KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwe GT vind ik helaas niet meer zo mooi en de kleurstellingen op de R veel te braaf.

Launchcontrol heb ik ook op de motor maar heb het misschien 3 keer gebruikt om het te proberen en daarna eigenlijk nooit meer. Het voelde voor mij zeker niet sneller aan maar misschien had ik nog wat meer moeten oefenen.
 
Weer geen volledig oranje 1290 SDR:N....maakt ook niet uit blijf voorlopig lekker op m'n mooie oranje 2014*O**O* rondrijden, zoveel kilometers maak ik er niet mee. Ga wel kijken voor een setje van PP kroonplaten en een ander stuurtje.
 
Ik vind de 2019 kleurstelling echt wel tegen vallen. De mooiste kleurstelling blijf ik toch de witte 2018 vinden.....en laat ik die nou net hebben _O-
 
De 1290se is en blijft toch nog steeds de mooiste!meest fris ogende :p geen discussie mogelijk.

Heb deze zomer +-2000km bij gezet
 
Ik vind de 2019 kleurstelling echt wel tegen vallen. De mooiste kleurstelling blijf ik toch de witte 2018 vinden.....en laat ik die nou net hebben _O-

en dat vind ik ook echt! ik wil graag mijn profielfoto in de openingspost aanpassen... wie wil deze er even in zetten voor mij ?
 
Superduke highres.JPG
 
Hallo, net een Superduke in huis gehaald en bedoeld als circuitfiets om te bouwen.er zittem al wat powerparts op. Wat zouden jullie aanpassen voor t circuit behalve circuitbandjes? Ik lees verschillende ervaringen met bijv quickshifter.
 
Hallo collega superdukers.
Ik ben nieuw hier op het forum en sinds 3 weken ook eigenaar van de superduke.

Vorige week maandag ben ik er me gaan rijden op francorchamps.
Dit viel eigenlijk wat tegen en dit in de zin van wegligging.

Heel weinig grip en zeker voorraan voorband werd ook niet warm.
Dit ligt inderdaad aan de vering.
Na heel wat opzoekwerk nog niet veel wijzer geworden tot ik op dit forum kwam en las er nog zijn met vering problemen.

Hoe hebben jullie deze afgesteld.

Graag wat tips.
Ik lees meer over wegligging/vering ontevredenheid. Ik heb bij het motorhuis in langezwaag mijn oude Duke 1290 laten afstellen en je hebt een hele andere fiets onder de kont. Nul problemen en alle vertrouwen. Blijft een essentieel onderdeel, iemand met kennis een fiets laten afstellen en testen.
 
Beugeltjes om zijkappen van een 2016 op een 2017 te zetten.
Hornbach....2€ en wat zagen/ boren
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 39
Beugeltjes om zijkappen van een 2016 op een 2017 te zetten.
Hornbach....2€ en wat zagen/ boren

:t Okkie, scheelt mij weer zoeken en proberen :+ . Deze winter maar aan het werk en dan de kappen in de juiste kleur spuiten. Als Large dan weer alles op de rit heeft en zin en tijd heeft voor fijne decals is zijn we weer een stapje verder.
 
Graag gedaan, Ik heb ze net gemonteerd en het zit perfect.
Was voor mij ook even zoeken maar zo is het top, beter als 40€ voor geprinte beugeltjes of los laten hangen.
Ik heb nog over dus stuur maar een pm als je ze niet kan vinden.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 45
Collega sdr’s

Ik ben nieuw hier maar rijd wel al een tijdje met de ktm naked’s (390,690 en nu 1290) en een aantal supermotards voordien..

Nu heb ik net een prachtige sd 2.0 gekocht 2dehands, ben er echt zot van. Volledig in orde en heel proper. Ook heel goed uitgerust.

Maar..

Als ik rijd is me opgevallen dat men stuur iets scheef staat. Vanaf dit me opviel houd ik men oog er niet meer vanaf.. ik denk ook dat iemand anders dit niet zou opvallen maar ik stoor me er enorm aan. Als ik men cruise control bv aanzet rijd die mooi rechtdoor en trekt die ook niet tegen maar staat men kilometriek niet waterpas. Wat kan dit zijn? Ik ben 99% zeker dat die niet gevallen of geaccidenteerd is. Voor derest zie ik helemaal geen schade oid.
 
Collega sdr’s

Ik ben nieuw hier maar rijd wel al een tijdje met de ktm naked’s (390,690 en nu 1290) en een aantal supermotards voordien..

Nu heb ik net een prachtige sd 2.0 gekocht 2dehands, ben er echt zot van. Volledig in orde en heel proper. Ook heel goed uitgerust.

Maar..

Als ik rijd is me opgevallen dat men stuur iets scheef staat. Vanaf dit me opviel houd ik men oog er niet meer vanaf.. ik denk ook dat iemand anders dit niet zou opvallen maar ik stoor me er enorm aan. Als ik men cruise control bv aanzet rijd die mooi rechtdoor en trekt die ook niet tegen maar staat men kilometriek niet waterpas. Wat kan dit zijn? Ik ben 99% zeker dat die niet gevallen of geaccidenteerd is. Voor derest zie ik helemaal geen schade oid.

Kroonplaaten/ vorkpoten lossen. wiel rechtzetten en weer vastdraaien. ooit ook gehad met m'n 690.
 
Ok thx! Nu als die gewoon stil staat lijkt niks scheef ofzo. Enkel als ik rijd. Moet ik dat dan op gevoel rechtzetten of gaat die zichzelf rechttrekken?
 
Moonfleet41 heeft op YouTube een (paar) mooie filmpjes gemaakt hoe je perfect je vork kunt richten. Scheef stuur is dan verleden tijd.
 
Laatst bewerkt:
Enorm bedankt! Heb het geprobeerd. Wel helaas zonder paddockstand. Zal morgen pas weten of het opgelost is. Anders laat ik het gewoon door de dealer doen. Hij moet toch op onderhoud
 
Ik heb hier een paar keer banden voorbij zien komen. Welk bandje (liefst dual compound) houd zich een beetje aardig kwa grip en slijtage. De nieuwe metzler achterband is nu 1500km oud en op het loopplank bijna weg :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan