KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne is vorige week ook binnen geweest voor de remcilinder en brandstofpomp. Linkerachterpinker die het niet meer deed konden ze niet meteen plaatsen blijkbaar, het is geen softwarefout maar als je links met rechts omwisselt werkt hij weer. Ze gingen me een nieuw setje pinkers in garantie bestellen en moet later even terug om ze te laten wisselen.

PS: heeft er iemand een achterzadel (duozit) te koop? Mag het originele zijn of polyester vervangstuk
 
Lekker hoor large! die bochten zijn mooi blauw.
kontje delen van carbon zo te zien? meer foto's daarvan? O-)


heeft iedereen de remcilinder terugroep al laten fixen? ik moet nog afspraak maken

Kontje is nog idd van carbon,maar de bedoeling is om hem wit te spuiten en te bestickeren als de onderste afbeelding.

x9l8whr65m5.jpg
 
Das ook de reden van mijn eigen frutsel op de 2014 had ik er 1 van PP, ongezien gekocht,maar er meteen vanaf geschroefd, veels te lomp en het achterlicht niet mooi zichtbaar, dat dezelfde geld voor alle aftersales die ik tot nu toe gezien heb.
 
Goed gedaan, er zijn maar heel weinig houders waarbij de plaat zo mooi voor het achterlicht zit.

Achterkant word nog mooier zo te zien :t

zijn er hier ook mensen met een zwarte 2017 sd en een oranje subframe?

Jawel..... inmiddels is de mijne gereed !
Ik heb er de afgelopen winter een zwarte met oranje frame van gemaakt.
Zal binnenkort een foto plaatsen.
 
KTM SDR 1290 backlight fix by Balze
6c105069104c557ea29749c2fbc02b08_preview_featured.jpg


Fix voor stuk waarmee het achterlicht vastzit, wat zoals jullie weten zacht gezegd niet echt top kwaliteit is van KTM

Edit: er zit dus een design bij, dat je kunt downloaden en vervolgs bij een drukker kunt laten 3D printen! Mooie tijden *O*
 
Laatst bewerkt:
had al gedaan maar er is ook materiaal keuze in div soorten plastic btw , abs , standaard plastic en pet-g

zou dan voor pet-g gaan ivm met flexibel (of heb ik het fout :/ )
 
Deze zijn van HF carbon, bijna al het aftersales carbon moet je mazzel mee hebben of het past, heb van HF ook de tankpanelen gehad op het oude type, paste voor geen meter, van racefoxx was het beter, maar het voorspatbord van racefoxx paste ook weer niet netjes.
Alleen het spul van akra past mooi, maar daar betaal je ook naar, helaas hebben ze ook niet zoveel delen in het carbon.
 
Iemand ...het carterontluchtings kastje wat op luchtfilter zit over ? En er niks mee doet ?

(Die van mij is gesneuveld iets met een fiets eroverheen ....grrr kids .)
 
dat zien we graag!! *O*

motomaster schijven ?
( vering afgesteld bij SO ? .. resultaat ? )
en nu al nieuwe bandjes ? vorige versleten :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan