KTM Super Duke - dashboard bedrading

31 mei 2022
1
0
Ben net de nieuwe eigenaar van een Super Duke uit 2007, perfect ding alleen viel de toerenteller onderweg " dood". Vorige eigenaar gaf aan dat dit een euvel van een los contact is. Heeft iemand een idee hoe ik bij de bedrading achter het dashboard kom ? Vast wat schroeve weghalen etc maar een echte reparatie manual waarin dit staat heb ik nog niet, elke hulp is wenselijk, dank !
 
Ben net de nieuwe eigenaar van een Super Duke uit 2007, perfect ding alleen viel de toerenteller onderweg " dood". Vorige eigenaar gaf aan dat dit een euvel van een los contact is. Heeft iemand een idee hoe ik bij de bedrading achter het dashboard kom ? Vast wat schroeve weghalen etc maar een echte reparatie manual waarin dit staat heb ik nog niet, elke hulp is wenselijk, dank !
Ik kan je niet helpen maar in dit deel van het forum is ook een KTM Superduke 990 Topic. In de startpost staat o.a. een werkplaatshandboek voor jouw type Superduke.
Maar als de vorige eigenaar al aangaf dat het een los contact betreft, waarom heeft hij dit nooit gemaakt of laten maken? Ik hoop voor je dat het inderdaad een kwestie van een los contact is en niet iets groters…
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan