KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit met een probleem met m'n linkerachter pinker op de duke. Ik kreeg ineens een melding op het dashboard dat mijn linker achter pinker defect is. Pinker werkte echter wel nog steeds.. 1 dag later nog steeds melding en pinker werkt niet meer. Als ik de kabels van de linker met de rechter pinker verwissel veranderd het probleem gewoon van richting. Maw beide pinkers zijn wel nog functioneel?? Iemand die dit al gezien heeft?
 
Ik zit met een probleem met m'n linkerachter pinker op de duke. Ik kreeg ineens een melding op het dashboard dat mijn linker achter pinker defect is. Pinker werkte echter wel nog steeds.. 1 dag later nog steeds melding en pinker werkt niet meer. Als ik de kabels van de linker met de rechter pinker verwissel veranderd het probleem gewoon van richting. Maw beide pinkers zijn wel nog functioneel?? Iemand die dit al gezien heeft?

Ik heb twee keer zo'n foutmelding gehad
1 keer en 'low beam light' error en 1 keer een 'license plate light' error.
Het lichtje van beiden brandde toen wel nog, maar af en toe ook niet

Oplossing beide keren: lampje vervangen
 
De achterste pinkers zijn ledstrips met 3 ledlampjes in. Een ledlamp die stuk gaat is al sterk, 3 tegelijk nog sterker en dan nog eens op minder dan 6 maanden (nagelnieuwe motor) lijkt me nog sterker.. In ieder geval, ik heb volgende week woensdag afspraak bij de garage. Ik laat wel weten wat het uiteindelijk was. Ongelofelijk dat een simpele pinker al genoeg is om met de motor naar een garage te moeten gaan -_- vroeger kon je dat ten minste zelf herstellen.
 
De achterste pinkers zijn ledstrips met 3 ledlampjes in. Een ledlamp die stuk gaat is al sterk, 3 tegelijk nog sterker en dan nog eens op minder dan 6 maanden (nagelnieuwe motor) lijkt me nog sterker.. In ieder geval, ik heb volgende week woensdag afspraak bij de garage. Ik laat wel weten wat het uiteindelijk was. Ongelofelijk dat een simpele pinker al genoeg is om met de motor naar een garage te moeten gaan -_- vroeger kon je dat ten minste zelf herstellen.

K eeps
T aking
M oney

;)
 
tis altijd met plezier gegeven! :+

dringend tijd dat het zomer is .....wet nietmeer wat gedaan aan de SDR
 
:P de standaard slipperclutch zal al genoeg zijn voor me, ofwel werkt die zeer smooth maar ik heb nog niet in werking gekregen.
ben ook niet zo bruut met terugschakelen.
 
Auto pinker functie , werkt dat ? Of moeite en duur niet waard ?

Werkt wel aardig,alleen vind ik het lastig dat hij na het aanzetten na 150 mtr(geloof ik) weer automatisch uit gaat.Ik rij meestal voorop in een groep en als ik tijdig richting aangeef voor een bocht dan is hij al weer uit voordat ik bij de bocht ben dat is soms wel lastig.Ik moet hem dan weer aan zetten...
 
Laatst bewerkt:
ik heb ier het volgend setje gekocht, was niet geheel tevreden over het vorig setje want ik moest een adapter maken voor de achterrempomp, nuja ..dan maar iets degelijks gekocht.

nT1a0wb.jpg
 
ik heb ier het volgend setje gekocht, was niet geheel tevreden over het vorig setje want ik moest een adapter maken voor de achterrempomp, nuja ..dan maar iets degelijks gekocht.

[afbeelding]
:9~ die is ook wel vele malen mooier dan die andere set *D

Mogen wij nu gaan raden?

BMW M3 Coupé V8 DCT Lime Rock Park ...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

ben niet zo van de autootjes ;)

20180320_182043.jpg


EVH Wolfgang Special :}
geen verstand van maar zal vast iets moois zijn haha.
als het toch over iets met muziek gaat :P mijnzelf ook maar verwend met nieuwe reciever Marantz sr6012.
Marantz-SR6012-Black-c640.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan