KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat nog steeds hetzelfde :( zal wel iets fout gedaan hebben..

Ik heb het ook al eens gedaan maar toch anders.

Alles lossen. Wiel moer, t-stuk, kroonplaat en moer op de kroonplaat (natuurlijk niet zo los dat je vorkpoten straks een centimeter of wat door de kroonplaat steken).
Motor met het wiel tegen een vast punt aanzetten en dan een tikje de goeie kant om duwen. Alles weer vastzetten, klaar.
 
Ik heb hier een paar keer banden voorbij zien komen. Welk bandje (liefst dual compound) houd zich een beetje aardig kwa grip en slijtage. De nieuwe metzler achterband is nu 1500km oud en op het loopplank bijna weg :(
De rosso 2 bevalt wel ...km nog niks over te vertelllen pas 500 mee gereden , wel valt mij op (rij met tc aan ! ) dat de band stapjes opzij zet en strepen trekt ,dus de tc veel vaker ingrijpt zal ook te maken hebben met mijn pols beweging 8)7
 
Ik heb hier een paar keer banden voorbij zien komen. Welk bandje (liefst dual compound) houd zich een beetje aardig kwa grip en slijtage. De nieuwe metzler achterband is nu 1500km oud en op het loopplank bijna weg :(

Wat doe je dan met de motor dat ie bij 1500km al bijna op is? burn out's ofzo? :+

Ik heb die van mij er 2k opzitten maar die ziet er nog gewoon goed uit, of ik moet even de pols van Denuff lenen _O-
 
Wat doe je dan met de motor dat ie bij 1500km al bijna op is? burn out's ofzo? :+

Ik heb die van mij er 2k opzitten maar die ziet er nog gewoon goed uit, of ik moet even de pols van Denuff lenen _O-

Ik denk ook gewoon me pols zit regelmatig volgas en op het achterwiel met alle systemen uit. Zijkanten hebben nog voldoende maar loopvlak zit bijna bij slijt indicatoren. Op m'n 690 smc-r ben ik om die rede toen ook naar een dual compound bandje gestapt, sleet toen een stuk mooier
 
Das wel heel rap ? Zo ziet mijn supercorsa sp v2 uit na 3500km straat doorrijden 2;3 barr erin . Koud
BD272766-8C8C-44CF-8829-08DA42C0AAA3.jpeg
 
SuperDuke R.JPG

Vanavond even de 1.0 kappen om te proberen er op gezet, maar ze komen er denk ik niet op. Ik vind de 2.0 zoals die is gewoon het mooist en helemaal af.
 
Gister heerlijk middagje , rursee monschau geknald .
Wat een heerlijke stuurfiets is het toch :] (dat ze maar snel een v4 maken ......nog meer fun !)

Vanmiddag okt fest burpp .. mijn weekend is al :t
 
Smoelt zeer goed zo king!

mooi dempertje en klaar, hoe is het geluid zo met katvervanger en originele demper?
 
Smoelt zeer goed zo king!

mooi dempertje en klaar, hoe is het geluid zo met katvervanger en originele demper?
thx, Het geluid is eigenlijk perfect voor mij.
Lekker sportief zonder aso hard te zijn.

Ik vind de demper echter niet supermooi en ik wil het achterwiel vrij hebben dus er ligt een Termignoni klaar van een duc streetfighter.
Samen met de originelen schoenendoos ga ik hiervan wat proberen te maken van de winter.
Mocht dit niet lukken dan kort ik de linkpijp in zodat de demper naar voren schuift.
 
Hoor dat de cat verwijderen juist meer power oplevert,

waarom geen lange demper op deze catvervanger? high mount als je dat mooi vindt.
 
De cat is zeker zeer zwaar en kost vermogen en gasrespons. Ik zei echter niet dat ik de binnenkant hetzelfde laat })
Een lange demper had ik ook liggen (Akra carbon) maar die was toch niet geschikt.
Een termignoni heb ik nog niet gezien op een duke dus dat lijkt me leuk (als het lukt)


Iemand nog tips of een link hoe je de achterdemper kan verwijderen? wat een k@#klus 8)78)7
 
Heren, even een vraag.
Als je een Superduke r neemt en er een ruitje opzet, en eventueel die softe zijkoffers van ktm, Is dat dan wat vergelijkbaar met een Superduke gt kwa rijervaring? (Windbescherming en zithouding) Ik twijfel namelijk tussen de 2. En de nieuwe superduke R is wel al beschikbaar met quickshifters up down, cruise control aan de linkerkant en lcd dash...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan