KTM SuperDuke 990 Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam er deze week achter dat mijn hexa Akra's een E-keur hebben. Ziet er vrij origineel uit. Maar goed, weet niet of dat nog steeds op gaat zonder de DB-killers :9~~

Heeft iemand killers toevallig?

Ik heb ook de hexa's met e-keur, en was laatst dus op zoek naar killers. 70 per stuk :x

Ik denk toch dat ik iets ga doen met niet originele killers voor in DLD. Gewoon om bij je te hebben als je word aangehouden. (Grote kans dat je dan toch een boete krijgt, maar wellicht dat je dan met killers door mag rijden).
Ben nooit een fan van db killers geweest. Bij mn speed triple merkte ik dat ie minder lekker op pakte met killer :?
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn binnen maar ik heb het gevoel dat ik iets mis.
ik heb al rechte trillingdempers van rizoma besteld, dus misschien krijg ik ze er dan op.
full
 
Voor mensen met bar-end spiegels; dit is een mogelijkheid om je navi te monteren.
Ik heb een bout gekocht met draad 10x1,25 daarvan heb ik 15 mm draad laten zitten en de rest afgedraaid naar 8 mm. Op die 8mm heb ik M8 draad gesneden en samen met een borgmoer heb ik zo de rammount kunnen monteren. *D


y3mJH__Zrw5pQuTxdpo0sfX0P6LQP_dkhYkf2YErzsvRTF8T88wtKndRy8w_QEdA43BUEN9xu-ZDtJldARX3rOm7aSRCf3jT4yi_lFOXztKF4xwELaRCb7i6gzoWFpLKbwHyQ_zZ-lc52Vocbyp2BShGndQ45xKgZEG0cHtvPXGOcY



y3mD5S8c6KP5G5DT67c9NvpIXdEGQehkB4BRveeoie9D9-WTFLWT089zGsw2R7D_Un-7lNJ2ux1xTSOW0rukaysEsdZ6tVOVhC-82fTY_CVYtzHKNb6TOmMV1VxUQekH67ZblQJeRvd9oR-y-2Tsts7PNAxc5vzhTlGz_Z5M-1Xt10
 
Voor mensen met bar-end spiegels; dit is een mogelijkheid om je navi te monteren.
Ik heb een bout gekocht met draad 10x1,25 daarvan heb ik 15 mm draad laten zitten en de rest afgedraaid naar 8 mm. Op die 8mm heb ik M8 draad gesneden en samen met een borgmoer heb ik zo de rammount kunnen monteren. *D


[afbeelding]


[afbeelding]

Wat een toeter!

Ik denk dat ik em strak op mn stuurbevestiging zet met een rambolletje
 
Nog even een beloofde foto ter vergelijking van de Remus en de FMF. Vind ze beide eigenlijk wel erg mooi, maar dat geluid... die is toch wel veel dikker bij FMF

remus-vs-fmf.jpg


De FMF ziet er nog net wat scherper uit, wat agressievere lijnen. Passen erg mooi bij de duke en mijn knipperlichten :P. De Remus ziet er wat dikker uit, mooi vol van achteren. Best raar dat het met het geluid juist andersom is :)

Had ook nog geprobeerd een opname te maken van het geluid maar dat klonk nergens naar. Mijn telefoon kan dat niet aan als ik hem binnen start :P
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand killers toevallig?

Ik heb ook de hexa's met e-keur, en was laatst dus op zoek naar killers. 70 per stuk :x

Ik denk toch dat ik iets ga doen met niet originele killers voor in DLD. Gewoon om bij je te hebben als je word aangehouden. (Grote kans dat je dan toch een boete krijgt, maar wellicht dat je dan met killers door mag rijden).
Ben nooit een fan van db killers geweest. Bij mn speed triple merkte ik dat ie minder lekker op pakte met killer :?

Bedoel je niet 70 euro voor een set?

Ik heb zelf grotere db killers er in zitten (+4mm) origineel ktm
full

full


Vlammen zeef heb ik er afgezaagd, het geluid is tussen de originele db killers en open in. Sportief maar niet te luid.
Partnummers heb al een keer vermeld in het vorige topic of die daarvoor.

Edit:

Vonkenboer in "KTM 990 SuperDuke Hangout deel 8"
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen is Zweden ontdooid :9~





De eerste indruk van de Bridgestone S21 is prima!
 
nah de spiegeltjes passen net niet op de rizoma stuurgewichten..
 
Is de Remus te koop nu?

Welke set gaat in de verkoop? Remus of FMF?

Verkoop er nog geen, wil eerst afwachten wat Remus doet met het voorgelegde verhaal. En moet de FMF ook nog even buiten horen. Als ik de hele wijk met hooivorken en brandende fakkels achter me aan krijg moet ik wellicht geforceerd een keuze maken :+


Ziet er uit als een super locatie om een lekker rondje te maken Denzell!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan