Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeie. Alleen geen bos brand bij jou op de achtergrond
Ok, dat zou mooi zijn. Ik ga langs bij een goede vriend die een motorlift heeft, dus dan kunnen we er wat beter bij. Goed op moment vastzitten zal alleen niet gaan lukken denk ik.
Rondje Nijmegen, berg en dal en Kleve met met een vriend. Bekijk bijlage 1388682
990 als w-w bike te gebruiken of raden jullie dit af? Het liefste heel het jaar, sneeuw en ijzel uitgezonderd.
Het gaat om 10km provinciale wegen en 30 km snelweg in totaal per dag (dus heen en terug).
Ik rijd zelf nu ook zo'n 60km per dag woon/werk, rijd prima. Maar ik moet er wel bij zeggen dat als het kut weer is, ik de auto pak. Zijn vooral 60/80 km/u wegen.990 als w-w bike te gebruiken of raden jullie dit af? Het liefste heel het jaar, sneeuw en ijzel uitgezonderd.
Het gaat om 10km provinciale wegen en 30 km snelweg in totaal per dag (dus heen en terug).
Rondje Nijmegen, berg en dal en Kleve met met een vriend. Bekijk bijlage 1388683Wat een machine... Bekijk bijlage 1388682
Even een vraagje voor de kenners hier. Ik ben vandaag wezen proefrijden op een 2010 R, omdat ik van plan ben ook een Superduke aan te schaffen. Tijdens de testrit viel me op dat het lampje van de oliedruk een keer of drie heel even oplichtte. Toen de motor later stationair liep bleef het lampje zelfs aan en uit knipperen. Boven de 3000 toeren ging het direct uit en bleef het uit, daaronder knipperde het.
Motor heeft begin vorig jaar een grote beurt gehad (rekening gezien) waarbij alle filters en de olie vervangen zijn. Daarna is er nog maar 650km mee gereden.
Is dit toevallig een vaker voorkomend euvel en waaraan zou het kunnen liggen? Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik eerst een goed onderbouwde analyse wil hebben voordat ik überhaupt over aanschaf wil nadenken. Hij neemt dus contact op met de plaatselijk KTM dealer waar de motor vorig jaar de beurt heeft gehad. Maar misschien hebben sommigen van jullie dit probleem ook al eens meegemaakt. Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt en hopelijk kan ik me snel bij de Superdukeclub voegen
Even een vraagje voor de kenners hier. Ik ben vandaag wezen proefrijden op een 2010 R, omdat ik van plan ben ook een Superduke aan te schaffen. Tijdens de testrit viel me op dat het lampje van de oliedruk een keer of drie heel even oplichtte. Toen de motor later stationair liep bleef het lampje zelfs aan en uit knipperen. Boven de 3000 toeren ging het direct uit en bleef het uit, daaronder knipperde het.
Motor heeft begin vorig jaar een grote beurt gehad (rekening gezien) waarbij alle filters en de olie vervangen zijn. Daarna is er nog maar 650km mee gereden.
Is dit toevallig een vaker voorkomend euvel en waaraan zou het kunnen liggen? Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik eerst een goed onderbouwde analyse wil hebben voordat ik überhaupt over aanschaf wil nadenken. Hij neemt dus contact op met de plaatselijk KTM dealer waar de motor vorig jaar de beurt heeft gehad. Maar misschien hebben sommigen van jullie dit probleem ook al eens meegemaakt. Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt en hopelijk kan ik me snel bij de Superdukeclub voegen
Het oliepeil zag er prima uit. Met warmgedraaid blok (uitgeschakeld) stond het peil netjes tussen min en max in het peilslangetje.Heb je het oliepeil bekeken?
Ik heb iets soortgelijks gehad maar was eigenlijk alleen bij stationair dat het lampje knipperde .
Bij mij lag het aan de connector van de oliedruksensor, beetje geknepen dat het wat vaster zit, en geen lampje meer.
Daar heb je wel een punt, maar knipperende oliedruklampjes zijn toch wel een dingetje. Zoiets moet betrouwbaar zijnIk zou heel even zijn reactie afwachten, maar me verder niet veel zorgen maken om zo'n knipperend lampje. Als het oliepeil goed is, kan er niet heel misgaan. Misschien ben jij meer risicomijdend, maar ik zie dit vooral als kans om lekker te onderhandelen.
Als het lampje knippert is er iets aan de hand, en moet je het verhelpen. Zo'n lampje zit er niet omdat het zo leuk staat
Bij mij zaten de beide nokkenaskettingspanners vast of iig werkten ze niet zoals het moest. Nieuwe spannertjes er in klaar. Dingen kosten niet de wereld.
Tevens gaf Goedhart aan dat de olie aan de dikke kant was (volgens mij had ik er toen 15W60) in.
Met andere woorden, nalaten kijken of laten staan maar het hoort niet.
Jaloers!!! <Gisteren naar circuit Zolder geweest, voor t eerst met de SD, ff wennen, maar wel heel gaaf !
Daar heb je wel een punt, maar knipperende oliedruklampjes zijn toch wel een dingetje. Zoiets moet betrouwbaar zijn
Helemaal mee eens. Kreeg vanmiddag een berichtje van de verkoper dat de motorfiets wordt opgehaald en nagekeken door zijn motorzaak. Hoor het aankomende week.Voor de aankoop van de KTM SD990 van mijn zoon heb ik me ´n paar dikke oren gelezen aan
alle beschikbare info over de SD990. Van het probleem met het olielampje/sensor kan ik me niets herinneren.
Wacht inderdaad de reactie van de verkopende partij even af. Maar zoiets moet gewoon goed zijn.