Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gave foto!Bij deze na lang meelezen ook maar even voorstellen;
Na de laatste jaren bij gsxr 1000's te zijn blijven hangen heb ik begin dit jaar mezelf ook maar een 1290 kado gedaan.Na 20 jaar 4 cilinder een hele schok,maar tot nu toe geen moment spijt van.
In de loop van het jaar ook gelijk maar een paar verbeteringen aangebracht in de vorm van de Rottweiler Stage 3,wat Evotech spul (tailtidy,hendels etc)
Ik ben ook regelmatig op de nederlandse circuits te vinden (met een klein uitstapje naar Meppen Dld binnenkort)..de 1290 doet het over het algemeen prima. Alleen op Assen vond ik de vering tegen beperkingen aanlopen,vooral de achterkant.Toch nog een 2.02 eruit kunnen persen,maar toch van't winter maar eens kijken naar een upgrade van de vering.
Deze foto mag wel in de openingspost.
Bekijk bijlage 1328351
ik heb vorige week ook een schuivertje gemaakt.........niet met de sd maar met de scooter, remde en plots was de voorkant weg, weg was wel nat, maar rij er wel vaker mee in de regen, enige wat ik kan bedenken is dat de voorband te oud is en daar door te hard.
Anyway, schade scooter valt me, ik zelf heb een flinke hoofd wond, krijg je als met 50 tegen het asfalt kwakt.
Voelde het bloed wel stromen, maar dact aan een schafwond, gelukkig recht tegen over een huisarts die net visite wilde gaan rijden, ik blokeerde zijn door gang, omstanders hadden al de ambulance gebelt, arts dacht eerst dat het mee viel, tot ie het bloed eruit zag stromen.
In het ziekenhuis werd duidelijk dat een ader was door gescheurd, in het ziekenhuis kreeg men hem niet gehecht en ook niet afgebonden, dus werd hij met druk verband af geklemt, tig onderzoeken en mri scans gehad en long foto's , mijn ijdele hoop om naar huis te mogen kwam niet uit, moest nachte daar blijven.
Klote nachtrust gehad, niet slapen, koppijn, misselijk en om het half uur controle , gelukkig kon ik de volgende dag we naar huis.
Nu langszaam de draad weer op pakken, week of 2 thuis en dan halve dagen proberen.
Ja lekker kut hè, zit je maar mooi mee. Zelf twee weken geleden door een Belgische automobilist plat gereden, sleutelbeen op twee plaatsen gebroken, afgelopen vrijdag geopereerd en weer 8 cm titanium en 6 schroeven erbij. Nu twee weken rust en dan beginnen aan herstel, sportschool maar vergeten de komende 3 maanden,
100 kg bankdrukken was geen heelzame therapie zei de fysio...shit happens...
Mooi kloten tok, beterschap.
Godverdomme large, wel een pech jaartje voor jou. Kan alleen nog maar beter gaan vanaf nu
Gave foto!
Ik heb mijn duke nog niet zolang had daarvoor Speed triple en heb naast mn duke ook nog een R1 crossplane. Nu heb ik er geen circuit mee gereden maar kan nu al merken dat de achterkant niet stabiel is maar wiebelig(dan mis ik echt mn Speed R in combi met de öhlins). Ga dat volgend jaar aanpakken. Verder las ik dat je een rottweiler kit hebt: heb je ook nog wat aan je inspuiting laten doen? En wat is het (merkbare) voordeel tov orginele? Ik heb zelf nu een PCV gekocht voor mn duke. Moet nu alleen nog bepalen wat ik met mijn luchttoevoer ga doen.
blijft een vette hobby
De stage 3 van Rottweiler word geleverd met fuel-dongles.Plugjes met een bepaalde weerstand zodat je de 2 lambdasondes in de uitlaatbochten kunt verwijderen.De lambdasondes zijn er om onder de 5000 rpm het mengsel zo arm mogelijk te regelen ivm emissie-eisen. Door de plugjes te plaatsen word dit een vaste waarde.
Mijn ervaring is dat dit de beste modificatie is die je kunt doen om de rijdbaarheid te verbeteren (afgezien van volledig laten afstellen).De motor is icm het luchtfilter een stuk soepeler onderin geworden,je kunt nu makkelijk onder de 4000 rpm komen zonder dat de soepelheid het raam uitgaat. Nu de dongles geplaatst zijn is het nog mogelijk met een Pcv een custom map eroverheen te laten maken,zodat echt het maximal eruit gehaald wordt.
Rottweiler Fueling Dongles (Pair)
Al op de bank gehad? Of het gas een keertje open getrokken? Heb nog niet gelezen of je geen 100pk versie hebt namelijk.One die O2 eliminators heb ik hier al liggen waren meegeleverd bij mijn PCV. Maar als ik het goed begrijp heb jij nog niets gedaan met je fueling? Kans is namelijk dat hij nu veels te arm staat aangezien hij nu een overvloed aan zuurstof krijgt. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring als je er een pcv erin hebt liggen.
Mijn motor liep standaard (st uitlaatdemper plus cat en mapping)niet zo soepel. Kon vrijwel niet in de 5 rijden en de 6 helemaal al niet onder de 130/140. Sinds ik de cat eronder uit heb is dat probleem verholpen en kan ik prima 100 in de 6 rijden.
Vind het nu nog lastig om de keuze te maken voor een rottweiler airbox van wege de hoge prijs. 2ehands zie je ze niet omdat de meeste mensen volgens mij de rottweiler meenemen naar hun nieuwe sd2.0.