeft waardoor die de eerste cm inveren nogal stug aanvoelt, eenmaal dat gedaan netjes de "sag" ingesteld en de fiets in balans gebracht.

ben terug helemaal verliefd op de fiets *O*

ffe vlug een piccie derbij

4Jhh1uD.jpg
 
Laatst bewerkt:
en toch als je motor uit een andere hoek zou bekijken is ie zonder kappen ook gewoon helemaal af.

Ik heb de kappen van de 1.0 nog thuis liggen, maar ik weet nog niet zeker of ik ze er uberhaupt op ga zetten.
Large is tzt nog bezig met mooie decals maar het wit is echt wit, de 1.0 is off-white en moet je ze dus ook nog in kleur laten spuiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan