KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat geeft teveel geluid ben ik bang.
Die kat is van een Akra volgens mij en zit niet op een gen2.
De gen2 heeft een dubbele cat in de tussendemper zitten die er niet 1,2,3 uit te krijgen is.
 
Weet iemand hier wat de standaard waarden zijn voor de tpms, vandaag kreeg ik een melding low tyre pressure bij 2.4 bar terwijl ik weleens eens lager heb gezeten zonder melding...
 
Heb het nu volledig geprobeerd met paddockstand, alles vooraan losgedaan behalve de 2 vijzen op zijkant zoals in het filmpje. Leek alsof het in orde was maar deze ochtend toch opgemerkt dat ik precies weer wat een scheef stuur had. Ik begin stillekesaan te twijfelen dat dit niet gewoon in men hoofd zit want soms lijkt het alsof het recht staat. Is er een manier dat ik 100% zeker kan weten dat het recht staat? Ik weet het ben aan het mierenneuken maar tlaat mij niet los.|(|(|(
 
Heb het nu volledig geprobeerd met paddockstand, alles vooraan losgedaan behalve de 2 vijzen op zijkant zoals in het filmpje. Leek alsof het in orde was maar deze ochtend toch opgemerkt dat ik precies weer wat een scheef stuur had. Ik begin stillekesaan te twijfelen dat dit niet gewoon in men hoofd zit want soms lijkt het alsof het recht staat. Is er een manier dat ik 100% zeker kan weten dat het recht staat? Ik weet het ben aan het mierenneuken maar tlaat mij niet los.|(|(|(

Wat heb je gedaan dan? Alles los halen en stuur iets om duwen? Als ie dan nog scheef staat kan het zijn dat ie t-stuk of de vork niet helemaal recht is en een tikje heeft gehad
 
Zoals in het filmpje alles gelost en paar keer op goed geduwd van bovenop de motor. Is er een truk om zeker te zijn dat die scheef staat? Volgens mij zit her in men hoofd
 
Als ik cruise control opzet en men stuur loslaat lijkt alles gewoon oke, daarmee denkik dat het in men hoofd zit of gezichtsbedrog door men houding. In het filmpje kan de persoon precies wel zelf aan zen vork draaien met zen hand. Dit kon ik niet als die gelost was. Kreeg daar 0 beweging in
 
Als ik cruise control opzet en men stuur loslaat lijkt alles gewoon oke, daarmee denkik dat het in men hoofd zit of gezichtsbedrog door men houding. In het filmpje kan de persoon precies wel zelf aan zen vork draaien met zen hand. Dit kon ik niet als die gelost was. Kreeg daar 0 beweging in

Als je de vorkpoten niet met de hand kan draaien zit het T-stuk niet in lijn met de kroonplaat. Je moet daar dan wel beide handen flink voor gebruiken want het is een best straffe passing maar dan lukt het gewoon (beetje afhankelijk natuurlijk van hoe sterk je bent :+). Een van de twee is dan of ontzet of of gewoon niet precies boven elkaar. Wiel tegen een muurtje zetten en stuur een tikkie omzetten.
 
Meet gewoon eens van het stuureinde naar vast punt tank of iets , misch staat gewoon display beugel of zo scheef.....
Mag ook gewoon ruilen met mijn 1.0 die is recht :+
 
Effe doorwerken King met je termi uitlaat, ben wel benieuwd.
Heel mooi voorbeeld :)

Ook al even naar een sdr aan het kijken als opvolger van de SFS.
 
Ik heb gewoon even snel een willekeurig voorbeeldje gezocht hoor ;)
Eerst doe ik de vering en de banden, daarna de kentekenhouder en dan een beurtje.
Als hij dan weer normaal op zijn wielen staat ga ik eens kijken of de termi mogelijk is , zal dus nog wel even duren.

540.jpg


ps. de SD is echt waanzinnig
 
Laatst bewerkt:
Vandaag waarschijnlijk wel het laatste ritje dit jaar, maar wat een beul van een motor is het toch :]. In z'n 3 licht ie gewoon het voorwiel met de TC aan, grijpt dan wel direct in natuurlijk maar toch. Met de TC uit zal ik voorlopig nog maar eens even niet doen :+

Dan mag deze foto wel in de OP, dank u :Y
SAM_0012.JPG
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek van okkie de OP ge-update :)
Ben in het topic zelf niet meer zo actief, als ik iemand vergeten ben stuur even een PM, die lees ik wel.
Zet even pagina nr. erbij van de foto! thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan