KTM SuperDuke 990 Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
WA. Zonder omzittenden.
Heel het jaar door, max 12dkm

Interpolis; 12% korting, maximale BM. 1,60euro per maand.
 
WA. Zonder omzittenden.
Heel het jaar door, max 12dkm

Interpolis; 12% korting, maximale BM. 1,60euro per maand.


Ik betaal 2,50 per maand. Ook WA.

Ding staat op slot in een schuur die ook fatsoenlijk op slot kan.

Ben ik op pad dan parkeer ik 'm waar mogelijk altijd in het zicht.

Ga ik op m'n bek dan is dat maar zo. Kan ik daarna mooi een bedoelde elbow dan proberen, krasje meer of minder maakt dan toch niet meer uit :P
 
Moet ik nog steeds wijzigen, ding staat nog steeds volledig casco.
Moet er nog eens wa+ van maken.
 
was wa+, maar nu volledig casco. jatten is niet zo hot, zeker met een goede schuur. ben eerder bang om hem op te vouwen dus duizenden euro's kwijt te raken.
 
Vraagje, hoe hebben jullie je motor verzekerd?
- WA
- WA-extra
- Casco

Prijs offerte voor casco is bij mijn tussenpersoon bijna dubbel dan bij independer.nl 🤔
Zelf ben ik een paar jaar geleden naar ZLM overgegaan, scheelde ook teveel. Eisen met stalling (vanwege berging en parkeerkelder hier) en 2 sleutels kunnen voorleggen, stuurslot en een art4 slot. Plus tot een x bedrag kleding en accessoires meeverzekerd. Centraal Beheer was gewoon bijna 2x zo duur en qua schadeafhandeling gewoon triest. Bijna 1,5 jaar op mijn geld gewacht toen ik mijn 1e motor afschreef, en qua communicatie en alles ook gewoon drama.

Ik weet wel dat veel goedkopere verzekeraars met voorwaarden en eisen zeker bij een motor soms best lastig kan zijn. :)
 
Ben lekker aan de klus in de wintermaanden. Carbon wrap liet op sommige plekken wat los, dus tijd voor wat anders :)

Ook heb ik zo'n beetje alle originele boutjes vervangen voor RVS of titanium. Nieuwe hendeltjes (oude oranje met KTM logo mogen in de verkoop) nieuwe spiegeltjes en toch maar een LED Koplamp. Ook wordt de 40T supersprox vervangen voor een 41T :P (40T ook in de verkoop ;) )


[afbeelding]
[afbeelding]

Is het daar niet te koud dan om te wrappen?
 
Hey Toktok! ;) Ik heb alle kappen en m'n wielen mee genomen naar m'n werk :) Waar m'n Duke nu staat sleutelen en poetsen we.
 
Hey Toktok! ;) Ik heb alle kappen en m'n wielen mee genomen naar m'n werk :) Waar m'n Duke nu staat sleutelen en poetsen we.

Oké, dacht al...ik had die motor die ik gestickerd heb met jouw stickers een slaapkamer ingereden en opgestookt tot 21 graden...in de garage bij mij is het ook maar tien graden, vandaar...
 
Ook voor de klauwtjes is wat warmte wel prettig. Opzich zou het in de kou ook wel moeten lukken, de fohn doet z'n werk wel, maar in de warmte gaat het wel veel makkelijker :)

Mooi ding trouwens je SMR!
 
~
Ook voor de klauwtjes is wat warmte wel prettig. Opzich zou het in de kou ook wel moeten lukken, de fohn doet z'n werk wel, maar in de warmte gaat het wel veel makkelijker :)

Mooi ding trouwens je SMR![/quote]

Ja dank je, ben ik ook zeer content mee...
 
ik haat de winter

2yl5qv5.jpg
 
Over genomen van Denuff, werkt echt super en staat in de winter mooi met beide beentjes van de vloer.

Jip super ding , anders was ie niet weggegaan heel veel aangehad !!

Schijnt dat de 1290 weer anders werkt , en je helaas compleet moet kopen ipv losse adapter anders was ie niet weggegaan .

Fijn om te zien dat ie een goed nieuw baasje heeft :t
 
Hey pepe

Ik ben al een tijd op zoek naar die strepen die op de zijkappen zitten.
Heb jij die geplakt ?
Geplakt wel _O- Botb heeft ze gemaakt..

Werkplaats is ongeveer 24 graden en in de winter heerlijk cool.
Moet alleen even opruimen hehe
 
Ga het bokje nog 2 seizoenen gebruiken, denk dat ik dan de 990 inruil voor een 1290.

@denuff heb je all een mooie 1290 op het oog? ik zie je al rond zwerven op het 1290-forum :+

@pepe als jij al vindt dat je moet opruimen, mag ik zeker wel een keer beginnen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze nog over: Nieuw in verpakking met handleiding en bevestigingsmaterialen.

Superduke 990 08-

ktm990-superduke-020.jpg


Newprice € 121, -

640 LC4 98-00

spad-achse.jpg


Newprice € 47, -

Mogen beide tegen een goed bod weg!

Ophalen mogelijk in Amsterdam/Zaandam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan