Sjaakafhaak
Die hard MF'er
- 22 nov 2010
- 472
- 3
Ik heb de Arrow Race Tech Titanium met Arrow decat (e-keur) en een K&N filter en ervaar het geluid wel als diep. Als ik het zo zie is de Arrow ook langer en heeft een stuk meer volume/inhoud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ze weten zelf niet wat de akramap nou precies doet bij de stealer....
mij hebben ze verteld dat de lambda gewoon blijft werken ,net zoals de sas alleen de fout melding wordt weggeschreven . en fuel map wordt met een punt verhoogt .
wie nou gelijk heeft ..... geven ze niet prijs bij ktm
Schakel de traction controle maar eens uit, dan heb je een echt beest.
Lang niks gepost.
Hier een korte update van mijn kant.
Stuur gaat er weer af, te laag, te breed voor mij persoonlijk.
Als iemand interesse heeft let me know.
Verder staat de SDR nu bij de dealer.
De olietemp komt bij een koude motor niet boven de -2 / 0 graden. Warm niet boven de 36 (wat blijkbaar net het kantelpunt is van of het shift lichtje al aan gaat bij 7k om je te waarschuwen dat de motor nog koud is). Blok loopt verder gewoon goed en oliepeil ook oke, dus denk kapotte sensor.
@Large, sterkte de komende tijd. Als je een stukje wilt rijden ofzo, je hebt m'n nummer!
Schift light kun je instellen op toeren rpm 1 knipper rpm 2 brandend
Stuur heb ik 3 cm ingekort totaal anders te breed idd
Voorpoten vandaag 1 cm doorgestoken en stuurt veel mooier in nu
in en uitgaand op 9 klikken gezet .
Kost dat ?Lang niks gepost.
Hier een korte update van mijn kant.
Stuur gaat er weer af, te laag, te breed voor mij persoonlijk.
Als iemand interesse heeft let me know.
Verder staat de SDR nu bij de dealer.
De olietemp komt bij een koude motor niet boven de -2 / 0 graden. Warm niet boven de 36 (wat blijkbaar net het kantelpunt is van of het shift lichtje al aan gaat bij 7k om je te waarschuwen dat de motor nog koud is). Blok loopt verder gewoon goed en oliepeil ook oke, dus denk kapotte sensor.
@Large, sterkte de komende tijd. Als je een stukje wilt rijden ofzo, je hebt m'n nummer!
Tegen de aanslag nooit wat voor een bocht draai je dan ..? .uit de garage misch.Zit ook te overwegen om mijn stuur korte te maken. Vind hem ook te breed. Gaat dat 1,5cm per kant wel goed met de volledige stuuruitslag? Als in komen je handen dan niet tegen de tank te zitten?
Vandaag bij Eibergen de akra map ingeladen. Grappige ervan is dat de monteur eerst aangaf dat de sas verwijdert moet worden omdat die in de map uitgeschakeld wordt en je dan een foutmelding krijgt. Met een beetje doorzeuren van mij heeft hij toch de akra map ingeladen en wat schetst onze verbazing dat de motor helemaal geen foutmelding geeft. Het lijkt erop de sas nog steeds ingeschakeld is daar waar ik bij het terugrijden nog steeds af en toe een plof hoor. Verder merk ik dat de motor meer motorrem heeft en onderin felle reageert op het gas. En hij lijkt wat smeuïge te lopen .
Voorpoten vandaag 1 cm doorgestoken en stuurt veel mooier in nu
in en uitgaand op 9 klikken gezet .
Vandaag bij Eibergen de akra map ingeladen. Grappige ervan is dat de monteur eerst aangaf dat de sas verwijdert moet worden omdat die in de map uitgeschakeld wordt en je dan een foutmelding krijgt. Met een beetje doorzeuren van mij heeft hij toch de akra map ingeladen en wat schetst onze verbazing dat de motor helemaal geen foutmelding geeft. Het lijkt erop de sas nog steeds ingeschakeld is daar waar ik bij het terugrijden nog steeds af en toe een plof hoor. Verder merk ik dat de motor meer motorrem heeft en onderin felle reageert op het gas. En hij lijkt wat smeuïge te lopen .
Dat zei ik toch,alleen de foutmelding word weg geschreven, niet de werking van de sas, zolang hij aan gesloten zit werkt hij, stekker eraf en je hoort geen plof meer.
Tegen de aanslag nooit wat voor een bocht draai je dan ..? .uit de garage misch.
Gemeten va prop tot prop met barr spiegel zit ik op 82,5 cm
Nou ik ben blij en ik laat de werking ervan mooi aanstaan. Het is beter voor het milieu én ik af en toe word getrakteerd op een lekkere plof wat wil je nog meer? (Uitlaat kapot ploffen ben ik niet bang voor aangezien deze stevig inelkaar zit)
Nu de motor nog beter en vooral strakke laten sturen want dat ligt nog wel een eindje onder het niveau van mijn vorige Speed triple R.. Iemand ervaring met SO suspension (Andre Stamsnijder)?
Top ik heb er ook goeie verhalen over gehoord! Ga hem gelijk nu bellen. Thx!Jawel.... inmiddels m'n 4e SR laten aanpassen door SO ( Andre ).Je SDR is daar in de beste handen.
Die van mij gaat binnenkort naar HK.Net gebeld met André van So Suspension: geeft kort samengevat aan dat de vering voor en achter van de sd1290r’s niet goed af te stellen zijn en dus aangepast dienen te worden kosten circa 5 a 600 euro Maar goed dan heb je ook wat.
Die van mij gaat binnenkort naar HK.
Kan echt wel voor minder als 500