KTM SuperDuke 990 Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij nog altijd gebrek aan schuurruimte heb ik maar m'n trailer een stukje vergroot aan de voorkant, ben benieuwd hoe het gaat lukken met onderhoud binnekort :]





Moet nog wel wat gebeuren aan de afwerking, en ik overweeg om de ladenkasten rood te verven.
Helaas is de gewichtsverdeling nu helaas wel zodanig dat het neuswieltje haast bezwijkt... :')
 
Laatst bewerkt:
Mooie oplossing toch zo? Als je alleen maar een een beetje beschermd staat van wind en regen is het al een stuk prettiger dan buiten.
Om het neuswiel een beetje te ontzien misschien een paar assteunen of blokken onder de voorkant van de trailer?
 
Ga het bokje nog 2 seizoenen gebruiken, denk dat ik dan de 990 inruil voor een 1290.

@denuff heb je all een mooie 1290 op het oog? ik zie je al rond zwerven op het 1290-forum :+

@pepe als jij al vindt dat je moet opruimen, mag ik zeker wel een keer beginnen :Y


Is de kogel door de kerk ja? Ik zou eigenlijk sparen moeten voor een nieuwe auto...Ik spaar iig, dan zie ik over een tijdje wel waarvoor :P Wil deze zomer eens gaan proefrijden op een 1290, dan kan ik meepraten :]
 
Heeft iemand hier toevallig nog een Power Commander liggen die past op een 2005 superduke? na wat aanpassingen aan mijn fiets denk ik dat het handig is om hem op de testbank te zetten in Veendam.
 
Is de kogel door de kerk ja? Ik zou eigenlijk sparen moeten voor een nieuwe auto...Ik spaar iig, dan zie ik over een tijdje wel waarvoor :P Wil deze zomer eens gaan proefrijden op een 1290, dan kan ik meepraten :]

Yep, geld ligt al klaar (voor een gebruikte hoor, nieuw veeeeel-ste duur voor mij, maar ik heb de 990 nog maar 2 jaar. Als ik nu ga kopen zet mijn vrouw mij het huis uit denk ik '(

Twijfel al een tijdje tussen Duc 1200 of de 1290. De 1290 is op dit moment de mooiste naked die er te koop is (maar die prijs he? :( ) , een Duc is het net niet, zeker niet als het zoveel moet kosten.
Proefrijden ga ik nu ook nog niet doen. Ik ben bang dat het anders net zo gaat als met de 990. Na 100 mtr gereden te hebben terug gaan naar de dealer om de deal te sluiten _O-
 
Heeft iemand hier toevallig nog een Power Commander liggen die past op een 2005 superduke? na wat aanpassingen aan mijn fiets denk ik dat het handig is om hem op de testbank te zetten in Veendam.
Power commander?
Alles is te regelen via de eigen pc van de KTM.
Gewoon een goede map laden helpt beter dan een powercommander of rapid bike module.
 
Bij nog altijd gebrek aan schuurruimte heb ik maar m'n trailer een stukje vergroot aan de voorkant, ben benieuwd hoe het gaat lukken met onderhoud binnekort :]

[~[url="https://s24.postimg.org/557vbkc69/IMG_3212.jpg"]afbeelding~][/url]

[~[url="https://s24.postimg.org/hikpih1up/IMG_3227.jpg"]afbeelding~][/url]

Moet nog wel wat gebeuren aan de afwerking, en ik overweeg om de ladenkasten rood te verven.
Helaas is de gewichtsverdeling nu helaas wel zodanig dat het neuswieltje haast bezwijkt... :')

Best koud sleutelen, of lijkt dat zo?
 
Ik heb stroom, en er staat een 2kW verwarming in die alles binnen 10 minuten lekker op temperatuur heeft. Ook verlichting en een muziekje erbij, goed te doen dus :]
 
Hey Mede SD rijders,

sinds december ook een trotse eigenaar van een SD.
Ik ben altijd al KTM fan geweest! dus de keuze voor mij was totaal niet moeilijk.
ik ben er dan ook zeer happy mee!

15267774_10208137372696207_3603800932318539146_n.jpg

Hopelijk is het plaatsen van de foto gelukt!

groeten Vielas
 
Yep, geld ligt al klaar (voor een gebruikte hoor, nieuw veeeeel-ste duur voor mij, maar ik heb de 990 nog maar 2 jaar. Als ik nu ga kopen zet mijn vrouw mij het huis uit denk ik '(

Twijfel al een tijdje tussen Duc 1200 of de 1290. De 1290 is op dit moment de mooiste naked die er te koop is (maar die prijs he? :( ) , een Duc is het net niet, zeker niet als het zoveel moet kosten.
Proefrijden ga ik nu ook nog niet doen. Ik ben bang dat het anders net zo gaat als met de 990. Na 100 mtr gereden te hebben terug gaan naar de dealer om de deal te sluiten _O-

Hahah, volgens mij rijdt zo'n ding echt super. De koplamp blijft wennen helaas.

Hoelang ik een motor heb is voor mij trouwens geen reden om hem te houden of juist weg te doen. Ik kijk altijd naar het kostentechnische aspect, maar gevoel is ook belangrijk. Dan bedoel ik of ik al uitgekeken ben op een fiets. Hopelijk krijg ik met de nieuwe tandwielverhouding een hele andere motor weer, dan ben ik nog lang niet uitgekeken en kan ik mooi ff doorsparen. :9~
 
Power commander?
Alles is te regelen via de eigen pc van de KTM.
Gewoon een goede map laden helpt beter dan een powercommander of rapid bike module.

Maar in dat geval krijg je een voorgeprogrameerde mapping toch? dus niet helemaal op maat gemaakt voor mijn motor. Met een power Commander kunnen ze dit wel zo heb ik begrepen. de mapping die ik er zelf in heb gezet met tune ecu lijkt me nogal rijk omdat degene die achter mij rijdt klaagt over onverbrande lucht en zelfs hoofpijn. nu denk ik zelf eerder dat dat komt van die dikke klappen uit de Leo's:P
 
Ook met tuneEcu kan je custom mappen. Alleen niet iedere tuner wil er mee werken.
Ruud Fredriks werkt ermee, ritzen werkt er ook mee.
 
Welkom vielas, mooie duke met die oranje accenten.

Mijn SD met Leo's staat ook rijk genoeg A/F 13,5 over de hele linie, maar klapt niks in de uitlaat. Goed ik heb de SAS en de vlinderkleppen verwijderd dat schijnt het verschil te maken.

pepe heeft in zijn begin met de Leo's ook veel last gehad van flink klappen in de uitlaat, misschien weet hij de oplossing om dat te verminderen?
 
Dank jullie wel,

Dit is mijn eerste motor ben er heel blij.
Ben benieuwd of de vorige eigenaar ook op dit forum zit motor komt van een garage in de buurt van Rotterdam. Ben zelf van Maastricht.
Aan de motor is al flink wat gedaan oa R&G tailtidy, led blinkers, akra uitlaat en powerparts handkappen in kleur. Verder heb ik vandaag nieuwe spiegels en een telefoonhouder.

Ook wil ik nog andere levers iemand tips? Voor de zomer handkappen verwijderen en bar end mirrors.
Verder lijkt me sas verwijderen nog een mooie optie echter ben ik zelf niet zo handig en wie weet op wat voor een ideeën jullie mij nog brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan