KTM Super Duke Bwj 2007 oranje gestolen!!!

ktmracer

Rookie
1 apr 2008
4
0
Antwerpen
Ze hebben mijn KTM Super Duke gestolen, bwj 2007, oranje kleur, bijna 10.000km, chassisnr: VBKVD44047M937169, motorbloknr: 0761036258, ronde akraprovic inox dempers, stickerjes van motorfun helemaal onderaan kuipstukje, aftekening van rubberen lapjes op het stuur van vervoeren. Op 29/03/2008 in Nederland (de Rijen bij Breda).
Kan iemand mij hiermee helpen of heeft er iemand mijn motor gezien op internet of elders?????????????????????????????????????????????
Alvast bedankt!

wesley.rombouts@telenet.be
full
 
Sjezus, alweer 1. Smerige lijers. Nou, succes met de afhandeling. Kun je wat meer info geven? Waar precies is ie gejat? En wanneer precies?

Ik hoop voor je dat het een 1 april grap is.. B|
 
Laatst bewerkt:
Dit is de 2e KTM deze week al geloof ik :X Op circuitpark van Zolder is er ook 1 gestolen toch? '(

Stelletje teringlijers! :r
Succes met de afhandeling en ik zal m'n ogen open houden.

Ps. je foto doet het niet.
 
3 weken geleden is er nog 1 gestolen bij Dipi motors in Baarle-Nassau, wat kan de oorzaak zijn dat mijn foto niet werkt
 
Als het geen 1 april grap is. Waar ik maar even niet vanuit ga.

Dan leef ik met je mee en wat een ontzettende teringstreek!

Ik kan er maar niet aan wennen dat mensen niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven... :r :(

Rij zelf een Superduke en zie die ook niet graag door iemand anders verdwijnen. Mocht ik het zien gebeuren dan denk ik dat ik helemaal door het lint ga en niet direct zou weten wat ik zou doen...

Sterkte met al het gedoe en geregel wat je ermee hebt!
 
Hey Wesley,

Ik zie dat je uit A'pen komt...
Klote dat je moto in holland is gestolen.
Het is misschien te laat (of misschien toch nog een goede raad voor in de toekomst) maar ik heb mijn motoverzekering bij Ethias afgesloten.
Daar kan je voor een bijkomende 200 eurotjes per jaar je moto ook verzekeren tegen diefstal.
Deze 200 $ weegt niet door, zeker als je enkele jaartjes moet afbetalen.
En dit voorkomt dus ook dat je achteraf, na bestolen te zijn, moet afbetalen voor niets.
Slechts bij weinigen kan je nog je moto voor diefstal verzekeren (en zeker aan die prijs)
Ze hebben ook super condities vanaf bonus malus 4.
Dan verzeker je de moto voor twee keer niks per jaar.
Hopelijk ben je hier iets mee....
(en geloof mij, heb bij verschillende verzekeringen gaan aankloppen)

Een landgenoot
Sven
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan