KTM SuperDuke 990 Deel 14

Schermafbeelding 2019-02-13 om 19.25.53.png


Ja, die hoort er op :+
 
Heb onwijs veel zin om ff de duke te pakken alleen met alle pekel op straat begin ik er nog maar ff niet aan -O- .
Heb vriendlief reeds voor z’n sm wielen voor zijn wr450 een 320mm schijf en rcs 19 rempomp + spielger remklauw cadeau gedaan(je moet toch wat als zo’n man jarig is, scheelt dat ik weet wat ‘ie leuk vindt :+ ). De SM wielen zitten er alweer in, dan morgen die maar ff proberen :P
 
Hier ben ik met twee ritten mee geweest en daar werd prima gereden. Ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken over scheurwerk hoor. Het gaat om het plezier en niet wie het snelste weer thuis is :]
Waar ik echt een grafhekel aan heb is mensen die in een groep gaan inhalen, wheelys, etc... dan ben ik zo :W
 
Waar ik echt een grafhekel aan heb is mensen die in een groep gaan inhalen, wheelys, etc... dan ben ik zo :W

Dat is in het verleden niet voor gekomen, en ben ik nu ook niet bang voor, is een kwestie van duidelijke afspraken vooraf.
Zulk soort fratsen als je met een man of 10 bent is vragen om ongelukken
 
Laatst bewerkt:
Wanneer de pekel weg is en het weer toelaat ben ik eigenlijk elke zondag wel op de motor te vinden, keer alleen altijd tegen 9:30 's ochtends Duitsland in ;-)
 
Ik ben toe aan een nieuwe ketting.
Nu denk ik eraan om tandwiel verhouding wat aan te passen.
Iets minder bokkerig op lage toeren lijkt me toch wel prettig. Maar van de andere kant is dat ook weer waarom je een dikke twee cilinder rijd. :9

Er is hier op het forum al een en ander over geschreven en terug te vinden.
Maar hoe zit het eigenlijk met snelheids weergave blijft die correct?
 
Terug
Bovenaan Onderaan